Unikalnie na Grunwaldzie
To będzie jedno z większych, ale też szczegółowo przemyślanych i kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Na terenie dzielnicy Grunwald, w rejonie ulic Wieruszowskiej, Żmigrodzkiej i Miśnieńskiej, deweloper art.Locum rozpoczął realizację projektu Junique.
Spółka art.Locum (dawniej mLocum) to doświadczony deweloper, który prowadzi inwestycje mieszkaniowe w największych miastach Polski. W Poznaniu zrealizował popularne i wieloetapowe osiedle Przylesie Marcelin. Przy ulicy Jeleniogórskiej powstał kompleks liczący blisko 1000 mieszkań. Najnowszym projektem w stolicy Wielkopolski jest osiedle Junique. Inwestycja powstanie na terenie dzielnicy Grunwald, na Junikowie, pomiędzy ulicami Wieruszowską, Żmigrodzką i Miśnieńską. W I etapie zrealizowany zostanie pięciopiętrowy budynek wielorodzinny z 79 mieszkaniami o powierzchni od 33 do 88 mkw. Przyszli klienci mają do wyboru zarówno kompaktowe kawalerki, jak i mieszkania 2-, 3- i 4- pokojowe. Do lokali na parterze przynależeć będą ogródki, a do pozostałych – balkony lub tarasy. Nie zabraknie także komórek lokatorskich. Znacznym udogodnieniem będzie hala garażowa uzupełniona o naziemne miejsca postojowe. - Priorytetowym założeniem projektu Junique jest jego kompleksowość, a tym samym stworzenie funkcjonalnej przestrzeni, która wpłynie na komfort mieszkańców. Powstaną specjalne strefy zieleni, miejsca do odpoczynku, przestronne place zabaw dla najmłodszych oraz liczne punkty handlowo-usługowe. Dla wygody przyszłych mieszkańców na terenie osiedla znajdzie się również nowoczesne przedszkole oraz sklep wielkopowierzchniowy – mówi Joanna Rzelechowska z biura sprzedaży spółki art.Locum. Zakończenie budowy I etapu zaplanowano na III kwartał 2024 roku, a cena mkw. rozpoczyna się od 8950 złotych brutto.
Lokalizacja inwestycji pozwala na nieograniczony dostęp do licznych sklepów i punktów handlowo–usługowych, dróg rowerowych, placówek dydaktycznych i zdrowotnych oraz obiektów sportowych i kulturalnych. Grunwald jest idealnie skomunikowany nie tylko z centrum, ale też pozostałymi dzielnicami Poznania. Bliskie sąsiedztwo Pętli Junikowo pozwala na dotarcie tramwajem do praktycznie każdego zakątka miasta. Z kolei ulica Grunwaldzka gwarantuje sprawny dojazd do Portu Lotniczego Poznań-Ławica i dworca PKP. Położenie inwestycji kilka kilometrów od węzła komunikacyjnego Poznań-Komorniki zapewnia bliski dojazd do autostrady A2 oraz dróg ekspresowych S5 i S11.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.