Umywalki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2021”
Nieregularne umywalki MODUO w wersji 45 oraz 55 cm od Cersanit zakwalifikowały się do finału najstarszego w Polsce konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2021”. Swoje nominacje produkty otrzymały w kategorii „Dom”. To już kolejny rok z rzędu, kiedy marka wyróżniona zostaje w tym prestiżowym plebiscycie.
„Dobry Wzór” to najstarszy, organizowany w Polsce konkurs o tematyce wzorniczej. Już od 28 lat jury składające się z Ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz niezależnych specjalistów nagradza najlepszy design w ponad dwudziestu kategoriach. Wśród docenionych w tegorocznej edycji produktów znajdziemy nablatowe umywalki MODUO marki Cersanit o organicznych kształtach w rozmiarze 45 i 55 cm.
Połączenie nowatorskiego designu z niezwykłą funkcjonalnością
Podczas obrad Ekspertów konkursu „Dobry Wzór 2021” w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego pozytywnie ocenione zostało zgłoszenie marki Cersanit, tym samym kwalifikując umywalki nieregularne MODUO do finału prestiżowego konkursu w kategorii „Dom”. Za design tych produktów odpowiada Agnieszka Pikus, designerka i pracownik w firmie Cersanit. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz odwołując się do przodujących na ryku trendów, udało się uzyskać umywalki zachwycające swoją minimalistyczną elegancją, ale jednocześnie intrygujące nietuzinkową formą. Dodatkowymi zaletami produktu są możliwość dowolnego obrotu na blacie w zakresie 360 stopni, a także opcja konfigurowania zarówno z baterią nablatową, jak i podtynkową. Te dwa aspekty znacząco poszerzają możliwości aranżacyjne i pozwalają wpisać umywalki w szereg różnych stylów i preferencji. Produkt inspiruje do tworzenia niepowtarzalnej stylistyki oraz rozbudza wyobraźnię, gwarantując wprowadzenie do przestrzeni łazienkowej zupełnie nową energię.
Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami
NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.