Umywalki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2021”
Nieregularne umywalki MODUO w wersji 45 oraz 55 cm od Cersanit zakwalifikowały się do finału najstarszego w Polsce konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2021”. Swoje nominacje produkty otrzymały w kategorii „Dom”. To już kolejny rok z rzędu, kiedy marka wyróżniona zostaje w tym prestiżowym plebiscycie.
„Dobry Wzór” to najstarszy, organizowany w Polsce konkurs o tematyce wzorniczej. Już od 28 lat jury składające się z Ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz niezależnych specjalistów nagradza najlepszy design w ponad dwudziestu kategoriach. Wśród docenionych w tegorocznej edycji produktów znajdziemy nablatowe umywalki MODUO marki Cersanit o organicznych kształtach w rozmiarze 45 i 55 cm.
Połączenie nowatorskiego designu z niezwykłą funkcjonalnością
Podczas obrad Ekspertów konkursu „Dobry Wzór 2021” w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego pozytywnie ocenione zostało zgłoszenie marki Cersanit, tym samym kwalifikując umywalki nieregularne MODUO do finału prestiżowego konkursu w kategorii „Dom”. Za design tych produktów odpowiada Agnieszka Pikus, designerka i pracownik w firmie Cersanit. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz odwołując się do przodujących na ryku trendów, udało się uzyskać umywalki zachwycające swoją minimalistyczną elegancją, ale jednocześnie intrygujące nietuzinkową formą. Dodatkowymi zaletami produktu są możliwość dowolnego obrotu na blacie w zakresie 360 stopni, a także opcja konfigurowania zarówno z baterią nablatową, jak i podtynkową. Te dwa aspekty znacząco poszerzają możliwości aranżacyjne i pozwalają wpisać umywalki w szereg różnych stylów i preferencji. Produkt inspiruje do tworzenia niepowtarzalnej stylistyki oraz rozbudza wyobraźnię, gwarantując wprowadzenie do przestrzeni łazienkowej zupełnie nową energię.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.
Zdrowie
Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.
Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.