Ultra Box – nowy wymiar szuflad
Szuflady to jedno z rozwiązań najchętniej wykorzystywanych w meblach różnego typu. Szczególnie często pojawiają się w zabudowach kuchennych, gdzie ułatwiają organizację i utrzymanie w porządku akcesoriów niezbędnych podczas przygotowania posiłków. Ale nie tylko. Coraz odważniej stosuje się je też w łazienkach, spiżarniach, garderobach, biurach, a nawet salonach i jadalnianych kredensach. Czy mogą być jeszcze lepsze, wygodniejsze i ładniejsze? Nowa propozycja marki REJS, udowadnia że tak.
- Tworząc nowe szuflady Ultra Box zależało nam, by łączyły one funkcjonalność z estetyczną formą wpisującą się w nowoczesne trendy wzornicze. Tak, aby nie tylko służyły (a są testowane na 80 tysięcy cykli), ale i stanowiły dekorację zabudowy. W efekcie powstał system, wyróżniający się smukłymi prostymi liniami, prosty i nowoczesny, a jednocześnie zapewniający maksimum wygody podczas użytkowania. System bardzo uniwersalny, a jednak elastyczny w zastosowaniu i gwarantujący pełne dopasowanie do indywidualnych potrzeb użytkowników. System, który z powodzeniem stosować można we wnętrzach różnego przeznaczenia, a przez to pozwalający uzyskać wrażenie spójności i czystości aranżacyjnej. – wyjaśnia Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu firmy REJS.
Szuflady Ultra Box – co oferują?
System szuflad Ultra Box, podobnie jak doskonale znane i doceniane Comfort Box czy Slim Box, obejmuje zarówno szuflady wewnętrzne, jak i frontowe. Dzięki temu wykorzystać je można zarówno w zabudowach, gdzie chcemy mieć natychmiastowy dostęp do zapasów, jak też we wnętrzach, gdzie zależy nam na dyskrecji.
Szuflady z oddzielnym frontem wystarczy delikatnie pociągnąć, aby wszystkie przechowywane rzeczy wysunęły się lekko i cicho. Synchronizacja wysuwu zagwarantuje komfort ruchu. Szuflady wewnętrzne z kolei możemy ukryć za wspólnym frontem albo zastosować w garderobie lub spiżarni, by jeszcze bardziej ułatwić sobie korzystanie z nich. Niższe, uzupełnione relingiem fronty wysokich szuflad Ultra Box pozwalają szybciej zorientować się co się gdzie znajduje.
Wiele rozmiarów, wiele opcji
Perfekcyjne dopasowanie zapewnia duży wybór wymiarów szuflad. Ultra Box proponowane są w 4 wysokościach (86, 118, 167 i 199 mm) i 6 długościach prowadnic (300, 350, 400, 450, 500 i 550 mm). Zróżnicowanie wysokości poszczególnych modeli pozwala efektywniej wykorzystać miejsce i lepiej zorganizować szafy i szafki. W modelach wysokich warto ułożyć rzeczy duże – zastawę, ale też detergenty w łazience, czy duże tekstylia w garderobie. W szufladach niższych łatwiej z kolei uporządkować drobiazgi – sztućce, kosmetyki, przybory biurowe, biżuterię i dodatki.
Zestawy Ultra Box obejmują: prowadnicę, bok, mocowanie ścianki tylnej i zaślepki. Wszystkie elementy są w kolorze białym lub grafitowym. Front, tył i dno szuflady wykonuje się z płyty, co pozwala każdorazowo samodzielnie wybrać szerokość szuflady w zależności od potrzeb i specyfiki danej zabudowy. W ten sposób nie musimy dopasowywać się do standardowych rozmiarów szafek, ani martwić się niewykorzystanym miejscem. Jednocześnie, wykorzystanie płyty o tym samym dekorze co reszta mebli, pozwala uzyskać jeszcze lepszy efekt wizualny. Wszystko do siebie perfekcyjnie pasuje. Udźwig Ultra Box wynosi 40 kg, więc sprawdzą się nawet w dobrze zaopatrzonej spiżarce. Nie bez znaczenie jest szybki montaż i regulacja 3D pozwalająca szybko perfekcyjnie ustawić mechanizmy.
Porządek we wnętrzu
Ważnym uzupełnieniem szuflad Ultra Box są systemy organizacji wewnętrznej. Tu do wyboru mamy szereg opcji.
- W garderobach sprawdzą się obite białą lub czarną ekoskórą wkłady z przegródkami różnych rozmiarów i kształtów, w kuchni eleganckie wkłady drewniane na sztućce i drobne narzędzia, zaś w łazience ramy, które pozwalają posegregować i zabezpieczyć środki czystości przed przesuwaniem się i wywracaniem. W biurkach i kontenerkach można zastosować metalowe pojemniki ze stali nierdzewnej, w której łatwo ułożyć długopisy, kredki, mazaki i inne z tysięcy dziecięcych przyborów i skarbów. Pojemniki sprzedawane są pojedynczo w 3 długościach: 88, 176 i 264 mm. Każdy o wysokości i szerokości 88 mm. – dodaje Joanna Posadzy.
Ale to nie wszystko. W szufladach Ultra Box możemy zorganizować nawet segregację odpadów. Pasują do nich np. zestawy PRAKTIKO. Osadzone na zbiorczej tacy kosze z oddzielnymi przykrywami ułatwią dzielenie domowych śmieci na różne frakcje. Zestawy PRAKTIKO dostępne są w różnych rozmiarach i konfiguracjach liczby i pojemności pojemników. Pełny wysuw i miękki dociąg szuflad Ultra Box ułatwią wyrzucenie odpadów nawet gdy będziemy mieć zajęte lub brudne dłonie.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.