Trzy oblicza natury – kolekcje Cersanit oddające piękno otaczającego nas świata
Piasek delikatnie ogrzewający nasze stopy na plaży, rodzinny wypad w góry, cichy szum wiatru w lesie – to właśnie obcowanie z naturą potrafi dostarczyć prawdziwego ukojenia i relaksu. Wybierając inspirowane życiem kolekcje COLOSAL, BOLT oraz MARENGO z najnowszego konceptu płytek ceramicznych LIFE DESIGNED od marki Cersanit, możemy z każdym powrotem do domu wracać myślami do momentów, w których czuliśmy prawdziwą harmonię z otaczającym nas światem.
Wnętrzarskie inspiracje mogą pochodzić z wielu źródeł, ale żadne nie są tak uniwersalne i różnorodne jak natura, a w szczególności kamień. Barwy ziemi, struktury oraz organiczny charakter sprawiają, że może się on wpisać w każdą aranżację – od nowoczesnych monochromatycznych wnętrz, po otulające beżami rustykalne domy. Wśród różnorodnych kolekcji z najnowszego katalogu gresowego LIFE DESIGNED od marki Cersanit, znajdziemy trzy kolekcje, które pomimo tej samej inspiracji potęgą surowego kamienia, potrafią dostarczyć zupełnie innych odczuć i ukazać trzy odrębne oblicza natury.
Naturalnie piękne
Grey, light grey oraz graphite – te trzy odcienie wystarczą, aby wypełnić wnętrze nowoczesną elegancją wpisującą się w obraz domu z klasą, który nie traci przy tym swojego indywidualnego charakteru. W kolekcji COLOSAL surowość naturalnego kamienia potęgowana jest przez delikatną, dodającą wnętrzu autentyczności strukturę i matową powierzchnię. Całą aranżację pobudzą z kolei lekkie przebarwienia mieniące się szarościami i bielą – przełamują one monochromatyczność gresu, oferując tym samym drugie, delikatniejsze oblicze kolekcji. Klasa antypoślizgowości R10C i trzy dostępne formaty 60×120, 60×60 oraz 30×60 cm pozwalają na wykorzystanie płytek zarówno w przytulnej, małej łazience jak i otwartym i przestronnym salonie, a to jak wpiszemy je w wizję wymarzonego wnętrza zależy jedynie od nas.
Otulające ciepło barw
Tworząc kolekcję BOLT, marka Cersanit chciała, aby oddawała ona cieplejszą stronę kamienia, o której często zapominamy myśląc o tym materiale. Kojące odcienie beżu, brązów oraz szarości na myśl przywodzą skąpane w słońcu śródziemnomorskie domy, tak zachęcające swoją wyciszającą atmosferą i niepowtarzalnym pięknem. Miłośnicy klasyki na pewno zachwycą się lekkością i organiczną strukturą podstawowych płytek, kiedy poszukujący niestandardowych rozwiązań mogą postawić na bardziej dynamiczne mozaiki. Uniwersalność płynąca z tej niepowtarzalnej kolekcji sprawia, że będzie ona idealną bazą do wykazania się swoją kreatywnością, a wysokie parametry antypoślizgowości sprawiają, że nie musimy obawiać się o bezpieczeństwo naszych najbliższych.
Minimalizm dla każdego
W kolekcji MARENGO to właśnie minimalizm gra pierwsze skrzypce. Oryginalny wzór nawiązujący do struktury kamienia łupkowego połączony z matową powierzchnią daje efekt, który odznaczy każdą aranżację czymś prawdziwie wyjątkowym – szlachetnością płynącą prosto od Matki Natury. Wzbogacone błyszczącym tuszem użyłowanie, organiczne odcienie płytek, oraz opcje z dekoracyjnymi elementami – to najmniejsze, dobrane do perfekcji szczegóły sprawiają, że ta kolekcja stanie się ulubieńcem każdego, kto z każdym dniem chce rozkochiwać się w swoim wnętrzu jeszcze bardziej. Ponadto dodatkową swobodę użytkowania i komfort oferują wysokie parametry antypoślizgowości oraz matowa powierzchnia – perfekcyjne połączenie formy z funkcjonalnością.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.