Komunikaty PR

Trzy nowe kolekcje Ceramiki Paradyż inspirowane betonem

2020-10-13  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Ceramika Paradyż prezentuje kolejne trzy nowości produktowe z setu Home of Concrete. Każda z nich to niezwykłe połączenie betonu i kamienia. Ich minimalistyczny design nie idzie na kompromis! Dzięki tym kolekcjom już nie trzeba wybierać pomiędzy elegancją a wyrazistością, czy surową subtelnością a dynamiką czerpaną wprost z natury.

 

Płytki Desertdust, Industrialdust i Silkdust to doskonała propozycja dla osób, które urządzając swoje domy i mieszkania chcą wprowadzić do nich modny wystrój, harmonię oraz odrobinę ekstrawagancji. Są one przykładem kolejnej udanej wariacji polskiego producenta na temat cieszącego się popularnością od kilku sezonów betonu. Doskonale sprawdzą się we wszystkich wnętrzach, na zewnątrz budynków oraz w obiektach inwestycyjnych.

 

Ciepło pustyni

Desertdust to płytki, które wniosą do domu ciepło rozgrzanej, pustynnej doliny Coachella. Powstały z wyjątkowego połączenia naturalnych barw zamkniętych w surowym betonie. To kolekcja dla tych, którzy swój dom chcą wypełnić autentycznym, wyrazistym stylem – pełnym dynamiki czerpanej wprost z natury. Stonowane kolory gliny, grafitu i antracytu zostały przełamane odcieniami indygo oraz wtrąceniami połyskujących skalnych ziaren. Desertdust to zatem jednocześnie ekspresja i elegancja – bez kompromisów!

 

Esencja siły i spokoju 

Surowy minimalizm, który zachwyca majestatycznym spokojem – to najważniejsze cechy kolekcji Industialdust. Betonową strukturę wzbogacają drobiny pyłu, co nadaje wnętrzu ekspresji. Loftowa estetyka emanuje prostotą i tworzy solidną bazę dla bezkompromisowych aranżacji. Uniwersalne odcienie głębokiej szarości w połączeniu z grafiką ziarnistego cementu zapewnią to, co w domu najważniejsze – poczucie spokoju, wewnętrznej siły i bezpieczeństwa.

 

Połysk drogocennego jedwabiu

W kolekcji Silkdust nie ma miejsca na kompromisy między modą a ponadczasowością lub wyrazistością a elegancją. Płytki stanowią doskonały przykład połączenia dyskretnego połysku drogocennego jedwabiu z surową subtelnością betonu. Piaskowe odcienie ocieplą wnętrze i stworzą pełną możliwości bazę do aranżacji w zgodzie z indywidualnym stylem. Pełną wolność ekspresji zapewnią też dostępne w kolekcji dekoracje o geometrycznym rysunku, inspirowanym szalunkiem.

 

Home of Concrete

Wszystkie trzy kolekcje są częścią zaprezentowanego pod koniec sierpnia nowego setu wdrożeń polskiego producenta - Home of Concrete, który został opracowany w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Każda z kolekcji z setu Home of Concrete wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków.

 

 

 

Elementy kolekcji

 

Desertdust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: beige, taupe, grafit

Powierzchnia: matowa

Cena: 59,8x59,8 cm - 105,78 zł m2, 59,8x119,8 – 135,30 zł m2

 

Industrialdust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm, 19,8x17,1 cm

Kolory: light grys,grys, grafit, taupe

Powierzchnia: matowa

Cena: 59,8x59,8 cm - 105,78 zł m2, 59,8x119,8 - 135,30 zł m2; 19,8x17,1- 149,94 zł m2

 

Silkdust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: light beige, beige, light grys, grys

Powierzchnia: matowa, półpoler, efekt jedwabnego pyłu

Cena: 59,8x59,8 cm – 105,78 zł m2, 59,8x119,8 - 135,30 zł m2; półpoler 59,8x119,8 - 153,75 zł m2; dekor 59,8x119,8 – 169,74 zł m2

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.