Trzy nowe kolekcje Ceramiki Paradyż inspirowane betonem
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Ceramika Paradyż prezentuje kolejne trzy nowości produktowe z setu Home of Concrete. Każda z nich to niezwykłe połączenie betonu i kamienia. Ich minimalistyczny design nie idzie na kompromis! Dzięki tym kolekcjom już nie trzeba wybierać pomiędzy elegancją a wyrazistością, czy surową subtelnością a dynamiką czerpaną wprost z natury.
Płytki Desertdust, Industrialdust i Silkdust to doskonała propozycja dla osób, które urządzając swoje domy i mieszkania chcą wprowadzić do nich modny wystrój, harmonię oraz odrobinę ekstrawagancji. Są one przykładem kolejnej udanej wariacji polskiego producenta na temat cieszącego się popularnością od kilku sezonów betonu. Doskonale sprawdzą się we wszystkich wnętrzach, na zewnątrz budynków oraz w obiektach inwestycyjnych.
Ciepło pustyni
Desertdust to płytki, które wniosą do domu ciepło rozgrzanej, pustynnej doliny Coachella. Powstały z wyjątkowego połączenia naturalnych barw zamkniętych w surowym betonie. To kolekcja dla tych, którzy swój dom chcą wypełnić autentycznym, wyrazistym stylem – pełnym dynamiki czerpanej wprost z natury. Stonowane kolory gliny, grafitu i antracytu zostały przełamane odcieniami indygo oraz wtrąceniami połyskujących skalnych ziaren. Desertdust to zatem jednocześnie ekspresja i elegancja – bez kompromisów!
Esencja siły i spokoju
Surowy minimalizm, który zachwyca majestatycznym spokojem – to najważniejsze cechy kolekcji Industialdust. Betonową strukturę wzbogacają drobiny pyłu, co nadaje wnętrzu ekspresji. Loftowa estetyka emanuje prostotą i tworzy solidną bazę dla bezkompromisowych aranżacji. Uniwersalne odcienie głębokiej szarości w połączeniu z grafiką ziarnistego cementu zapewnią to, co w domu najważniejsze – poczucie spokoju, wewnętrznej siły i bezpieczeństwa.
Połysk drogocennego jedwabiu
W kolekcji Silkdust nie ma miejsca na kompromisy między modą a ponadczasowością lub wyrazistością a elegancją. Płytki stanowią doskonały przykład połączenia dyskretnego połysku drogocennego jedwabiu z surową subtelnością betonu. Piaskowe odcienie ocieplą wnętrze i stworzą pełną możliwości bazę do aranżacji w zgodzie z indywidualnym stylem. Pełną wolność ekspresji zapewnią też dostępne w kolekcji dekoracje o geometrycznym rysunku, inspirowanym szalunkiem.
Home of Concrete
Wszystkie trzy kolekcje są częścią zaprezentowanego pod koniec sierpnia nowego setu wdrożeń polskiego producenta - Home of Concrete, który został opracowany w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Każda z kolekcji z setu Home of Concrete wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków.
Elementy kolekcji
Desertdust:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: beige, taupe, grafit
Powierzchnia: matowa
Cena: 59,8x59,8 cm - 105,78 zł m2, 59,8x119,8 – 135,30 zł m2
Industrialdust:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm, 19,8x17,1 cm
Kolory: light grys,grys, grafit, taupe
Powierzchnia: matowa
Cena: 59,8x59,8 cm - 105,78 zł m2, 59,8x119,8 - 135,30 zł m2; 19,8x17,1- 149,94 zł m2
Silkdust:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: light beige, beige, light grys, grys
Powierzchnia: matowa, półpoler, efekt jedwabnego pyłu
Cena: 59,8x59,8 cm – 105,78 zł m2, 59,8x119,8 - 135,30 zł m2; półpoler 59,8x119,8 - 153,75 zł m2; dekor 59,8x119,8 – 169,74 zł m2
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.