Toruński Czystojak dezynfekuje dłonie Polakom!
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
W obliczu pandemii koronawirusa dezynfekcja dłoni zyskała na znaczeniu wśród polskiego społeczeństwa. Dziś kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy nie tylko ręce, ale również przedmioty, których dotykamy. Szczególnie ważne jest, by w przestrzeni publicznej stworzyć poczucie bezpieczeństwa i zapewnienie higieny. Naprzeciw nowym wymaganiom Polaków wyszła toruńska firma Graffico produkując specjalnie dedykowaną stację z pomiarem temperatury do bezdotykowej dezynfekcji dłoni o nowoczesnym designie, która nie tylko zapewnia komfortowe odkażanie, ale także świetnie komponuje się w każdym wnętrzu. Czystojak zakupiło już blisko 2 tysiące zadowolonych kontrahentów.
Stojak do dezynfekcji firmy Graffico, który łączy w sobie najwyższą jakość i design zapewnia bezpieczeństwo klientowi w każdym wieku i w każdym wnętrzu. Urządzenie o unikatowym wyglądzie pełnym ciepłych barw i niepowtarzalnych wzorów przyciąga uwagę już od wejścia do danego obiektu zachęcając w przyjazny sposób do higieny dłoni zarówno dzieci, młodzież jak i starsze pokolenie.
– Stacja do dezynfekcji rąk, którą stworzyliśmy, jest wynikiem naszych doświadczeń związanych z brandingiem oraz sugestiami naszych klientów o zapotrzebowanie na takiego rodzaju urządzenia. Firmy nie chcą inwestować w tymczasowe, domowe lub łazienkowe zwykłe dyspensery, które są nietrwałe i nieprzystosowane do użytkowania przemysłowego. Nasz produkt – Czystojak – wypełnił lukę potrzeb sieci handlowych i placówek publicznych w całym kraju, zapewniając bezpieczeństwo ich potencjalnym klientom – mówi Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy Graffico. Zachowanie higieny w miejscach publicznych jest jedną z podstawowych form unikania zarażenia. Dlatego tak ważne jest, aby uświadomić sobie, że stacja dezynfekcji rąk jest produktem na lata, a nie jednorazową inwestycją. Dodatkowo Czystojak wyposażony jest w elektroniczny system pomiaru temperatury.
– W gronie naszych klientów znaleźli się m.in. Amic Energy, KGHM, sieć galerii handlowych i wiele przedszkoli oraz szkół. To dla nich wprowadziliśmy na rynek produkt, który nie tylko naturalnie wpisuje się w dane otoczenie zapewniając bezpieczeństwo, ale design również przyciąga estetycznym i oryginalnym wyglądem, pasując do każdego wnętrza. Chcieliśmy, by osoby korzystające z Czystojaka czuły, że otoczenie, w którym się znajdują, zastosowało odpowiednie środki zapobiegawcze zakażeniom – podsumowuje Aleksandra Manewicz, Dyrektor ds. Marketingu, Graffico.
Czystojak produkowany w Toruniu posiada atest Państwowego Zakładu Higieny i jest zastrzeżony w Europejskim Urzędzie ds. Własności Intelektualnej. Jest przeznaczony do intensywnego użytkowania oraz przystosowany do aplikowania dowolnego płynu dezynfekującego w ilościach zapewniających komfort korzystania, ale i oszczędność. Pomiar temperatury dokonywany jest automatycznie podczas dezynfekcji dłoni. Dezynfektor marki Graffico nie tylko spełnia wymagania techniczne na najwyższym poziomie, ale również spełnia funkcje wizualne. Nowoczesny i elegancki design urządzenia sprawia, że staje się on atrakcyjnym elementem każdego wnętrza, wzbudzając zainteresowanie i zachęcając tym samym do dbania o higienę. Dodatkowo firma proponując różne modele Czystojaka zaspokaja potrzeby najbardziej wymagających klientów w każdym wieku.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.