Toruński Czystojak dezynfekuje dłonie Polakom!
Agencja Face IT
Bagatela 10
00-585 Warszawa
i.ryfka|agencjafaceit.pl| |i.ryfka|agencjafaceit.pl
790393471
https://agencjafaceit.pl/
W obliczu pandemii koronawirusa dezynfekcja dłoni zyskała na znaczeniu wśród polskiego społeczeństwa. Dziś kilkanaście razy dziennie dezynfekujemy nie tylko ręce, ale również przedmioty, których dotykamy. Szczególnie ważne jest, by w przestrzeni publicznej stworzyć poczucie bezpieczeństwa i zapewnienie higieny. Naprzeciw nowym wymaganiom Polaków wyszła toruńska firma Graffico produkując specjalnie dedykowaną stację z pomiarem temperatury do bezdotykowej dezynfekcji dłoni o nowoczesnym designie, która nie tylko zapewnia komfortowe odkażanie, ale także świetnie komponuje się w każdym wnętrzu. Czystojak zakupiło już blisko 2 tysiące zadowolonych kontrahentów.
Stojak do dezynfekcji firmy Graffico, który łączy w sobie najwyższą jakość i design zapewnia bezpieczeństwo klientowi w każdym wieku i w każdym wnętrzu. Urządzenie o unikatowym wyglądzie pełnym ciepłych barw i niepowtarzalnych wzorów przyciąga uwagę już od wejścia do danego obiektu zachęcając w przyjazny sposób do higieny dłoni zarówno dzieci, młodzież jak i starsze pokolenie.
– Stacja do dezynfekcji rąk, którą stworzyliśmy, jest wynikiem naszych doświadczeń związanych z brandingiem oraz sugestiami naszych klientów o zapotrzebowanie na takiego rodzaju urządzenia. Firmy nie chcą inwestować w tymczasowe, domowe lub łazienkowe zwykłe dyspensery, które są nietrwałe i nieprzystosowane do użytkowania przemysłowego. Nasz produkt – Czystojak – wypełnił lukę potrzeb sieci handlowych i placówek publicznych w całym kraju, zapewniając bezpieczeństwo ich potencjalnym klientom – mówi Jarosław Włodarczyk, właściciel firmy Graffico. Zachowanie higieny w miejscach publicznych jest jedną z podstawowych form unikania zarażenia. Dlatego tak ważne jest, aby uświadomić sobie, że stacja dezynfekcji rąk jest produktem na lata, a nie jednorazową inwestycją. Dodatkowo Czystojak wyposażony jest w elektroniczny system pomiaru temperatury.
– W gronie naszych klientów znaleźli się m.in. Amic Energy, KGHM, sieć galerii handlowych i wiele przedszkoli oraz szkół. To dla nich wprowadziliśmy na rynek produkt, który nie tylko naturalnie wpisuje się w dane otoczenie zapewniając bezpieczeństwo, ale design również przyciąga estetycznym i oryginalnym wyglądem, pasując do każdego wnętrza. Chcieliśmy, by osoby korzystające z Czystojaka czuły, że otoczenie, w którym się znajdują, zastosowało odpowiednie środki zapobiegawcze zakażeniom – podsumowuje Aleksandra Manewicz, Dyrektor ds. Marketingu, Graffico.
Czystojak produkowany w Toruniu posiada atest Państwowego Zakładu Higieny i jest zastrzeżony w Europejskim Urzędzie ds. Własności Intelektualnej. Jest przeznaczony do intensywnego użytkowania oraz przystosowany do aplikowania dowolnego płynu dezynfekującego w ilościach zapewniających komfort korzystania, ale i oszczędność. Pomiar temperatury dokonywany jest automatycznie podczas dezynfekcji dłoni. Dezynfektor marki Graffico nie tylko spełnia wymagania techniczne na najwyższym poziomie, ale również spełnia funkcje wizualne. Nowoczesny i elegancki design urządzenia sprawia, że staje się on atrakcyjnym elementem każdego wnętrza, wzbudzając zainteresowanie i zachęcając tym samym do dbania o higienę. Dodatkowo firma proponując różne modele Czystojaka zaspokaja potrzeby najbardziej wymagających klientów w każdym wieku.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.