Komunikaty PR

Tinos H Flex – komfortowy, stylowy i elastyczny grzejnik dekoracyjny

2022-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

W ofercie marki Purmo pojawił się nowy grzejnik płytowy – Tinos H Flex charakteryzujący się efektownym, minimalistycznym wzornictwem. Poza nowoczesnym, zwracającym uwagę designem rozwiązanie zapewnia wyjątkową elastyczność montażu oraz użytkowania. Dzięki zastosowaniu dolnego podłączenia środkowego instalatorzy nie muszą zastanawiać się nad wyborem wersji grzejnika. Tinos H Flex jest dostępny aż w 33 rozmiarach, dzięki czemu klienci mogą z łatwością dobrać odpowiednie wielkości, które najlepiej sprawdzą się w ich domu.

 

Nowy, stalowy grzejnik płytowy Tinos H Flex charakteryzuje się elegancką, płaską obudową w kształcie prostopadłościanu o wyrazistych liniach, gładkich krawędziach zewnętrznych i płaskiej powierzchni czołowej. Jest to nie tylko nowoczesne i przyciągające uwagę wzornictwo, nie bez znaczenia są także zalety użytkowe. Czyszczenie modelu Tinos H Flex jest bardzo łatwe dzięki prostej konstrukcji grzejnika oraz zdejmowalnej osłonie górnej, która pozwala użytkownikom szybko i sprawnie wytrzeć powierzchnię oraz wyczyścić wewnętrzne elementy. Grzejnik produkowany jest w standardowym śnieżnobiałym kolorze (RAL 9016), jednak dostępny jest aż w 72 wersjach kolorystycznych dzięki czemu łatwo dopasować go zarówno do każdego wnętrza, jak i gustu użytkownika. Tinos H Flex doskonale komponuje się z jego pionowym odpowiednikiem - grzejnikiem dekoracyjnym Tinos V, co zapewnia optymalną elastyczność przy aranżacji większych pomieszczeń. Te smukłe i kompaktowe urządzenia idealnie pasują do nietypowych przestrzeni, otwierając szerokie możliwości w zakresie projektowania wnętrz niemal każdego domu.

 

Najbardziej elastyczne rozwiązanie

 

Poza nowoczesnym, modernistycznym designem i szeroką ofertą kolorów i wymiarów grzejnik Tinos H Flex charakteryzuje się przede wszystkim wyjątkową elastycznością w montażu i użytkowaniu. Jak każdy grzejnik z rodziny Flex firmy Purmo nowy model posiada innowacyjną konstrukcję rozprowadzenia wody w grzejniku. Dzięki zastosowaniu dolnego podłączenia środkowego 2 x 1/2" instalatorzy nie muszą zastanawiać się czy potrzebna jest wersja prawa czy lewa. Podłączenie środkowe wraz z zastosowanym innowacyjnym układem rozprowadzenia wody w grzejniku oferuje także całkowitą swobodę wyboru położenia wkładki zaworowej, której lokalizację można zmieniać z prawej na lewą stronę w zależności od potrzeb i wygody użytkowania. Decyzję po której stronie zostanie zainstalowana głowica termostatyczna można podjąć lub zmienić także po zainstalowaniu grzejnika. Co ważne z punktu widzenia prostoty montażu - środkowe przyłącze zapewnia wyjątkowo bezproblemowy, szybki i ekonomiczny montaż oraz pozwala na większą swobodę wyboru w fazie projektowania i instalacji. Dodatkowo jednakowy rozstaw przyłączy oraz taka sama odległość przyłączy od ściany dla wszystkich typów pozwala na łatwy wstępny montaż przewodów instalacji grzewczej, którą przy pomocy szablonu montażowego Purmo można wykonać nawet bez konieczności montowania grzejników. Kolejną innowacją wyróżniającą grzejnik Tinos H Flex na rynku jest zastosowanie głowicy termostatycznej z obsługą aplikacji. Dzięki niej urządzenie łączy się z platformą cyfrową, która pozwala użytkownikom na wygodne uruchamianie grzejnika i zdalną regulację ustawień. Do modelu grzejnika Tinos H Flex producent rekomenduje głowicę termostatyczną Evosense, która idealnie komponuje się z grzejnikami dekoracyjnymi poziomymi. Występuje ona w dwóch wersjach kolorystycznych - białej lub czarnej.

 

Więcej informacji na temat marki Purmo oraz energooszczędnych rozwiązań i produktów dostępnych jest na stronie www.purmo.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.