Tinos H Flex – komfortowy, stylowy i elastyczny grzejnik dekoracyjny
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
W ofercie marki Purmo pojawił się nowy grzejnik płytowy – Tinos H Flex charakteryzujący się efektownym, minimalistycznym wzornictwem. Poza nowoczesnym, zwracającym uwagę designem rozwiązanie zapewnia wyjątkową elastyczność montażu oraz użytkowania. Dzięki zastosowaniu dolnego podłączenia środkowego instalatorzy nie muszą zastanawiać się nad wyborem wersji grzejnika. Tinos H Flex jest dostępny aż w 33 rozmiarach, dzięki czemu klienci mogą z łatwością dobrać odpowiednie wielkości, które najlepiej sprawdzą się w ich domu.
Nowy, stalowy grzejnik płytowy Tinos H Flex charakteryzuje się elegancką, płaską obudową w kształcie prostopadłościanu o wyrazistych liniach, gładkich krawędziach zewnętrznych i płaskiej powierzchni czołowej. Jest to nie tylko nowoczesne i przyciągające uwagę wzornictwo, nie bez znaczenia są także zalety użytkowe. Czyszczenie modelu Tinos H Flex jest bardzo łatwe dzięki prostej konstrukcji grzejnika oraz zdejmowalnej osłonie górnej, która pozwala użytkownikom szybko i sprawnie wytrzeć powierzchnię oraz wyczyścić wewnętrzne elementy. Grzejnik produkowany jest w standardowym śnieżnobiałym kolorze (RAL 9016), jednak dostępny jest aż w 72 wersjach kolorystycznych dzięki czemu łatwo dopasować go zarówno do każdego wnętrza, jak i gustu użytkownika. Tinos H Flex doskonale komponuje się z jego pionowym odpowiednikiem - grzejnikiem dekoracyjnym Tinos V, co zapewnia optymalną elastyczność przy aranżacji większych pomieszczeń. Te smukłe i kompaktowe urządzenia idealnie pasują do nietypowych przestrzeni, otwierając szerokie możliwości w zakresie projektowania wnętrz niemal każdego domu.
Najbardziej elastyczne rozwiązanie
Poza nowoczesnym, modernistycznym designem i szeroką ofertą kolorów i wymiarów grzejnik Tinos H Flex charakteryzuje się przede wszystkim wyjątkową elastycznością w montażu i użytkowaniu. Jak każdy grzejnik z rodziny Flex firmy Purmo nowy model posiada innowacyjną konstrukcję rozprowadzenia wody w grzejniku. Dzięki zastosowaniu dolnego podłączenia środkowego 2 x 1/2" instalatorzy nie muszą zastanawiać się czy potrzebna jest wersja prawa czy lewa. Podłączenie środkowe wraz z zastosowanym innowacyjnym układem rozprowadzenia wody w grzejniku oferuje także całkowitą swobodę wyboru położenia wkładki zaworowej, której lokalizację można zmieniać z prawej na lewą stronę w zależności od potrzeb i wygody użytkowania. Decyzję po której stronie zostanie zainstalowana głowica termostatyczna można podjąć lub zmienić także po zainstalowaniu grzejnika. Co ważne z punktu widzenia prostoty montażu - środkowe przyłącze zapewnia wyjątkowo bezproblemowy, szybki i ekonomiczny montaż oraz pozwala na większą swobodę wyboru w fazie projektowania i instalacji. Dodatkowo jednakowy rozstaw przyłączy oraz taka sama odległość przyłączy od ściany dla wszystkich typów pozwala na łatwy wstępny montaż przewodów instalacji grzewczej, którą przy pomocy szablonu montażowego Purmo można wykonać nawet bez konieczności montowania grzejników. Kolejną innowacją wyróżniającą grzejnik Tinos H Flex na rynku jest zastosowanie głowicy termostatycznej z obsługą aplikacji. Dzięki niej urządzenie łączy się z platformą cyfrową, która pozwala użytkownikom na wygodne uruchamianie grzejnika i zdalną regulację ustawień. Do modelu grzejnika Tinos H Flex producent rekomenduje głowicę termostatyczną Evosense, która idealnie komponuje się z grzejnikami dekoracyjnymi poziomymi. Występuje ona w dwóch wersjach kolorystycznych - białej lub czarnej.
Więcej informacji na temat marki Purmo oraz energooszczędnych rozwiązań i produktów dostępnych jest na stronie www.purmo.pl

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.