Thermaflex z nowym sklepem internetowym
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Thermaflex, firma dostarczająca trwałe oraz przyjazne środowisku izolacje techniczne do instalacji grzewczych, sanitarnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz chłodniczych stworzyła nowy sklep internetowy. Inwestycja w internetowy kanał sprzedaży to odpowiedź firmy na wprowadzenie dystansu społecznego spowodowanego pandemią konorawirusa oraz rosnącą popularnością handlu online.
Thermaflex słynie z jakości wyrobów oraz wysokiego poziomu obsługi swoich klientów. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma jeszcze bardziej usprawnić proces realizacji zamówień, by zagwarantować odbiorcom najwyższą jakość zakupów niezależnie od bieżących obostrzeń.
- Powstanie sklepu internetowego Thermaflex jest odpowiedzią na obostrzenia i trudności, z którymi przyszło się mierzyć instalatorom i inwestorom od początku wybuchu pandemii koronawirusa. Dystans społeczny i przymusowa izolacja sprawiły, że stworzenie narzędzia do zakupu naszych rozwiązań bez wychodzenia z domu stało się koniecznością, która w czasach niepewności pozwoli zagwarantować naszym kontrahentom wysokiej jakości obsługę – mówi Karolina Król, koordynator ds. marketingu z firmy Thermaflex.
Asortyment i sklep internetowy Thermaflex dedykowane są w głównej mierze obecnym dystrybutorom, instalatorom i firmom wykonawczym oraz innym przedstawicielom szeroko pojętej branży budowlanej.
- Nasza oferta jest stworzona w taki sposób, by dostarczać klientom kompletne systemy izolacji obejmujące maty, otuliny, gotowe kształtki i narzędzia, które dostosowane są do rygorystycznych norm prawnych oraz spełniają wysokie wymagania dotyczące ekologii i dbania o środowisko – dodaje Karolina Król.
Zakładki sprzedażowe nowego sklepu internetowego Thermaflex podzielone są tematycznie na produkty sanitarne i grzewcze, chłodnictwo i klimatyzację, rozwiązania solarne oraz asortyment uzupełniający, czyli narzędzia i akcesoria. Każda z kategorii produktowych jest czytelnie podzielona, by zoptymalizować czas potrzebny na wyszukanie pożądanych rozwiązań. Nowy sklep internetowy Thermaflex ma zapewnić klientom prostą i intuicyjną obsługę. Nowa platforma jest ściśle połączona z systemem operacyjno-sprzedażowym, z którego firma dotychczas korzystała.
Thermaflex w swojej działalności podkreśla chęć maksymalizacji korzyści dla Klienta oraz optymalizacji procesów. Nowy sklep internetowy będzie rozwijany w oparciu o odczucia odbiorców, którzy na co dzień korzystają z nowej platformy sprzedażowej.
- Na klientów nowego sklepu internetowego Thermaflex czeka ankieta sprawdzającą poziom zadowolenia odbiorców z nowo oddanego do użytku narzędzia. Chcemy wiedzieć, czego w sklepie być może brakuje i co jeszcze możemy zrobić, by był on coraz lepszy. Cenne wskazówki i odczucia użytkowników sklepu to będą wytyczały kierunek rozwoju naszej nowej platformy sprzedażowej – dodaje Karolina Król z Thermaflex.
Niezależnie od aktualnej sytuacji epidemicznej, nowy sklep internetowy Thermaflex umożliwia natychmiastowe złożenie zamówienia, szybką dostawę, a także nieograniczony dostęp do produktów oferowanych przez firmę Thermaflex – bez wychodzenia z domu. Na https://webshop.thermaflex.com/?language=PL instalatorzy, firmy wykonawcze, sprzedawcy i inni nasi obecni oraz przyszli partnerzy biznesowi mogą bezproblemowo zamówić otuliny i maty izolacyjne, narzędzia czy kable grzewcze zapobiegające zamarzaniu wody w rurach – a wszystko to bezpośrednio od producenta.
Thermaflex działa jako światowa organizacja, z silną obecnością na rynkach. Zapewnia inteligentne i trwałe rozwiązania dla dystrybucji ogrzewania, chłodnictwa oraz wody pitnej. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku, gwarantując rozwiązania na bazie poliolefin dla branży instalacyjnej. Organizacja przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i redukowania strat energii, poprzez tworzenie, rozwój i integrację systemów skoncentrowanych na skutecznym zabezpieczeniu instalacji przesyłowych. Współtworzy innowacyjne rozwiązania, dostosowane do nowych wyzwań i potrzeb rynku.
Dziesiątka od EBF Development na ostatniej prostej
Wielkopolanie rezerwują mieszkania, deweloperzy budują
Perfekcja w detalach - gresy na elewacjach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.