Sunnydust i Granddust – nowe oblicze betonu w kolekcjach Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Ceramika Paradyż prezentuje kolejne dwie nowości produktowe z setu Home of Concrete. Każda z nich to wspaniała wariacja na temat betonu i kamienia, w której minimalistyczny, industrialny design łączy się z pięknymi nawiązaniami do natury.
Kolekcje z setu Home of Concrete powstały z myślą o stonowanych aranżacjach oraz poczuciu bezpieczeństwa domowników. To właśnie w takim otoczeniu możemy najlepiej odpocząć, nabrać energii i dystansu do codziennych spraw. Sunnydust i Granddust to doskonała propozycja dla osób, które urządzając swoje domy i mieszkania chcą wprowadzić do nich modny wystrój i harmonię. Płytki w wielkim formacie to zupełnie nowe oblicze cieszącego się popularnością od kilku sezonów betonu. Doskonale sprawdzą się we wszystkich wnętrzach, na zewnątrz budynków oraz obiektach inwestycyjnych.
Dom muśnięty promieniami słońca
Sunnydust to kolekcja inspirowana kamienistą pustynią i promieniami słońca. Cechuje ją oryginalne wzornictwo, nawiązujące do wiodących światowych trendów. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, na płytkach uzyskano efekt łączący cement z delikatnym rysunkiem żyłek charakterystycznych dla naturalnego kamienia. W połączeniu z ciepłymi odcieniami beżu i szarości, zastosowanie płytek z kolekcji Sunnydust pozwala na wprowadzenie do wnętrza przytulnego klimatu, a jednocześnie zachowanie jego nowoczesnego, minimalistycznego charakteru.
Kamienie zatopione w betonie
Granddust to znacznie bardziej ekspresyjna propozycja, bazująca zarówno na chłodnych, jak i ciepłych odcieniach szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Całość dopełnia wysoka jakość i dbałość o szczegóły. Płytki dostępne są w wielkim formacie, dzięki czemu pozwalają stworzyć dużą, jednolitą płaszczyznę, która przypominając odbijającą światło taflę, stanowi doskonałe tło dla efektownych aranżacji. Kolekcja Granddust świetnie sprawdzi się w minimalistycznych, industrialnych wnętrzach.
Home of Concrete
Obie kolekcje są częścią zaprezentowanego pod koniec sierpnia nowego setu wdrożeń polskiego producenta - Home of Concrete, który został opracowany w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Ich stylistyka utrzymana jest w duchu minimalizmu i motywów ze świata przyrody. Każda z kolekcji z setu Home of Concrete wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków.
Elementy kolekcji
Sunnydust:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: beige, light beige, grys, light grys
Powierzchnia: mat
Cena: 59,8x59,8 cm – 105,78 zł; 59,8x119,8 – 135,30 zł,
Granddust:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: grys, umbra
Powierzchnia: poler
Cena: 59,8x59,8 cm – 149,94 zł; 59,8x119,8 - 169,74 zł

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.