Komunikaty PR

Sunnydust i Granddust – nowe oblicze betonu w kolekcjach Ceramiki Paradyż

2020-09-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.46 MB )

Ceramika Paradyż prezentuje kolejne dwie nowości produktowe z setu Home of Concrete. Każda z nich to wspaniała wariacja na temat betonu i kamienia, w której minimalistyczny, industrialny design łączy się z pięknymi nawiązaniami do natury.

 

Kolekcje z setu Home of Concrete powstały z myślą o stonowanych aranżacjach oraz poczuciu bezpieczeństwa domowników. To właśnie w takim otoczeniu możemy najlepiej odpocząć, nabrać energii i dystansu do codziennych spraw. Sunnydust i Granddust to doskonała propozycja dla osób, które urządzając swoje domy i mieszkania chcą wprowadzić do nich modny wystrój i harmonię. Płytki w wielkim formacie to zupełnie nowe oblicze cieszącego się popularnością od kilku sezonów betonu. Doskonale sprawdzą się we wszystkich wnętrzach, na zewnątrz budynków oraz obiektach inwestycyjnych.

 

Dom muśnięty promieniami słońca

Sunnydust to kolekcja inspirowana kamienistą pustynią i promieniami słońca. Cechuje ją oryginalne wzornictwo, nawiązujące do wiodących światowych trendów. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, na płytkach uzyskano efekt łączący cement z delikatnym rysunkiem żyłek charakterystycznych dla naturalnego kamienia. W połączeniu z ciepłymi odcieniami beżu i szarości, zastosowanie płytek z kolekcji Sunnydust pozwala na wprowadzenie do wnętrza przytulnego klimatu, a jednocześnie zachowanie jego nowoczesnego, minimalistycznego charakteru.

 

Kamienie zatopione w betonie

Granddust to znacznie bardziej ekspresyjna propozycja, bazująca zarówno na chłodnych, jak i ciepłych odcieniach szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Całość dopełnia wysoka jakość i dbałość o szczegóły. Płytki dostępne są w wielkim formacie, dzięki czemu pozwalają stworzyć dużą, jednolitą płaszczyznę, która przypominając odbijającą światło taflę, stanowi doskonałe tło dla efektownych aranżacji. Kolekcja Granddust świetnie sprawdzi się w minimalistycznych, industrialnych wnętrzach.

 

Home of Concrete

Obie kolekcje są częścią zaprezentowanego pod koniec sierpnia nowego setu wdrożeń polskiego producenta - Home of Concrete, który został opracowany w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Ich stylistyka utrzymana jest w duchu minimalizmu i motywów ze świata przyrody. Każda z kolekcji z setu Home of Concrete wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków.

 

 

 

 

Elementy kolekcji

 

Sunnydust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: beige, light beige, grys, light grys

Powierzchnia: mat

Cena: 59,8x59,8 cm – 105,78 zł; 59,8x119,8 – 135,30 zł,

 

Granddust:

Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm

Kolory: grys, umbra

Powierzchnia: poler

Cena: 59,8x59,8 cm – 149,94 zł; 59,8x119,8 - 169,74 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.