Sunnydust i Granddust – nowe oblicze betonu w kolekcjach Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Ceramika Paradyż prezentuje kolejne dwie nowości produktowe z setu Home of Concrete. Każda z nich to wspaniała wariacja na temat betonu i kamienia, w której minimalistyczny, industrialny design łączy się z pięknymi nawiązaniami do natury.
Kolekcje z setu Home of Concrete powstały z myślą o stonowanych aranżacjach oraz poczuciu bezpieczeństwa domowników. To właśnie w takim otoczeniu możemy najlepiej odpocząć, nabrać energii i dystansu do codziennych spraw. Sunnydust i Granddust to doskonała propozycja dla osób, które urządzając swoje domy i mieszkania chcą wprowadzić do nich modny wystrój i harmonię. Płytki w wielkim formacie to zupełnie nowe oblicze cieszącego się popularnością od kilku sezonów betonu. Doskonale sprawdzą się we wszystkich wnętrzach, na zewnątrz budynków oraz obiektach inwestycyjnych.
Dom muśnięty promieniami słońca
Sunnydust to kolekcja inspirowana kamienistą pustynią i promieniami słońca. Cechuje ją oryginalne wzornictwo, nawiązujące do wiodących światowych trendów. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, na płytkach uzyskano efekt łączący cement z delikatnym rysunkiem żyłek charakterystycznych dla naturalnego kamienia. W połączeniu z ciepłymi odcieniami beżu i szarości, zastosowanie płytek z kolekcji Sunnydust pozwala na wprowadzenie do wnętrza przytulnego klimatu, a jednocześnie zachowanie jego nowoczesnego, minimalistycznego charakteru.
Kamienie zatopione w betonie
Granddust to znacznie bardziej ekspresyjna propozycja, bazująca zarówno na chłodnych, jak i ciepłych odcieniach szarości. Wyróżnia ją oryginalna faktura cementu, która została przełamana rysunkiem niezwykle modnego terazzo. Wzór na płytkach oddaje spektakularny efekt kamieni zatopionych w betonie, które zostały ukryte pod gładką, polerowaną powierzchnią. Całość dopełnia wysoka jakość i dbałość o szczegóły. Płytki dostępne są w wielkim formacie, dzięki czemu pozwalają stworzyć dużą, jednolitą płaszczyznę, która przypominając odbijającą światło taflę, stanowi doskonałe tło dla efektownych aranżacji. Kolekcja Granddust świetnie sprawdzi się w minimalistycznych, industrialnych wnętrzach.
Home of Concrete
Obie kolekcje są częścią zaprezentowanego pod koniec sierpnia nowego setu wdrożeń polskiego producenta - Home of Concrete, który został opracowany w oparciu o nowatorskie podejście do grafiki cementowej - concrete mix oraz zastosowanie specjalnych technologii zdobniczych. Ich stylistyka utrzymana jest w duchu minimalizmu i motywów ze świata przyrody. Każda z kolekcji z setu Home of Concrete wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych, od łazienki, pokoju dziennego, sypialni, holu, kuchni, tarasów, po elewację budynków.
Elementy kolekcji
Sunnydust:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: beige, light beige, grys, light grys
Powierzchnia: mat
Cena: 59,8x59,8 cm – 105,78 zł; 59,8x119,8 – 135,30 zł,
Granddust:
Formaty płytek: 59,8x59,8 cm; 59,8x119,8 cm
Kolory: grys, umbra
Powierzchnia: poler
Cena: 59,8x59,8 cm – 149,94 zł; 59,8x119,8 - 169,74 zł
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.