STYROPMIN: 30 lat doświadczenia – 200 lat planów!
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Firma STYROPMIN świętuje 30 urodziny! Od początku lat 90. nieprzerwanie dostarcza swoim klientom najwyższej jakości materiały termoizolacyjne. Jest wiodącym i jednym z największych producentów styropianu w Polsce oraz w Europie dla którego najważniejszy jest stały rozwój i oferowanie najlepszych rozwiązań dla skutecznej termoizolacji.
Jest to dla nas wyjątkowa i ważna chwila, która potwierdza sens naszej pracy i dodaje skrzydeł. Te trzydzieści lat to niesamowita droga od małej kilkuosobowej firmy do dużego, liczącego się na rynku przedsiębiorstwa. Były trudne chwile – jak we wrześniu 2012 roku kiedy wybuchł pożar zakładu produkcyjnego, trawiąc doszczętnie w ogniu cały zakład. Niejeden pomyślał, że to już koniec. Jednak zgodnie z powiedzeniem – co nas nie zabije, to nas wzmocni! - mówi Krzysztof Słaby, prezes zarządu Styropmin Sp. z o.o.
Dzisiaj Styropmin to nadal polska firma, która nie boi się konkurować z europejskimi producentami i standardami. W czterech nowoczesnych zakładach produkowane są najwyższej jakości produkty termoizolacyjne poddawane restrykcyjnym kontrolom. Oferta jest stale rozwijana i dopasowywana do zmieniających się przepisów budowlanych oraz oczekiwań klientów. Jubileusz to także doskonała okazja do zapowiedzi nowości, które wkrótce będą dostępne w ofercie firmy Styropmin – polistyrenu ekstrudowanego XPS oraz INSTAL PANEL SYSTEM specjalistycznych płyt montażowych, do stosowania jako element systemu ogrzewania podłogowego.
Firma to przede wszystkim doskonały zespół ludzi. Dlatego Styropmin dokłada też ciągłych starań w rozwój personalny swoich pracowników każdego szczebla. Jest również członkiem liczących się stowarzyszeń branżowych (Polskie Stowarzyszenia Producentów Styropianu, Stowarzyszenie na Rzecz Systemów Ociepleń), biorąc udział w aktywnościach, które mają służyć rozwojowi całych systemów dociepleń. Niezwykle istotne są także działania proekologiczne. Obecnie wdrażane są założenia do międzynarodowego programu Operation Clean Sweep® (OCS) – Styropmin potwierdza w ten sposób zaangażowanie w promowanie ograniczania ilości tworzyw sztucznych i minimalizowania ilości odpadów.
Styropmin jest laureatem wielu nagród i wyróżnień - m.in. Budowlana Firma Roku 2022, Diamenty Miesięcznika Forbes 2023, Gwiazda Branży Budowlanej 2022 - potwierdzających najwyższą jakość oferowanych produktów.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.