Styl retro – poznaj inspiracje od Cersanit
Za inspiracją często stoją wspomnienia – sięgając do przyszłości możemy zyskać nową perspektywę na teraźniejszość. W kolekcjach SAFINA, GEOFUN oraz DEKORINA od marki Cersanit ponadczasowe style retro zostały przeniesione na grunt aktualnych trendów wnętrzarskich. Zapraszamy więc w podróż do swojej ulubionej dekady, odkrywając kolekcje płytek od marki Cersanit.
Subtelna nuta elegancji
Lata 20. XX wieku kojarzone są z elegancją. To właśnie w tym okresie rządził styl Art Deco, który do dziś zachwyca swoim klasycznym, ponadczasowym pięknem. Kolekcja SAFINA od marki Cersanit łączy w sobie uniwersalność aranżacji z subtelną elegancją. Nieskazitelna biel płytek bazowych wpasuje się w większość wnętrz, a ozdobne płytki z dekoracyjnym motywem inserto nawiązującym do ornamentów w duchu Art Deco budują atmosferę całego setu. Dzięki zastosowaniu charakterystycznego dla tego stylu motywu wachlarza, płytki z kolekcji SAFINA wprowadzą do wnętrza zauważalną dynamikę i nutę wysublimowania. Z uwagi na szykowny charakter kolekcji sprawdzi się ona w połączeniu z połyskującą srebrną lub złotą armaturą, a także z drewnem, które spotęguje stonowane oblicze płytek. Ponadto matowe wykończenie uzupełnia plejadę cech, które sprawiają, że kolekcja ta jest tak wyjątkowa. Postawisz na ponadczasowy styl retro w Twoim wnętrzu?
Geometryczna nostalgia
Z marką Cersanit inspiracji nie zabraknie! Warto odkryć kolekcję GEOFUN, w której na warsztat wzięto jasne, geometryczne kształty rodem z powracających do łask lat 70. i przekształcono je w pełną wyważenia i harmonii płytkę dekoracyjną. Obecne w motywie zakrzywione łuki dopasowują się do siebie, tworząc niebanalną mozaikę, a surowa struktura nakrapianego szarego kamienia z delikatnymi białymi przebiciami nadaje całości subtelnego wyrazu. Sięgając po tę propozycję możemy być pewni, że nasze wnętrze zostanie wzbogacone o aurę nostalgicznego piękna, które będzie zachwycać gości i domowników przez długie lata. Dodatkowo, kolekcję GEOFUN uzupełnia specjalnie zaprojektowana, dedykowana podłoga, która doskonale współgra z charakterem płytek ściennych i pozwoli zaprojektować łazienkę marzeń od A do Z.
Dwie wariacje piękna
Czy można połączyć styl klasyczny z modernistycznym? Kolekcja DEKORINA od marki Cersanit udowadnia, że jak najbardziej. Zaskakuje oryginalnością dzięki potędze koloru! Dualistyczny charakter tej kolekcji intryguje i imponuje już na pierwszy rzut oka. Z jednej strony geometryczne patchworkowe wzory dodają całości tradycyjnego wymiaru, z drugiej struktura przecieranego betonu tworzy nowoczesny i zarazem zadziorny klimat. Spoiwem tych dwóch uzupełniających się światów jest głęboki i szlachetny odcień głębokiego turkusu, przyciągający wzrok swoimi licznymi subtelnymi niuansami. To propozycja dla wszystkich, którzy nie boją się eksperymentować ze swoimi aranżacjami i poszukują odważnych, nieoczywistych rozwiązań. Kolekcja wyśmienicie parować będzie się z minimalistycznymi dodatkami, a florystyczne motywy płytki dekoracyjnej podkreślą pielęgnowaną w domu roślinność. Ta propozycja od Cersanit czeka na odkrycie już dziś!

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.