Komunikaty PR

Styl retro – poznaj inspiracje od Cersanit

2021-07-21  |  16:15
Biuro prasowe

 

Za inspiracją często stoją wspomnienia – sięgając do przyszłości możemy zyskać nową perspektywę na teraźniejszość. W kolekcjach SAFINA, GEOFUN oraz DEKORINA od marki Cersanit ponadczasowe style retro zostały przeniesione na grunt aktualnych trendów wnętrzarskich. Zapraszamy więc w podróż do swojej ulubionej dekady, odkrywając kolekcje płytek od marki Cersanit.

Subtelna nuta elegancji

Lata 20. XX wieku kojarzone są z elegancją. To właśnie w tym okresie rządził styl Art Deco, który do dziś zachwyca swoim klasycznym, ponadczasowym pięknem. Kolekcja SAFINA od marki Cersanit łączy w sobie uniwersalność aranżacji z subtelną elegancją. Nieskazitelna biel płytek bazowych wpasuje się w większość wnętrz, a ozdobne płytki z dekoracyjnym motywem inserto nawiązującym do ornamentów w duchu Art Deco budują atmosferę całego setu. Dzięki zastosowaniu charakterystycznego dla tego stylu motywu wachlarza, płytki z kolekcji SAFINA wprowadzą do wnętrza zauważalną dynamikę i nutę wysublimowania. Z uwagi na szykowny charakter kolekcji sprawdzi się ona w połączeniu z połyskującą srebrną lub złotą armaturą, a także z drewnem, które spotęguje stonowane oblicze płytek. Ponadto matowe wykończenie uzupełnia plejadę cech, które sprawiają, że kolekcja ta jest tak wyjątkowa. Postawisz na ponadczasowy styl retro w Twoim wnętrzu?  

Geometryczna nostalgia

Z marką Cersanit inspiracji nie zabraknie! Warto odkryć kolekcję GEOFUN, w której na warsztat wzięto jasne, geometryczne kształty rodem z powracających do łask lat 70. i przekształcono je w pełną wyważenia i harmonii płytkę dekoracyjną. Obecne w motywie zakrzywione łuki dopasowują się do siebie, tworząc niebanalną mozaikę, a surowa struktura nakrapianego szarego kamienia z delikatnymi białymi przebiciami nadaje całości subtelnego wyrazu. Sięgając po tę propozycję możemy być pewni, że nasze wnętrze zostanie wzbogacone o aurę nostalgicznego piękna, które będzie zachwycać gości i domowników przez długie lata. Dodatkowo, kolekcję GEOFUN uzupełnia specjalnie zaprojektowana, dedykowana podłoga, która doskonale współgra z charakterem płytek ściennych i pozwoli zaprojektować łazienkę marzeń od A do Z.

Dwie wariacje piękna

Czy można połączyć styl klasyczny z modernistycznym? Kolekcja DEKORINA od marki Cersanit udowadnia, że jak najbardziej. Zaskakuje oryginalnością dzięki potędze koloru! Dualistyczny charakter tej kolekcji intryguje i imponuje już na pierwszy rzut oka. Z jednej strony geometryczne patchworkowe wzory dodają całości tradycyjnego wymiaru, z drugiej struktura przecieranego betonu tworzy nowoczesny i zarazem zadziorny klimat. Spoiwem tych dwóch uzupełniających się światów jest głęboki i szlachetny odcień głębokiego turkusu, przyciągający wzrok swoimi licznymi subtelnymi niuansami. To propozycja dla wszystkich, którzy nie boją się eksperymentować ze swoimi aranżacjami i poszukują odważnych, nieoczywistych rozwiązań. Kolekcja wyśmienicie parować będzie się z minimalistycznymi dodatkami, a florystyczne motywy płytki dekoracyjnej podkreślą pielęgnowaną w domu roślinność. Ta propozycja od Cersanit czeka na odkrycie już dziś!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.