Sterilon UV-C: w trosce o zdrowe otoczenie
Ochrona przed działaniem niebezpiecznych bakterii, wirusów i grzybów to prawdziwe wyzwanie. Patogeny coraz częściej atakują nasze organizmy, nierzadko prowadząc do chorób o ciężkim przebiegu. Odpowiedź na rosnące wymagania rzeczywistości stanowi linia produktów UV-C Sterilon od Lena Lighting, które zabijają szkodliwe mikroorganizmy nawet na bardzo dużych powierzchniach.
UV-C Sterilon to urządzenia, które pomagają wyeliminować bakterie, wirusy i grzyby, które bytują na powierzchniach innych urządzeń, mebli, ścian czy podłóg. Wykorzystując światło ultrafioletowe, UV-C Sterilon skutecznie niszczy DNA czy RNA wszelkich mikroorganizmów poddanych naświetleniu.
Lena Lighting zaprojektowała oraz wyprodukowała kilka modeli urządzeń UV-C Sterilon. Niektóre z nich są wielofunkcyjne, zapewniając zarówno oświetlenie, jak i dezynfekcję pomieszczeń. Przykładem tego typu produktu jest lampa UV-C Sterilon Square, w przypadku której istnieje możliwość indywidualnego podłączenia i sterowania modułów LED i UV-C.
Nagrodzone Red Dot Design Award 2022 przepływowe UV-C Sterilon Flow poddają powietrze wymuszonej cyrkulacji, zasysając je, naświetlając i dezynfekując wewnątrz urządzenia, a następnie wypierając na zewnątrz. Osłonięcie światła UV-C sprawia, że UV-C Sterilon Flow może być wykorzystywany w obecności ludzi, zapewniając wysoki poziom sterylności wszystkich elementów wyposażenia, które znajdują się we wnętrzu. Dostępne są również modele, które pozwalają na bezpośrednią dezynfekcję powierzchni poprzez jej naświetlanie.
- Lampy do dezynfekcji doskonale sprawdzą się zarówno z małych, jak i dużych pomieszczeniach – badania wskazują, że jedno urządzenie jest w stanie zabić do 99,5% mikroorganizmów, które pojawią się we wnętrzu. To niezwykle ważne, szczególnie w kontekście zdrowia układu oddechowego, któremu poświęcony był tegoroczny, 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Produkty te stały się bardzo popularne za granicą. Mamy nadzieję, że już niebawem UV-C Sterilon pojawi się w kolejnych placówkach medycznych, edukacyjnych oraz prywatnych w Polsce. – mówi Magdalena Chojnacka, Marketing Manager w Lena Lighting.
Urządzenie doskonale sprawdzi się w miejscach wzmożonego ruchu: szkołach, placówkach służby zdrowia, obiektach użyteczności publicznej czy miejsc rozrywki. Lampa pracuje bardzo cicho, co przekłada się na znaczny komfort użytkowników.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.