Sterilon UV-C: w trosce o zdrowe otoczenie
Ochrona przed działaniem niebezpiecznych bakterii, wirusów i grzybów to prawdziwe wyzwanie. Patogeny coraz częściej atakują nasze organizmy, nierzadko prowadząc do chorób o ciężkim przebiegu. Odpowiedź na rosnące wymagania rzeczywistości stanowi linia produktów UV-C Sterilon od Lena Lighting, które zabijają szkodliwe mikroorganizmy nawet na bardzo dużych powierzchniach.
UV-C Sterilon to urządzenia, które pomagają wyeliminować bakterie, wirusy i grzyby, które bytują na powierzchniach innych urządzeń, mebli, ścian czy podłóg. Wykorzystując światło ultrafioletowe, UV-C Sterilon skutecznie niszczy DNA czy RNA wszelkich mikroorganizmów poddanych naświetleniu.
Lena Lighting zaprojektowała oraz wyprodukowała kilka modeli urządzeń UV-C Sterilon. Niektóre z nich są wielofunkcyjne, zapewniając zarówno oświetlenie, jak i dezynfekcję pomieszczeń. Przykładem tego typu produktu jest lampa UV-C Sterilon Square, w przypadku której istnieje możliwość indywidualnego podłączenia i sterowania modułów LED i UV-C.
Nagrodzone Red Dot Design Award 2022 przepływowe UV-C Sterilon Flow poddają powietrze wymuszonej cyrkulacji, zasysając je, naświetlając i dezynfekując wewnątrz urządzenia, a następnie wypierając na zewnątrz. Osłonięcie światła UV-C sprawia, że UV-C Sterilon Flow może być wykorzystywany w obecności ludzi, zapewniając wysoki poziom sterylności wszystkich elementów wyposażenia, które znajdują się we wnętrzu. Dostępne są również modele, które pozwalają na bezpośrednią dezynfekcję powierzchni poprzez jej naświetlanie.
- Lampy do dezynfekcji doskonale sprawdzą się zarówno z małych, jak i dużych pomieszczeniach – badania wskazują, że jedno urządzenie jest w stanie zabić do 99,5% mikroorganizmów, które pojawią się we wnętrzu. To niezwykle ważne, szczególnie w kontekście zdrowia układu oddechowego, któremu poświęcony był tegoroczny, 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Produkty te stały się bardzo popularne za granicą. Mamy nadzieję, że już niebawem UV-C Sterilon pojawi się w kolejnych placówkach medycznych, edukacyjnych oraz prywatnych w Polsce. – mówi Magdalena Chojnacka, Marketing Manager w Lena Lighting.
Urządzenie doskonale sprawdzi się w miejscach wzmożonego ruchu: szkołach, placówkach służby zdrowia, obiektach użyteczności publicznej czy miejsc rozrywki. Lampa pracuje bardzo cicho, co przekłada się na znaczny komfort użytkowników.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.