STEPROCK SUPER i STEPROCK PLUS – nowe produkty do izolacji podłóg
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Płyty STEPROCK SUPER to produkty powstałe z myślą o zapewnieniu izolacji termicznej w rozwiązaniach akustycznych podłóg pływających. Charakteryzuje je najwyższa klasa reakcji na ogień A1, co oznacza, że są niepalne. Ze względu na niski współczynnik przewodzenia ciepła sprawdzą się przy ocieplaniu podłóg na gruncie na podkładach cementowych. Ich parametry wytrzymałościowe pozwalają na zastosowanie jako znakomity izolator akustyczny podłóg pływających na stropach z różnymi podkładami cementowymi czy anhydrytowymi o minimalnej masie 90 kg/m2 (np.: cementowy 40 mm) oraz z podkładami w postaci płyt OSB-3 (pióro-wpust 4-stronny). To także świetnie rozwiązanie w przypadku podłogowych płyt gipsowo-włóknowych, jak również włóknowo-cementowych.
Drugi produkt w ofercie, płyty STEPROCK PLUS przeznaczone są również do izolacji akustycznej i termicznej podłóg pływających. Sprawdzą się jako izolator akustyczny podłóg pływających na stropach z podkładami cementowymi lub anhydrytowymi o minimalnej masie 115 kg/m2 (np.: cementowy 50 mm). STEPROCK PLUS to produkt o bardzo dobrych parametrach izolacyjności termicznej i akustycznej, jak również parametrach wytrzymałościowych, który można stosować nawet w wymagających rozwiązaniach. Produkt ten również jest niepalny, a klasa reakcji na ogień A1 zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa pożarowego w budynku.
– Produkty z serii STEPROCK to unikalne połączenie parametrów akustycznych i właściwych parametrów wytrzymałościowych, które pozwalają na przenoszenie obciążeń lokowanych na podłogach. Płyty te powstały z myślą o klientach, którzy szczególnie cenią sobie komfort akustyczny. Zauważyliśmy ogromny wzrost zainteresowania takimi rozwiązaniami zarówno wśród inwestorów indywidualnych poszukujących mieszkania, jak i deweloperów – mówi inż. Daniel Drozdowicz, Manager Produktu w ROCKWOOL Polska – Zastosowanie już 20 mm STEPROCK na masywnym stropie żelbetowym o grubości 200 mm, wraz z odpowiednim podkładem, pozwala na uzyskanie parametrów akustycznych spełniających wymagania dla klas budynków AQ1. W przypadku STEPROCK SUPER można skonstruować strop z zastosowaniem grubości 50 mm, na przykład z podkładem cementowym o grubości 60 mm, co zapewnia najwyższą klasę akustyczną stropów w budynkach klasy AQ4.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.