Komunikaty PR

Śródka OdNowa 2 z gotową halą garażową

2020-04-24  |  12:00
Biuro prasowe

Trwają zaawansowane prace budowlane na Śródce OdNowa2. Do końca kwietnia zostaną ukończone wszystkie działania związane z halą garażową, ruszyła już budowa ścian parteru w budynku. Realizowana przez dewelopera Grupę Partner inwestycja przy ulicy Bernata to czterokondygnacyjny budynek, w którym zaaranżowano 83 mieszkania o powierzchni od 28 do 80 mkw.

 

Prace związane z budową Śródki OdNowa 2, drugiego projektu Grupy Partner przy ulicy Bernata, postępują zgodnie z harmonogramem. Jak zdradza deweloper, część działań wyprzedza założony plan. – Zakończono już realizację płyt fundamentowych, ścian i słupów hali garażowej. W 90% gotowe są stropy nad halą garażową. Przystąpiliśmy więc do budowy ścian parter. Ich poziom wykonania osiągnął już blisko 30% – zaznacza Michał Wawrzyniak, dyrektor ds. nieruchomości Grupy Partner. Teraz budynek zacznie piąć się w górę, by poziom czwartej kondygnacji osiągnąć jeszcze w tym roku.

 

Projekt Śródki OdNowa 2 obejmuje powstanie 83 mieszkań, 73 miejsc w hali garażowej, 10 naziemnych miejsc postojowych, darmowych komórek lokatorskich, przypisanych do wszystkich dwu-, trzy- i czteropokojowych powierzchni oraz boksów rowerowych, darmowych i również przynależnych do każdego mieszkania. W sprzedaży dostępne są funkcjonalnie urządzone kawalerki, a także dwu-, trzy- i czteropokojowe lokale o metrażu wahającym się między 28 a 80 mkw. Cena rozpoczyna się już od 231 tys. zł brutto. – Mieszkania powstające w ramach Śródki OdNowa 2 cieszą się dużym zainteresowaniem. Spora część powstających lokali, około 40%, jest już sprzedana lub zarezerwowana – podkreśla Michał Wawrzyniak.

 

Obecna sytuacja epidemiologiczna skłoniła dewelopera, Grupę Partner, do umożliwienia zainteresowanym klientom podpisywania umów zdalnie. – W trosce o bezpieczeństwo kupujących, jak i naszych pracowników wprowadziliśmy onlinowe konsultacje oraz podpisywanie umów rezerwacyjnych – dodaje Michał Wawrzyniak.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.