Śródka OdNowa 2 – koniec roku z wysokim bilansem sprzedażowym
Śródka OdNowa 2 to projekt realizowany na poznańskiej Śródce, zaledwie dwa kilometry od Starego Rynku. Inwestycja cieszy się sporym zainteresowaniem a dowodzą tego wyniki sprzedażowe. Już ponad 50% mieszkań znalazło swoich nabywców. Kolejne znikają z tygodnia na tydzień. Docelowo pierwsze mieszkania zostaną przekazane w ręce najemców w IV kwartale 2021 roku.
Na poznańskiej Śródce, przy ulicy Bernata, nieprzerwanie powstaje czterokondygnacyjny budynek. Śródka OdNowa 2 to 83 mieszkania o zróżnicowanym metrażu (27 do 80 mkw) i ilości pokoi (zarówno kawalerki, jak i mieszkania dwu-, trzy- i czteropokojowe). Do mieszkań znajdujących się na parterze będą przynależały ogródki, zaś do lokali na wyższych kondygnacjach balkony. Przestrzeń każdego mieszkania została tak zaprojektowana, by zapewnić maksymalną ustawność pomieszczeń, funkcjonalność i komfort przyszłym mieszkańcom. – Jesteśmy na etapie montażu okien od renomowanej firmy Krispol. Budowlańcy zajmują się również pokryciem dachowym – obecnie kładą membranę – oraz ściankami działowymi, których realizacja wyprzedza założony termin o blisko dwa miesiące. Już na początku stycznia rozpoczynamy tynkowanie ścianek działowych, a przy sprzyjającej pogodzie rozpoczniemy prace elewacyjne – informuje Karolina Skrzypek, przedstawiciel Grupy Partner.
Koniec roku skłania przedstawicieli projektu do podsumowań. A te są zadowalające. Śródka OdNowa 2 cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, z oferty sukcesywnie znikają kolejne mieszkania. Wyniki sprzedażowe potwierdzają dobry bilans. Już ponad 50% mieszkań zostało sprzedanych lub znajduje się w statusie rezerwacji. – Zapytania na temat wolnych lokali cały czas do nas spływają, a to bardzo cieszy i pozwala snuć plany, że pierwszy kwartał nadchodzącego roku może okazać się momentem zamknięcia sprzedaży z 100% sukcesem – akcentuje Karolina Skrzypek.
Śródka OdNowa 2 powstaje w dogodnej lokalizacji i jest na tyle uniwersalne, że stanowi dobre rozwiązanie dla studentów czy rodzin z dziećmi. W jego sąsiedztwie mieszczą się szkoły różnych szczebli edukacyjnych. Atutem są też tereny rekreacji, takie jak Jezioro Maltańskie, Ostrów Tumski oraz Termy Maltańskie, a do tego prowadząca tuż przy inwestycji droga rowerowa na Śródkę i Wartostradę. Dogodna komunikacja miejska umożliwia łatwe dostanie się w każdą stronę miasta czy to do centrum, czy na jego obrzeża.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.