Spółka Nowa Murowana zamknęła miniony rok sukcesem
Trwa realizacja budynku A w inwestycji mieszkaniowej Nowa Murowana w Murowanej Goślinie. W tej części osiedla powstanie 26 lokali mieszkalnych, a wszystkie znalazły swoich nabywców. To kolejny sukces spółki, która sprzedała mieszkania na pół roku przed końcem budowy. Łącznie w ramach kilkuetapowego projektu zostało sprzedanych 180 lokali. Deweloper rozszerza ofertę nie tylko w Murowanej Goślinie, ale też w podpoznańskich Szczytnikach.
Inwestycja Nowa Murowana od lat wpisuje się w trend widoczny na poznańskim rynku mieszkaniowym. Coraz więcej osób decyduje się zamieszkać na osiedlach znajdujących się niedaleko granicy miasta Poznania, ponieważ w gminach ościennych domy oraz lokale mieszkalne są zdecydowanie tańsze. Ponadto można wygodnie dojeżdżać do stolicy Wielkopolski samochodem, autobusem, czy specjalnie przystosowaną Poznańską Koleją Metropolitalną. Stąd niektóre osiedla – choć pod miastem, to w pełni dostosowane do nowoczesnego stylu życia – okazały się strzałem w dziesiątkę. – Nasza propozycja osiedla w podpoznańskim miasteczku Murowana Goślina spotkała się z dobrym przyjęciem na wielkopolskim rynku mieszkaniowym. Na przestrzeni czasu i wraz z rozwojem inwestycji, zdobyliśmy solidną markę. Wśród klientów są osoby z gminy Murowana Goślina i okolic, ale coraz częściej też poznaniacy. Decyduje o tym infrastruktura, nowoczesne układy pomieszczeń w poszczególnych lokalach, ale też lokalizacja. Murowana Goślina to miasto, w którym są szkoły, sklepy, usługi, czy dostęp do komunikacji publicznej. Budujemy przy ulicy Tartacznej, a obok, przy Kolejowej jest stacja szynobusa, dzięki któremu dojedziemy do centrum Poznania – mówi Patrycja Waligóra z biura sprzedaży inwestycji Nowa Murowana.
Na przestrzeni kilku lat deweloper sprzedał 180 lokali mieszkalnych w ramach kilkuetapowego projektu. - Większość z nich przekazaliśmy w ręce naszych klientów. Właśnie zakończyła się sprzedaż budynku A, gdzie finalnie znajdzie się 26 mieszkań o powierzchni od 27 do 69 mkw. Dziękujemy wszystkim za zaufanie i pracujemy nad nową ofertą. W Murowanej Goślinie zaproponujemy 14 mieszkań, odpowiadających na potrzeby klientów indywidualnych, jak i inwestycyjnych – podkreśla przedstawicielka dewelopera. - Cieszymy się, że rok 2023 zamykamy sukcesem sprzedażowym. Trzeba przyznać, że minione 12 miesięcy przyniosło wiele emocji i pracy. Był program „Bezpieczny Kredyt”, wzięliśmy udział w Targach Mieszkań i Domów w Poznaniu, nie wspominając o realizacji samego osiedla – dodaje Patrycja Waligóra.
Nowa Murowana sp. z o. o. jest inwestorem drugiego osiedla pod Poznaniem, w gminie Kórnik. Nowe Szczytniki śmiało zaprezentowały się na rynku tuż przed jesiennymi Targami Mieszkań i Domów w Poznaniu, a podczas wydarzenia miały swoją oficjalną premierę. Przy ulicy Choinkowej w podpoznańskich Szczytnikach powstanie 12 mieszkań dwupoziomowych, w trzech kameralnych budynkach. Dostępne są 2 typy powierzchni: 80,18 mkw. i 92,61 mkw. Domy wyróżniają się klasycznym podziałem przestrzeni na strefę dzienną na parterze i nocną, z sypialniami oraz łazienką na piętrze. Do każdego mieszkania przynależą 2 miejsca postojowe i ogródek. – Nowy typ zabudowy, nowa lokalizacja to ciekawe wyzwanie, a pozytywne recenzje klientów utwierdzają nas w przekonaniu, że przyjęta strategia jest słuszna – podsumowuje Patrycja Waligóra. Rok 2024 dla dewelopera będzie intensywny i ciekawy. Spółka planuje powoli kolejne projekty.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.