Samsung partnerem 10. edycji programu MasterChef
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Wystartowała 10. edycja najpopularniejszego show kulinarnego w Polsce. Wsparciem dla uczestników w walce o tytuł MasterChef, w ramach umowy partnerskiej, będą innowacyjne urządzenia Samsung: piekarniki Dual Cook Flex™, lodówki Side by Side i combi, a także płyty gazowe. W programie pojawi się także ekspert marki Samsung – znany i ceniony kucharz Filip Marcinkiewicz.
MasterChef to widowiskowe kulinarne show z historią sięgającą 1990 r. Program doczekał się edycji w 35 krajach na całym świecie inspirując do gotowania miliony ludzi i bijąc rekordy oglądalności. Partnerem tegorocznej polskiej edycji programu, po raz kolejny, został Samsung. Działania partnerskie mają na celu promocję produktów AGD marki. Obecność Samsung w programie MasterChef obejmuje aktywny product placement i udział eksperta.
Samsung wyposażył kuchnię studyjną w swoje urządzenia, które posłużą uczestnikom do przygotowania potraw na różnych etapach rywalizacji. Są to lodówki Side by Side oraz combi wyposażone w rewolucyjną technologię SpaceMax™ gwarantującą optymalne wykorzystanie przestrzeni, piekarniki Dual Cook Flex™ z podwójną komorą umożliwiającą pieczenie dwóch potraw jednocześnie oraz płyty gazowe. Gościem specjalnym 5 odcinka programu, którego emisja zaplanowana jest na 3 października, będzie Filip Marcinkiewicz – ceniony kucharz, a zarazem ekspert marki Samsung, który zaprezentuje na antenie swoje autorskie przepisy kulinarne.
Od 2001 roku Filip Marcinkiewicz jest szefem kuchni w Hotelu Copernicus***** w Krakowie. Gotował dla niezwykłych osobowości, m.in. dla papieża Jana Pawła II, Cesarza Japonii, Kanclerza Helmuta Kohl, Jacques’a Santer, Czesława Miłosza i Wisławy Szymborskiej. Brał udział w powstaniu książki „Wykwintna Kuchnia Polska”, wydanej pod patronatem prezydentowej Anny Komorowskiej. Dwukrotnie nominowany do tytułu szefa roku Gault&Millau, zwycięzca Szefa roku region południowy, juror polskiej edycji największego światowego konkursu Bocuse d’Or. Na jego koncie jest też Srebrny Hermes za najlepszą hotelową restaurację oraz Prix au Chef de’lAvenir Akademii Gastronomicznej.
Program MasterChef wystartował w niedzielę 5 września i potrwa do 5 grudnia br.
MasterChef, TVN, niedziela godz. 20:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.