Ruszyła telewizyjna kampania OTODOM „Dobre rady"
Otodom zachęca, żeby podążyć za własnymi marzeniami i potrzebami. Kampania telewizyjna „Dobre rady” pokazuje, że każdy ma inne podejście do życia. Główny bohater spotu poszukuje idealnego mieszkania – każdy doradza mu wybór innego lokalu. Niezależnie od tego, na co się zdecyduje, z pewnością znajdzie go na Otodom, najpopularniejszym serwisie z nieruchomościami. Spot będzie emitowany od 1 do 30 września w TV oraz internecie.
– Nasz pomysł na spot pisze samo życie. Kiedy decydujemy się na zakup nieruchomości, otrzymujemy wiele różnych rad odnośnie do tego, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze. Nie ma złych rad – ale każdy ma swój wymarzony lokal i znajdzie go na Otodom. Spot kampanii telewizyjnej, poza programami telewizyjnymi, pojawia się na YouTube, Facebooku i w sieciach VOD. – mówi Izabela Sobańska-Synowiec z Otodom.
Link do spotu: https://youtu.be/-A-MIOB_Ans
Spot wyreżyserował Jan Foryś z Papaya Films. Za koncepcję odpowiada agencja 180HB, a produkcją zajął się Dom Produkcyjny F25. Na gruncie tej współpracy powstał klip, który dzięki kreatywnej i intensywnej pracy ekipy nakręcono w pięciu lokalizacjach, w trakcie zaledwie jednego dnia. Szczery i autentyczny przekaz to również efekt doboru aktorów, którzy w świecie reklamy są nowymi twarzami. Ich współpraca z reżyserem zaowocowała unikatowym spotem.
Do planu spotu zaadaptowano autentyczne lokalizacje w Warszawie: zakład fryzjerski przy ulicy Ząbkowskiej, czy dom jednorodzinny na Saskiej Kępie. Jak dodaje Monika Wagner z F25: – Przyjemnie jest zarządzać procesem mającym swój początek na papierze, w którym dobre planowanie, partnerska współpraca z reżyserem, ekipą, klientem i agencją ma swoje przełożenie na efekt końcowy, jaki widzimy na ekranie.
Kampania radiowa Otodom ruszyła 24 lipca. Kampania telewizyjna potrwa od 1 do 30 września. Spot będzie można zobaczyć między innymi w TVN, Polsacie i stacjach tematycznych takich jak Domo+ czy Discovery, a także na YouTube i VOD.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.