Komunikaty PR

Ruszyła telewizyjna kampania OTODOM „Dobre rady"

2020-09-01  |  10:00
Biuro prasowe

Otodom zachęca, żeby podążyć za własnymi marzeniami i potrzebami. Kampania telewizyjna „Dobre rady” pokazuje, że każdy ma inne podejście do życia. Główny bohater spotu poszukuje idealnego mieszkaniakażdy doradza mu wybór innego lokalu. Niezależnie od tego, na co się zdecyduje, z pewnością znajdzie go na Otodom, najpopularniejszym serwisie z nieruchomościami. Spot będzie emitowany od 1 do 30 września w TV oraz internecie.

Nasz pomysł na spot pisze samo życie. Kiedy decydujemy się na zakup nieruchomości, otrzymujemy wiele różnych rad odnośnie do tego, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze. Nie ma złych rad – ale każdy ma swój wymarzony lokal i znajdzie go na Otodom. Spot kampanii telewizyjnej, poza programami telewizyjnymi, pojawia się na YouTube, Facebooku i w sieciach VOD. – mówi Izabela Sobańska-Synowiec z Otodom.

Link do spotu: https://youtu.be/-A-MIOB_Ans

Spot wyreżyserował Jan Foryś z Papaya Films. Za koncepcję odpowiada agencja 180HB, a produkcją zajął się Dom Produkcyjny F25. Na gruncie tej współpracy powstał klip, który dzięki kreatywnej i intensywnej pracy ekipy nakręcono w pięciu lokalizacjach, w trakcie zaledwie jednego dnia. Szczery i autentyczny przekaz to również efekt doboru aktorów, którzy w świecie reklamy są nowymi twarzami. Ich współpraca z reżyserem zaowocowała unikatowym spotem.

Do planu spotu zaadaptowano autentyczne lokalizacje w Warszawie: zakład fryzjerski przy ulicy Ząbkowskiej, czy dom jednorodzinny na Saskiej Kępie. Jak dodaje Monika Wagner z F25: – Przyjemnie jest zarządzać procesem mającym swój początek na papierze, w którym dobre planowanie, partnerska współpraca z reżyserem, ekipą, klientem i agencją ma swoje przełożenie na efekt końcowy, jaki widzimy na ekranie.

Kampania radiowa Otodom ruszyła 24 lipca. Kampania telewizyjna potrwa od 1 do 30 września. Spot będzie można zobaczyć między innymi w TVN, Polsacie i stacjach tematycznych takich jak Domo+ czy Discovery, a także na YouTube i VOD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.