Komunikaty PR

Ruszyła telewizyjna kampania OTODOM „Dobre rady"

2020-09-01  |  10:00
Biuro prasowe

Otodom zachęca, żeby podążyć za własnymi marzeniami i potrzebami. Kampania telewizyjna „Dobre rady” pokazuje, że każdy ma inne podejście do życia. Główny bohater spotu poszukuje idealnego mieszkaniakażdy doradza mu wybór innego lokalu. Niezależnie od tego, na co się zdecyduje, z pewnością znajdzie go na Otodom, najpopularniejszym serwisie z nieruchomościami. Spot będzie emitowany od 1 do 30 września w TV oraz internecie.

Nasz pomysł na spot pisze samo życie. Kiedy decydujemy się na zakup nieruchomości, otrzymujemy wiele różnych rad odnośnie do tego, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze. Nie ma złych rad – ale każdy ma swój wymarzony lokal i znajdzie go na Otodom. Spot kampanii telewizyjnej, poza programami telewizyjnymi, pojawia się na YouTube, Facebooku i w sieciach VOD. – mówi Izabela Sobańska-Synowiec z Otodom.

Link do spotu: https://youtu.be/-A-MIOB_Ans

Spot wyreżyserował Jan Foryś z Papaya Films. Za koncepcję odpowiada agencja 180HB, a produkcją zajął się Dom Produkcyjny F25. Na gruncie tej współpracy powstał klip, który dzięki kreatywnej i intensywnej pracy ekipy nakręcono w pięciu lokalizacjach, w trakcie zaledwie jednego dnia. Szczery i autentyczny przekaz to również efekt doboru aktorów, którzy w świecie reklamy są nowymi twarzami. Ich współpraca z reżyserem zaowocowała unikatowym spotem.

Do planu spotu zaadaptowano autentyczne lokalizacje w Warszawie: zakład fryzjerski przy ulicy Ząbkowskiej, czy dom jednorodzinny na Saskiej Kępie. Jak dodaje Monika Wagner z F25: – Przyjemnie jest zarządzać procesem mającym swój początek na papierze, w którym dobre planowanie, partnerska współpraca z reżyserem, ekipą, klientem i agencją ma swoje przełożenie na efekt końcowy, jaki widzimy na ekranie.

Kampania radiowa Otodom ruszyła 24 lipca. Kampania telewizyjna potrwa od 1 do 30 września. Spot będzie można zobaczyć między innymi w TVN, Polsacie i stacjach tematycznych takich jak Domo+ czy Discovery, a także na YouTube i VOD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne

Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji COoraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.

Handel

Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”

– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.