Rusza kolejny etap sprzedaży osiedla Rodzinne Podolany!
Już 03 sierpnia rozpoczyna się sprzedaż II etapu Osiedla Rodzinne Podolany. Obejmuje on szeregi C oraz F – czyli mieszkania z tarasami na dachu o powierzchni około 76 – 79 m kw. oraz domy w zabudowie szeregowej z ogrodami o powierzchni ok 99 m kw.
Obecnie na placu budowy trwają następujące działania – szereg A jest bliski ukończenia, a w szeregach B, D i E trwają prace między innymi nad strukturą elewacji. - Jeśli chodzi o szereg A, to są to tak naprawdę ostatnie szlify, pozostałe szeregi również są na bardzo zaawansowanym etapie. Uznaliśmy, że to dogodny moment na uruchomienie kolejnego etapu sprzedaży. Bardzo nas cieszy, że nasi klienci będą mogli skorzystać z nowej oferty – mówi Małgorzata Walczak-Łondka, specjalista ds. sprzedaży firmy Sky Investments.
W wymienionych szeregach sprzedano już większość lokali. -W ramach szeregu C będziemy mogli znów zaproponować dwupoziomowe mieszkania z tarasami na dachu, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Okazały się być „strzałem w dziesiątkę” – odpowiadają zarówno na potrzebę przestrzeni na świeżym powietrzu, jak i wygody użytkowania i pielęgnacji. Taras na dachu o powierzchni około 20 m kw. jest dodatkowym atutem – dzięki niemu mieszkańcy mają możliwość wypoczynku na świeżym powietrzu, z rodziną czy przyjaciółmi – dodaje Małgorzata Walczak-Łondka.
Rodzinne Podolany to osiedle zlokalizowane przy ul. Heleny Rzepeckiej w Poznaniu. Deweloper Sky Investments oferuje dwupoziomowe mieszkania oraz domy w zabudowie szeregowej, które mają odpowiadać na potrzeby wszystkich mieszkańców – zarówno tych, którzy szukają funkcjonalnego mieszkania z szybkim dojazdem do centrum, jak i tych, którzy marzą o domu z ogrodem w spokojnej okolicy. - Przy projektowaniu zwróciliśmy szczególną uwagę na metraż lokali i rozkład pomieszczeń, ponieważ to te cechy są kluczowe w kwestii komfortu życia mieszkańców – podkreśla Małgorzata Walczak-Łondka.
Aktywni mieszkańcy zwrócić mogą uwagę na bliskość poznańskich jezior – Rusałka oraz Strzeszyńskie oraz stacji Poznańskiego Roweru Miejskiego. W zasięgu ręki znajdują się również punkty usługowe czy placówki edukacyjne. Osiedle i przystanek autobusowy dzielą dwie minuty spaceru, niedaleko jest również droga krajowa nr 92.
Finalizację etapu II – szeregów C oraz F – zaplanowano na koniec października 2021 r., natomiast oddanie lokali A, B i D odbędzie się we wrześniu 2020 r.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.