Komunikaty PR

Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE

2023-02-07  |  14:00
Biuro prasowe

Warszawa, luty 2023 – Łazienka już dawno przestała być jedynie funkcjonalną przestrzenią, która kojarzy się ze sterylną bielą i srebrem. Wraz z coraz większą różnorodnością produktów dostępnych na rynku, stonowane, jasne barwy ustępują miejsca bardziej zróżnicowanym aranżacjom. Łazienka, tak jak każde pomieszczenie w domu, powinna być w końcu odzwierciedleniem charakteru właściciela. Z tego powodu coraz więcej osób stawia na indywidualizm podczas projektowania swojej przestrzeni życiowej. Z pomocą mogą przyjść dostępne w ofercie marki GROHE armatura, prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria – szeroka gama kolorów oraz wybór rodzaju powłoki pozwalają na prawdziwe wyrażenie swojego gustu i połączenie wyjątkowej formy z najwyższą trwałością.  

 

Nowe oblicze łazienki

Kolory grają niezwykle istotną rolę w projektowaniu wnętrz. Nie mają one jedynie funkcji dekoracyjnej, ale wpływają także bezpośrednio na atmosferę pomieszczania i tym samym na nasz nastrój. Dlatego, decyzja o wyborze barw w łazience powinna być odpowiednio przemyślana. W portfolio marki GROHE znajdziemy bogatą ofertę kolorów oraz rodzajów powłok, w których dostępne są zarówno baterie, jak też prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria. Obok klasycznego chromu czy stali szlachetnej SuperSteel są to: Cool Sunrise, Warm Sunset oraz Hard Graphite – wszystkie w powłokach błyszczącej i matowej do wyboru, a także nowość: matowa czerń. Pierwszy kolor, zgodnie z nazwą, na myśl przywodzi wschód słońca. Elegancki, złoty kolor doda uroku wnętrzu w stylu vintage i świetnie połączy się z chociażby butelkową zielenią, czy granatem. Doskonale będzie wyglądać także w akompaniamencie drewnianych dodatków. Warm Sunset wyróżnia się miedzianym odcieniem, który podkreśli naturalny kamień i doda wnętrzu odpowiedniego dynamizmu w duchu industrialnego stylu. Hard Graphite to z kolei tajemnicza, ciemna szarość. Doskonale współgra z betonem, tworząc spójną, nowoczesną aranżację. Choć każda opcja oferuje coś innego, to łączy je jeden punkt wspólny – najwyższa możliwa jakość.

 

Trwałość na lata

Marka GROHE ma w swojej ofercie jedynie sprawdzone i niezawodne produkty. Dlatego, obok wyglądu, równie ważną cechą jest jakość wykonania. Wybrano zatem technologię, która gwarantuje nie tylko najlepsze i najbardziej wyraziste kolory, ale także trwałość. Produkty, takie jak armatura, składają się z trzech warstw – mosiądzu, niklu i chromu. Dopiero na wierzchnią część nakładana jest kolorowa powłoka w technologii PVD. Proces polega na osadzaniu jej z fazy gazowej przy wykorzystaniu zjawisk fizycznych, co gwarantuje, że będzie ona trzy razy twardsza i nawet dziesięć razy bardziej odporna na zarysowania. Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się idealnym stanem naszej baterii przez długie lata.

 

Kolekcje dla każdego, z myślą o ekologii i domowych rachunkach

Barwne powłoki znajdziemy w licznych kolekcjach armatury GROHE, m.in.: Allure, Atrio, Lineare czy Essence. Ta ostatnia zapewnia pełną paletę kolorów zamkniętą w minimalistycznych formach inspirowanych naturą. Design oparty na smukłych profilach i prostych liniach umożliwia zaprojektowanie przestrzeni, która nie tylko zachwyci swoją elegancją, ale będzie miała także właściwości kojące. W kolekcji Essence znajdziemy całą gamę rozwiązań – baterie umywalkowe, bidetowe, prysznicowe czy wannowe. W parze z przemyślaną formą idą również liczne innowacyjne technologie. GROHE SilkMove EnergySaving pozwala na zaoszczędzenie na rachunkach. Kiedy dźwignia baterii ustawiona jest w pozycji środkowej, uruchamia się przepływ zimnej wody, a temperaturę możemy zwiększyć przesuwając uchwyt w lewą stronę. W tradycyjnych bateriach pozycja środkowa oznacza wodę zmieszaną, która niepotrzebnie marnuje energię potrzebną na podgrzanie, kiedy chcemy jedynie zmoczyć szczoteczkę czy przepłukać usta. Inną technologią pomagającą ograniczyć wykorzystanie zasobów jest GROHE WaterSaving. Zastosowanie ogranicznika przepływu wody zmniejsza jej zużycie do 50%. Nie wpływa to jednak na komfort użytkownika armatury, ponieważ strumień wody pozostaje pełny i wydajny dzięki perlatorowi. Warto zaznaczyć, że kolekcja GROHE Essence to nie tylko baterie – w ofercie znalazły się chociażby wanny, umywalki oraz bidety. Tym samym istnieje możliwość stworzenia całkowicie spójnej łazienki, która będzie przyciągać wzrok przez długie lata! – bez tego fragmentu o ceramice. Bardziej o tym, że są akcesoria i przyciski w tym samym kolorze, wiec łazienka jest spojna.

 

Więcej informacji oraz materiałów na temat kolorowych powłok GROHE znajduje się tutaj: LINK.

 

Dowiedz się więcej na temat kampanii zrównoważonych działań marki GROHE X. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.