Komunikaty PR

Różnorodność płynąca z barw – kolorowa armatura GROHE

2023-02-07  |  14:00
Biuro prasowe

Warszawa, luty 2023 – Łazienka już dawno przestała być jedynie funkcjonalną przestrzenią, która kojarzy się ze sterylną bielą i srebrem. Wraz z coraz większą różnorodnością produktów dostępnych na rynku, stonowane, jasne barwy ustępują miejsca bardziej zróżnicowanym aranżacjom. Łazienka, tak jak każde pomieszczenie w domu, powinna być w końcu odzwierciedleniem charakteru właściciela. Z tego powodu coraz więcej osób stawia na indywidualizm podczas projektowania swojej przestrzeni życiowej. Z pomocą mogą przyjść dostępne w ofercie marki GROHE armatura, prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria – szeroka gama kolorów oraz wybór rodzaju powłoki pozwalają na prawdziwe wyrażenie swojego gustu i połączenie wyjątkowej formy z najwyższą trwałością.  

 

Nowe oblicze łazienki

Kolory grają niezwykle istotną rolę w projektowaniu wnętrz. Nie mają one jedynie funkcji dekoracyjnej, ale wpływają także bezpośrednio na atmosferę pomieszczania i tym samym na nasz nastrój. Dlatego, decyzja o wyborze barw w łazience powinna być odpowiednio przemyślana. W portfolio marki GROHE znajdziemy bogatą ofertę kolorów oraz rodzajów powłok, w których dostępne są zarówno baterie, jak też prysznice, przyciski spłukujące oraz akcesoria. Obok klasycznego chromu czy stali szlachetnej SuperSteel są to: Cool Sunrise, Warm Sunset oraz Hard Graphite – wszystkie w powłokach błyszczącej i matowej do wyboru, a także nowość: matowa czerń. Pierwszy kolor, zgodnie z nazwą, na myśl przywodzi wschód słońca. Elegancki, złoty kolor doda uroku wnętrzu w stylu vintage i świetnie połączy się z chociażby butelkową zielenią, czy granatem. Doskonale będzie wyglądać także w akompaniamencie drewnianych dodatków. Warm Sunset wyróżnia się miedzianym odcieniem, który podkreśli naturalny kamień i doda wnętrzu odpowiedniego dynamizmu w duchu industrialnego stylu. Hard Graphite to z kolei tajemnicza, ciemna szarość. Doskonale współgra z betonem, tworząc spójną, nowoczesną aranżację. Choć każda opcja oferuje coś innego, to łączy je jeden punkt wspólny – najwyższa możliwa jakość.

 

Trwałość na lata

Marka GROHE ma w swojej ofercie jedynie sprawdzone i niezawodne produkty. Dlatego, obok wyglądu, równie ważną cechą jest jakość wykonania. Wybrano zatem technologię, która gwarantuje nie tylko najlepsze i najbardziej wyraziste kolory, ale także trwałość. Produkty, takie jak armatura, składają się z trzech warstw – mosiądzu, niklu i chromu. Dopiero na wierzchnią część nakładana jest kolorowa powłoka w technologii PVD. Proces polega na osadzaniu jej z fazy gazowej przy wykorzystaniu zjawisk fizycznych, co gwarantuje, że będzie ona trzy razy twardsza i nawet dziesięć razy bardziej odporna na zarysowania. Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się idealnym stanem naszej baterii przez długie lata.

 

Kolekcje dla każdego, z myślą o ekologii i domowych rachunkach

Barwne powłoki znajdziemy w licznych kolekcjach armatury GROHE, m.in.: Allure, Atrio, Lineare czy Essence. Ta ostatnia zapewnia pełną paletę kolorów zamkniętą w minimalistycznych formach inspirowanych naturą. Design oparty na smukłych profilach i prostych liniach umożliwia zaprojektowanie przestrzeni, która nie tylko zachwyci swoją elegancją, ale będzie miała także właściwości kojące. W kolekcji Essence znajdziemy całą gamę rozwiązań – baterie umywalkowe, bidetowe, prysznicowe czy wannowe. W parze z przemyślaną formą idą również liczne innowacyjne technologie. GROHE SilkMove EnergySaving pozwala na zaoszczędzenie na rachunkach. Kiedy dźwignia baterii ustawiona jest w pozycji środkowej, uruchamia się przepływ zimnej wody, a temperaturę możemy zwiększyć przesuwając uchwyt w lewą stronę. W tradycyjnych bateriach pozycja środkowa oznacza wodę zmieszaną, która niepotrzebnie marnuje energię potrzebną na podgrzanie, kiedy chcemy jedynie zmoczyć szczoteczkę czy przepłukać usta. Inną technologią pomagającą ograniczyć wykorzystanie zasobów jest GROHE WaterSaving. Zastosowanie ogranicznika przepływu wody zmniejsza jej zużycie do 50%. Nie wpływa to jednak na komfort użytkownika armatury, ponieważ strumień wody pozostaje pełny i wydajny dzięki perlatorowi. Warto zaznaczyć, że kolekcja GROHE Essence to nie tylko baterie – w ofercie znalazły się chociażby wanny, umywalki oraz bidety. Tym samym istnieje możliwość stworzenia całkowicie spójnej łazienki, która będzie przyciągać wzrok przez długie lata! – bez tego fragmentu o ceramice. Bardziej o tym, że są akcesoria i przyciski w tym samym kolorze, wiec łazienka jest spojna.

 

Więcej informacji oraz materiałów na temat kolorowych powłok GROHE znajduje się tutaj: LINK.

 

Dowiedz się więcej na temat kampanii zrównoważonych działań marki GROHE X. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wielkopolanie rezerwują mieszkania, deweloperzy budują Biuro prasowe
2024-05-06 | 09:00

Wielkopolanie rezerwują mieszkania, deweloperzy budują

W związku ze spodziewanym programem „Mieszkanie Na Start”, eksperci prognozują, że może zabraknąć mieszkań na sprzedaż, a z pewnością takich w najbardziej pożądanych
Dom Perfekcja w detalach - gresy na elewacjach
2024-04-30 | 01:00

Perfekcja w detalach - gresy na elewacjach

Wyjątkowe właściwości TAS (Tubądzin Airflow System) łączy w sobie piękno z wyjątkową funkcjonalnością. Zastosowanie gresów na elewacjach zapewnia nie tylko estetyczne
Dom Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Zdrowie

Sport może wspomagać walkę z bezsennością. Osoby aktywne fizycznie mają mniej problemów ze snem

Osoby regularnie podejmujące aktywność fizyczną dużo lepiej śpią – wynika z wieloletniej analizy przeprowadzonej przez naukowców z Uniwersytetu w Reykjaviku. Typ i stopień trudności ćwiczeń nie mają takiego znaczenia jak właśnie regularność. To istotne nie tylko dla promowania higieny snu jako działania korzystnie wpływającego na nasze zdrowie, ale i w kontekście skuteczności terapii, m.in. w chorobach przewlekłych. Tymczasem problemy ze snem zgłasza około 40 proc. dorosłych Polaków.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.