Komunikaty PR

Reduta Nowe Podolany – postaw na dogodną lokalizację

2020-03-26  |  10:00
Biuro prasowe

Podolany to część Poznania bardzo dobrze skomunikowana, posiadająca rozwiniętą infrastrukturę miejską, z dobrym zapleczem usługowo-handlowym oraz wyjątkowym klimatem. Z uwagi na te atuty coraz więcej osób decyduje się na kupno własnych czterech kątów właśnie tutaj. Reduta Nowe Podolany jest tego odzwierciedleniem. Obecnie EBF Development realizuje już 9 budynek osiedla. – Ulica Jasielska oraz najbliższe otoczenie mają wiele do zaoferowania przyszłym mieszkańcom – Agata Nowaczyk, specjalista z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development. Udogodnienia typu: sklepy, placówki oświatowe czy ośrodki zdrowia, z których korzystamy niemal codziennie znajdują się na wyciągniecie ręki. Natomiast dzięki dobrze rozwiniętym ścieżkom rowerowym, mieszkańcy osiedla już w 11 minut mogą dobrzeć nad Jezioro Rusałka, które swoją infrastrukturą, skutecznie zachęca do aktywnego spędzania wolnego czasu. - Oczywiście oprócz atrakcyjnego położenia inwestycji dla kupujących ważną rolę odrywa także cena oraz standard wykonania – zaznacza  Agata Nowaczyk. Reduta Nowe Podolany to kompleks nowoczesnych budynków o oryginalnej architekturze i elegancko wykończonych częściach wspólnych, a komfortowe odległości pomiędzy blokami, dają poczucie kameralności i prywatności. Całość uzupełniają cichobieżne windy, komórki lokatorskie, podziemne hale garażowe oraz dwa place zabaw.

Bogata oferta mieszkań

EBF Development obecnie realizuje dwa budynki na poznańskich Podolanach. Dla osób niecierpliwych, które jak najszybciej chcą zamieszkać na swoim, deweloper oferuje ostatnie lokale od 70 do 85 mkw. w budynku numer 8. Natomiast nowa część osiedla – budynek nr 9, to mieszkania o powierzchniach od 42 do 81 mkw. Deweloper, dbając o zróżnicowane potrzeby Klientów, proponuje lokale w układach 2-, 3-, 4- lub 5-pokojowy. Cena za metr kwadratowy rozpoczyna się już od 6 100 zł brutto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.