Reduta Nowe Podolany – postaw na dogodną lokalizację
Podolany to część Poznania bardzo dobrze skomunikowana, posiadająca rozwiniętą infrastrukturę miejską, z dobrym zapleczem usługowo-handlowym oraz wyjątkowym klimatem. Z uwagi na te atuty coraz więcej osób decyduje się na kupno własnych czterech kątów właśnie tutaj. Reduta Nowe Podolany jest tego odzwierciedleniem. Obecnie EBF Development realizuje już 9 budynek osiedla. – Ulica Jasielska oraz najbliższe otoczenie mają wiele do zaoferowania przyszłym mieszkańcom – Agata Nowaczyk, specjalista z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development. Udogodnienia typu: sklepy, placówki oświatowe czy ośrodki zdrowia, z których korzystamy niemal codziennie znajdują się na wyciągniecie ręki. Natomiast dzięki dobrze rozwiniętym ścieżkom rowerowym, mieszkańcy osiedla już w 11 minut mogą dobrzeć nad Jezioro Rusałka, które swoją infrastrukturą, skutecznie zachęca do aktywnego spędzania wolnego czasu. - Oczywiście oprócz atrakcyjnego położenia inwestycji dla kupujących ważną rolę odrywa także cena oraz standard wykonania – zaznacza Agata Nowaczyk. Reduta Nowe Podolany to kompleks nowoczesnych budynków o oryginalnej architekturze i elegancko wykończonych częściach wspólnych, a komfortowe odległości pomiędzy blokami, dają poczucie kameralności i prywatności. Całość uzupełniają cichobieżne windy, komórki lokatorskie, podziemne hale garażowe oraz dwa place zabaw.
Bogata oferta mieszkań
EBF Development obecnie realizuje dwa budynki na poznańskich Podolanach. Dla osób niecierpliwych, które jak najszybciej chcą zamieszkać na swoim, deweloper oferuje ostatnie lokale od 70 do 85 mkw. w budynku numer 8. Natomiast nowa część osiedla – budynek nr 9, to mieszkania o powierzchniach od 42 do 81 mkw. Deweloper, dbając o zróżnicowane potrzeby Klientów, proponuje lokale w układach 2-, 3-, 4- lub 5-pokojowy. Cena za metr kwadratowy rozpoczyna się już od 6 100 zł brutto.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.