Komunikaty PR

Reduta Nowe Podolany – postaw na dogodną lokalizację

2020-03-26  |  10:00
Biuro prasowe

Podolany to część Poznania bardzo dobrze skomunikowana, posiadająca rozwiniętą infrastrukturę miejską, z dobrym zapleczem usługowo-handlowym oraz wyjątkowym klimatem. Z uwagi na te atuty coraz więcej osób decyduje się na kupno własnych czterech kątów właśnie tutaj. Reduta Nowe Podolany jest tego odzwierciedleniem. Obecnie EBF Development realizuje już 9 budynek osiedla. – Ulica Jasielska oraz najbliższe otoczenie mają wiele do zaoferowania przyszłym mieszkańcom – Agata Nowaczyk, specjalista z poznańskiego biura sprzedaży EBF Development. Udogodnienia typu: sklepy, placówki oświatowe czy ośrodki zdrowia, z których korzystamy niemal codziennie znajdują się na wyciągniecie ręki. Natomiast dzięki dobrze rozwiniętym ścieżkom rowerowym, mieszkańcy osiedla już w 11 minut mogą dobrzeć nad Jezioro Rusałka, które swoją infrastrukturą, skutecznie zachęca do aktywnego spędzania wolnego czasu. - Oczywiście oprócz atrakcyjnego położenia inwestycji dla kupujących ważną rolę odrywa także cena oraz standard wykonania – zaznacza  Agata Nowaczyk. Reduta Nowe Podolany to kompleks nowoczesnych budynków o oryginalnej architekturze i elegancko wykończonych częściach wspólnych, a komfortowe odległości pomiędzy blokami, dają poczucie kameralności i prywatności. Całość uzupełniają cichobieżne windy, komórki lokatorskie, podziemne hale garażowe oraz dwa place zabaw.

Bogata oferta mieszkań

EBF Development obecnie realizuje dwa budynki na poznańskich Podolanach. Dla osób niecierpliwych, które jak najszybciej chcą zamieszkać na swoim, deweloper oferuje ostatnie lokale od 70 do 85 mkw. w budynku numer 8. Natomiast nowa część osiedla – budynek nr 9, to mieszkania o powierzchniach od 42 do 81 mkw. Deweloper, dbając o zróżnicowane potrzeby Klientów, proponuje lokale w układach 2-, 3-, 4- lub 5-pokojowy. Cena za metr kwadratowy rozpoczyna się już od 6 100 zł brutto.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.