Komunikaty PR

Purmo nagrodzone za sukces w branży

2023-04-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

30 lat na polskim rynku to czas, który bez wątpienia zweryfikował Purmo jako niekwestionowanego lidera w branży instalacyjnej. Przez ten czas firma sprzedała rekordową liczbę ponad 17 mln grzejników płytowych. Statystycznie oznacza to, że w każdym polskim  domu znajduje się co najmniej jeden grzejnik marki Purmo. Większość z nich pochodzi z najbardziej nowoczesnej i największej fabryki koncernu mieszczącej się w Rybniku, która w tym roku obchodzi 30-lecie produkcji. Sukces firmy i marki Purmo został doceniony przez kapitułę Builder Awards – firma otrzymała tytuł Budowlanej Firmy Roku. A za Osobowości Branży Budowlanej uznani zostali - Andrzej Iżycki – Wiceprezes Sprzedaży, Barbara Katychów – Regionalny Dyrektor Operacyjny i Roman Strzelczyk – Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe.

Budowlana Firma Roku to wyróżnienie przyznawane przez redakcję i radę naukową jednego z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych miesięczników branży budowlanej -  „Builder”. Otrzymują je firmy z branży budowlanej, które wyróżniają się dynamicznym rozwojem i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym, za szczególne osiągnięcia wyróżniające firmę na tle branży  i konkurencji. „Jako dostawca produktów zapewniających ciepło i chłód czujemy się odpowiedzialni za rozwiązania oszczędzające energię, potrzebną zarówno do ogrzewania, jak i chłodzenia pomieszczeń. Dlatego jako firma odpowiedzialna społecznie nieustannie podejmujemy działania na rzecz zrównoważenia klimatu. Myślimy o dostarczaniu ciepła całościowo, ponieważ w ten sposób możemy uzyskać efekt synergii, a to oznacza, że ogrzewanie może być i bardziej wydajne, i energooszczędne” - mówi Andrzej Iżycki, wiceprezes sprzedaży Purmo Group, nagrodzony tytułem Osobowości Branży za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.

 

Historia ciepłem pisana

 

Polska to obecnie jeden z najważniejszych rynków i najbardziej rozwiniętych rynków dla koncernu Purmo. Mimo szybko osiągniętej popularności w segmencie grzejników płytowych firma Purmo równocześnie zaproponowało inne rozwiązania grzewcze, na czele z ogrzewaniem podłogowym. Początkowo instalowane było wybiórczo np. na parterach czy w łazienkach, jednak z czasem stało się alternatywnym system grzewczym, wybieranym przez coraz większą liczbę klientów. W ciągu ostatnich pięciu lat Purmo podwoiło obroty w sprzedaży tzw. podłogówki. W ostatnich latach Purmo umacnia także swoją pozycję jako dostawca kompleksowych systemów grzewczych, w skład których wchodzą systemy rurowe, ogrzewanie płaszczyznowe, grzejniki (panelowe, łazienkowe, dekoracyjne, kanałowe) oraz mechanizmy sterujące. Filozofię firmy krótko i celnie oddaje hasło „comfort delivered” co oznacza, że rozwiązania Purmo łączą różne elementy w jednym celu - najefektywniejszego ogrzewania odpowiadającego potrzebom domu i jego mieszkańców. „Branża musi iść w kierunku rozwiązań energooszczędnych i przyjaznych środowisku, to jest obecnie nasze najważniejsze wyzwanie i misja. Mając na uwadze przyszłość kolejnych pokoleń, Purmo Group jako firma odpowiedzialna społecznie i środowiskowo stawia sobie ambitne cele mające na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w całym procesie produkcji. A oferowane i wprowadzane przez Purmo na rynek kompleksowe rozwiązania dla instalacji grzewczych nie tylko spełniają oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców, ale przede wszystkim stawiają na efektywność i oszczędność energii – mówi Roman Strzelczyk, Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe nagrodzony tytułem Osobowość Branży.

 

30 lat produkcji w Polsce

 

Fabryka w Rybniku rozpoczęła produkcję grzejników płytowych już po roku obecności marki w Polsce - w 1993 roku i szybko została największym i najbardziej nowoczesnym zakładem produkcyjnym koncernu. Obecnie co roku z Rybnika do odbiorców na całym świecie trafia ponad 2 miliony grzejników. W 2017 roku zarządzanie fabryką w Rybniku objęła dyrektor Barbara Katychów, związana z zakładem od 20 lat i zaledwie w ciągu roku  produkcja osiągnęła rekordowy poziom – aż 2,7 miliona sztuk grzejników w skali roku! „W każdym procesie najważniejsi są dla mnie… ludzie. Sukces, który osiągamy w zarządzanym przeze mnie zakładzie produkcyjnym w Rybniku jest możliwy przede wszystkim dzięki zespołowi specjalistów, którzy pracują z pełnym zaangażowaniem na sukces marki Purmo. Otwarcie nowej hali produkcyjnej było możliwe dzięki niezwykle efektywnej pracy zespołowej pomiędzy wszystkimi działami naszej fabryki. Część z osób, które symbolicznie przecinały wstęgę, pracuje w naszej fabryce od samego początku – czyli od 30 lat! Dzięki takiemu zespołowi wysokiej klasy specjalistów w fabryce w Rybniku nieustannie doskonalimy procesy, mając na uwadze dbałość o ekologię całego cyklu produkcyjnego, co stało się naszą pasją.” – podsumowuje Barbara Katychów, uznana za Osobowość Branży przez kapitułę Builder Awards.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.