Komunikaty PR

Purmo nagrodzone za sukces w branży

2023-04-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

30 lat na polskim rynku to czas, który bez wątpienia zweryfikował Purmo jako niekwestionowanego lidera w branży instalacyjnej. Przez ten czas firma sprzedała rekordową liczbę ponad 17 mln grzejników płytowych. Statystycznie oznacza to, że w każdym polskim  domu znajduje się co najmniej jeden grzejnik marki Purmo. Większość z nich pochodzi z najbardziej nowoczesnej i największej fabryki koncernu mieszczącej się w Rybniku, która w tym roku obchodzi 30-lecie produkcji. Sukces firmy i marki Purmo został doceniony przez kapitułę Builder Awards – firma otrzymała tytuł Budowlanej Firmy Roku. A za Osobowości Branży Budowlanej uznani zostali - Andrzej Iżycki – Wiceprezes Sprzedaży, Barbara Katychów – Regionalny Dyrektor Operacyjny i Roman Strzelczyk – Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe.

Budowlana Firma Roku to wyróżnienie przyznawane przez redakcję i radę naukową jednego z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych miesięczników branży budowlanej -  „Builder”. Otrzymują je firmy z branży budowlanej, które wyróżniają się dynamicznym rozwojem i osiągniętą pozycję na rynku budowlanym, za szczególne osiągnięcia wyróżniające firmę na tle branży  i konkurencji. „Jako dostawca produktów zapewniających ciepło i chłód czujemy się odpowiedzialni za rozwiązania oszczędzające energię, potrzebną zarówno do ogrzewania, jak i chłodzenia pomieszczeń. Dlatego jako firma odpowiedzialna społecznie nieustannie podejmujemy działania na rzecz zrównoważenia klimatu. Myślimy o dostarczaniu ciepła całościowo, ponieważ w ten sposób możemy uzyskać efekt synergii, a to oznacza, że ogrzewanie może być i bardziej wydajne, i energooszczędne” - mówi Andrzej Iżycki, wiceprezes sprzedaży Purmo Group, nagrodzony tytułem Osobowości Branży za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.

 

Historia ciepłem pisana

 

Polska to obecnie jeden z najważniejszych rynków i najbardziej rozwiniętych rynków dla koncernu Purmo. Mimo szybko osiągniętej popularności w segmencie grzejników płytowych firma Purmo równocześnie zaproponowało inne rozwiązania grzewcze, na czele z ogrzewaniem podłogowym. Początkowo instalowane było wybiórczo np. na parterach czy w łazienkach, jednak z czasem stało się alternatywnym system grzewczym, wybieranym przez coraz większą liczbę klientów. W ciągu ostatnich pięciu lat Purmo podwoiło obroty w sprzedaży tzw. podłogówki. W ostatnich latach Purmo umacnia także swoją pozycję jako dostawca kompleksowych systemów grzewczych, w skład których wchodzą systemy rurowe, ogrzewanie płaszczyznowe, grzejniki (panelowe, łazienkowe, dekoracyjne, kanałowe) oraz mechanizmy sterujące. Filozofię firmy krótko i celnie oddaje hasło „comfort delivered” co oznacza, że rozwiązania Purmo łączą różne elementy w jednym celu - najefektywniejszego ogrzewania odpowiadającego potrzebom domu i jego mieszkańców. „Branża musi iść w kierunku rozwiązań energooszczędnych i przyjaznych środowisku, to jest obecnie nasze najważniejsze wyzwanie i misja. Mając na uwadze przyszłość kolejnych pokoleń, Purmo Group jako firma odpowiedzialna społecznie i środowiskowo stawia sobie ambitne cele mające na celu ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w całym procesie produkcji. A oferowane i wprowadzane przez Purmo na rynek kompleksowe rozwiązania dla instalacji grzewczych nie tylko spełniają oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców, ale przede wszystkim stawiają na efektywność i oszczędność energii – mówi Roman Strzelczyk, Dyrektor Produktu Grzejniki Płytowe nagrodzony tytułem Osobowość Branży.

 

30 lat produkcji w Polsce

 

Fabryka w Rybniku rozpoczęła produkcję grzejników płytowych już po roku obecności marki w Polsce - w 1993 roku i szybko została największym i najbardziej nowoczesnym zakładem produkcyjnym koncernu. Obecnie co roku z Rybnika do odbiorców na całym świecie trafia ponad 2 miliony grzejników. W 2017 roku zarządzanie fabryką w Rybniku objęła dyrektor Barbara Katychów, związana z zakładem od 20 lat i zaledwie w ciągu roku  produkcja osiągnęła rekordowy poziom – aż 2,7 miliona sztuk grzejników w skali roku! „W każdym procesie najważniejsi są dla mnie… ludzie. Sukces, który osiągamy w zarządzanym przeze mnie zakładzie produkcyjnym w Rybniku jest możliwy przede wszystkim dzięki zespołowi specjalistów, którzy pracują z pełnym zaangażowaniem na sukces marki Purmo. Otwarcie nowej hali produkcyjnej było możliwe dzięki niezwykle efektywnej pracy zespołowej pomiędzy wszystkimi działami naszej fabryki. Część z osób, które symbolicznie przecinały wstęgę, pracuje w naszej fabryce od samego początku – czyli od 30 lat! Dzięki takiemu zespołowi wysokiej klasy specjalistów w fabryce w Rybniku nieustannie doskonalimy procesy, mając na uwadze dbałość o ekologię całego cyklu produkcyjnego, co stało się naszą pasją.” – podsumowuje Barbara Katychów, uznana za Osobowość Branży przez kapitułę Builder Awards.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.