Przytulne wnętrza inspirowane ciepłem natury
Koc, ciepła herbata z cytryną i cynamonem, ogień żarzący się w kominku - myśl o tych rzeczach w okresie jesienno-zimowym dostarcza nam potrzebnego zastrzyku ciepła. Dlaczego by nie przenieść tego uczucia do swoich wnętrz i od progu zachwycać się kojącą atmosferą przytulności? Właśnie to oferują inspirowane naturą kolekcje płytek od marki Cersanit.
Naturalny rytm i bogactwo aranżacji w organicznym tonie
Od zawsze wiadomo, że jednym z najmilszych i relaksujących dla człowieka sytuacji jest obcowanie z naturą. Właśnie tą myślą kierowała się marka Cersanit, tworząc niepowtarzalne kolekcje gresów inspirowanych pięknem drewna. Gdy aura za oknem nie sprzyja spacerom - to nic straconego: wnętrze z wykorzystaniem płytek z konceptów nawiązujących do przyrody od Cersanit dostarczy nam poczucia rustykalnej harmonii, a odcienie brązów i beżów dopasują się idealnie w każdy wystrój, dodając mu ponadczasowej elegancji pochodzącej prosto z natury.
Czystość drewna
Prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji. Jeśli zależy nam na stworzeniu naturalnego i przytulnego klimatu w naszej łazienkowej przestrzeni, postawmy na płytki PURE WOOD z kolekcji WOODLAND od Cersanit, które wyróżnia beżowa kolorystyka w tonacji czystego drewna, przechodząca gdzieniegdzie, na drzewnych słojach w ciepłe brązy. Płytki występują w różnych barwach – jaśniejszej i ciemniejszej, które idealnie się ze sobą komponują i stwarzają możliwość ich łączenia w oryginalny sposób, nadając pomieszczeniu indywidualnego charakteru. Ponadto, matowa struktura gresu sprawdzi się idealnie, jako np. obudowa prysznica czy umywalki. Płytki z kolekcji PURE WOOD można wykorzystać zarówno na podłodze, jak i na ścianie - tworząc spójną kompozycję w wybranym pomieszczeniu. To idealny wybór dla miłośników klarownych, a jednocześnie nieszablonowych wnętrz.
Kolekcja z charakterem dla prawdziwych koneserów
Zaaranżowanie przytulnego wnętrza wcale nie musi być trudne. Aby stworzyć niepowtarzalną aranżację – wystarczy odpowiednio dobrana kolekcja płytek, która będzie cieszyć oko przez lata. Co więcej, w towarzystwie dodatków, ciepłych lub stonowanych barw utworzą w każdym pomieszczeniu spójną całość. Do odkrycia polecają się gresy ROCKWOOD BEIGE z wyjątkowego konceptu ORGANIC WOOD marki Cersanit. To propozycja, która odwzorowuje wygląd starych desek. Sprawdzi się we wszystkich wnętrzach dodając im niesamowitej głębi i równowagi. Na wzorach gresów ROCKWOOD BEIGE zauważymy subtelne pęknięcia i artystyczne przetarcia, które w ramach konceptu ORGANIC WOOD, oprócz walorów wizualnych dostarczą wyjątkową trwałość i antypoślizgową powierzchnię. Poczuj się bliżej natury, dzięki emanującej przytulnością kolekcji płytek i postaw na aranżacje, w których liczy się styl i ponadczasowy design.

Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża Portugalii

Weź udział w ankiecie, zgarnij pakiet gadżetów

Marka Cersanit z nagrodami w konkursie Perły Ceramiki UE 2020
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka
Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.
Robotyka i SI
Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.