Komunikaty PR

Przytulne wnętrza inspirowane ciepłem natury

2020-12-10  |  12:04
Biuro prasowe

Koc, ciepła herbata z cytryną i cynamonem, ogień żarzący się w kominku - myśl o tych rzeczach w okresie jesienno-zimowym dostarcza nam potrzebnego zastrzyku ciepła. Dlaczego by nie przenieść tego uczucia do swoich wnętrz i od progu zachwycać się kojącą atmosferą przytulności? Właśnie to oferują inspirowane naturą kolekcje płytek od marki Cersanit.


Naturalny rytm i bogactwo aranżacji w organicznym tonie

 

Od zawsze wiadomo, że jednym z najmilszych i relaksujących dla człowieka sytuacji jest obcowanie z naturą. Właśnie tą myślą kierowała się marka Cersanit, tworząc niepowtarzalne kolekcje gresów inspirowanych pięknem drewna. Gdy aura za oknem nie sprzyja spacerom - to nic straconego: wnętrze z wykorzystaniem płytek z konceptów nawiązujących do przyrody od Cersanit dostarczy nam poczucia rustykalnej harmonii, a odcienie brązów i beżów dopasują się idealnie w każdy wystrój, dodając mu ponadczasowej elegancji pochodzącej prosto z natury.

 

Czystość drewna

Prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji. Jeśli zależy nam na stworzeniu naturalnego i przytulnego klimatu w naszej łazienkowej przestrzeni, postawmy na płytki PURE WOOD z kolekcji WOODLAND od Cersanit, które wyróżnia beżowa kolorystyka w tonacji czystego drewna, przechodząca gdzieniegdzie, na drzewnych słojach w ciepłe brązy. Płytki występują w różnych barwach – jaśniejszej i ciemniejszej, które idealnie się ze sobą komponują i stwarzają możliwość ich łączenia w oryginalny sposób, nadając pomieszczeniu indywidualnego charakteru. Ponadto, matowa struktura gresu sprawdzi się idealnie, jako np. obudowa prysznica czy umywalki. Płytki z kolekcji PURE WOOD można wykorzystać zarówno na podłodze, jak i na ścianie - tworząc spójną kompozycję w wybranym pomieszczeniu. To idealny wybór dla miłośników klarownych, a jednocześnie nieszablonowych wnętrz.

Kolekcja z charakterem dla prawdziwych koneserów

Zaaranżowanie przytulnego wnętrza wcale nie musi być trudne. Aby stworzyć niepowtarzalną aranżację – wystarczy odpowiednio dobrana kolekcja płytek, która będzie cieszyć oko przez lata. Co więcej, w towarzystwie dodatków, ciepłych lub stonowanych barw utworzą w każdym pomieszczeniu spójną całość. Do odkrycia polecają się gresy ROCKWOOD BEIGE z wyjątkowego konceptu ORGANIC WOOD marki Cersanit. To propozycja, która odwzorowuje wygląd starych desek. Sprawdzi się we wszystkich wnętrzach dodając im niesamowitej głębi i równowagi. Na wzorach gresów ROCKWOOD BEIGE zauważymy subtelne pęknięcia i artystyczne przetarcia, które w ramach konceptu ORGANIC WOOD, oprócz walorów wizualnych dostarczą wyjątkową trwałość i antypoślizgową powierzchnię. Poczuj się bliżej natury, dzięki emanującej przytulnością kolekcji płytek i postaw na aranżacje, w których liczy się styl i ponadczasowy design.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.