Komunikaty PR

Premiera WIŚNIOWSKI Connected – pierwsza brama smart w standardzie

2024-10-14  |  15:15
Biuro prasowe

Polski lider w produkcji bram wprowadza na rynek nowe, unikatowe rozwiązanie – WIŚNIOWSKI Connected. Już teraz użytkownicy mogą cieszyć się smart bramami garażowymi w standardzie. Wystarczy tylko dedykowany napęd i aplikacja, aby w pełni wykorzystać możliwości nowoczesnego sterowania bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń. Jest to pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku. 

WIŚNIOWSKI jako pierwszy w Polsce producent oferuje automatyczną bramę garażową z Wi-Fi, która dzięki aplikacji pozwala na zdalną kontrolę, zwiększając jej komfort użytkowania. Dzięki zastosowanemu protokołowi Wi-Fi w napędzie SPARK, nie jest wymagana dodatkowa centrala smart home. Wystarczy jedynie dostęp do Internetu i domowej sieci Wi-Fi, aby zyskać pełną funkcjonalność systemu sterowania. Aplikacja jest dostępna przy zakupie bramy UniPro, UniTherm lub bramy uchylnej z najnowszym napędem SPARK. W praktyce więc, od października 2024 r. wybrane bramy wyposażone w ten napęd będą mogły korzystać z inteligentnych funkcji, bez dodatkowych opłat. 

Prosta i intuicyjna aplikacja – w pełni za darmo 

Sterowanie bramą odbywa się za pomocą darmowej aplikacji WIŚNIOWSKI Connected, dostępnej na urządzenia mobilne (Android, iOS) oraz w wersji webowej na komputer. Sama konfiguracja aplikacji jest niezwykle łatwa i intuicyjna – proces trwa zaledwie kilkanaście sekund i nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Co ważne, nie trzeba tworzyć nowych kont, ani zlecać podłączenia do systemu specjalistom – wystarczy zalogować się za pomocą swojego profilu na Facebooku, maila lub konta Gmail. 

Aby usprawnić proces konfiguracji napędu z aplikacją, producent umieścił na bramie widoczną naklejkę z kodem QR do pobrania oprogramowania. Instrukcja do konfiguracji aplikacji WIŚNIOWSKI Connected znajduję się w pudełku z napędem SPARK. 

Bezpieczeństwo i pełna kontrola nad dostępem  

Aplikacja została zabezpieczona przed nieautoryzowanym użyciem, a dane użytkowników przechowywane są na serwerach zlokalizowanych w Polsce. Dodatkowo, dostęp do sterowania bramą można w prosty sposób przydzielić zaufanym osobom na zdefiniowanych przez siebie zasadach: na określony czas, na określoną liczbę uruchomień lub też bez ograniczeń. WIŚNIOWSKI Connected to nie tylko wygoda, ale również bezprzewodowa kontrola. W aplikacji można sprawdzić historię aktywności – dowiedzieć się, kto, kiedy i o której godzinie uruchamiał bramę. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą mieć pełny nadzór nad użytkowaniem swojej bramy. 

Sterowanie funkcją wentylacji garażu  

Aplikacja WIŚNIOWSKI Connected umożliwia także zdalne uruchomienie funkcji wentylacji garażu poprzez uchylenie górnego panelu bramy. Warto jednak pamiętać, że do poprawnego działania tej funkcji konieczne jest zamontowanie dodatkowych okuć na górnym panelu bramy. 

Smart brama WIŚNIOWSKI otwiera przed użytkownikami całkowicie nowe możliwości. Już wkrótce zostanie wyposażona także w nowe funkcje, a producent zapowiada wprowadzenie smart napędu także do innych produktów z oferty. WIŚNIOWSKI, jako pierwsza w Polsce marka daje klientom niepowtarzalną okazję do tego, by rozpocząć tworzenie smart domu bez dodatkowych modułów czy centrali smart home, w cenie standardowej automatyki do bram.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.