Prace montażowe na zewnątrz budynku
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wiosenna pogoda sprzyja przeprowadzeniu niezbędnych napraw i porządków na zewnątrz budynku. W przypadku prac montażowych i dekoracyjnych doskonale sprawdzi się mocny klej hybrydowy T-Rex GOLD.
Zanim przyroda na dobre obudzi się do życia i zaczniemy spędzać długie wieczory w ogrodzie, na tarasie lub balkonie, warto zadbać o odpowiednią aranżację naszej prywatnej przestrzeni na zewnątrz budynku i usunąć z niej ewentualne usterki. Jeżeli planowane udoskonalenia wiążą się z takimi zadaniami, jak zamocowanie kratki ogrodowej do elewacji domu, wymiana skrzynki na listy lub naprawa pękniętej donicy ceramicznej, to ich sprawne wykonanie zagwarantuje nam klej T-Rex GOLD marki Soudal.
T-Rex GOLD powstał na bazie polimerów hybrydowych SMX, dzięki czemu jest wysoce i trwale elastyczny, szybko wiąże i zapewnia bardzo mocne spojenie. Ważnym atutem tego kleju jest ekstremalnie silny chwyt początkowy: 400kg/m² już w pierwszej sekundzie od momentu dociśnięcia montowanego elementu do podłoża. W rezultacie z powodzeniem możemy go użyć zamiast gwoździ czy śrub, i to nawet przy mocowaniu ciężkich przedmiotów. T-Rex GOLD charakteryzuje się perfekcyjną przyczepnością do większości materiałów budowlanych i dekoracyjnych (również wilgotnych) i wypełnia niewielkie nierówności podłoża. Jest odporny na skrajne warunki atmosferyczne i szeroki zakres temperatur, ponadto ma wodoodporne i wodoszczelne właściwości. Ponieważ jest łatwy w aplikacji (nakłada się go standardowym pistoletem do uszczelniaczy) – prace z jego wykorzystaniem możemy przeprowadzić samodzielnie. Kolejną zaletę T-Rex GOLD stanowi brak zawartości rozpuszczalników i silikonów – preparat ten jest praktycznie bezwonny i całkowicie bezpieczny dla klejonych materiałów.
T-Rex Gold marki Soudal jest sprawdzonym rozwiązaniem również w przypadku prac montażowych wewnątrz pomieszczeń. Znajduje zastosowanie m.in. przy klejeniu listew przypodłogowych i ościeżnicowych, elementów sztukaterii, paneli ściennych, płyt podłogowych, a także luster (nie uszkadza warstwy srebrzankowej). T-Rex GOLD oferowany jest w białym kolorze, jednak w razie potrzeby jego utwardzona spoina daje się malować wieloma rodzajami farb, co przekłada się na wysoki efekt estetyczny przeprowadzony prac.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.