Prace montażowe bez zbędnego hałasu
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Nie zawsze trzeba sięgać po młotek czy wiertarkę, żeby solidnie przymocować do podłoża elementy wykończenia wnętrz. Klej hybrydowy T-REX Gold umożliwi nam sprawną realizację wielu prac montażowych, i to bez obawy, że zakłócimy spokój sąsiadów.
Wykorzystanie gwoździ lub kołków nie jest konieczne, jeżeli chcemy zamontować listwy dekoracyjne, uchwyty łazienkowe, półkę ścienną lub nawet lustro. Z zadaniem tym doskonale poradzi sobie mocny i szybki klej T-REX Gold firmy Soudal, który jest łatwy w użyciu i przystosowany do aplikacji pistoletowej. W rezultacie prace montażowe możemy przeprowadzić samodzielnie, nie generując przy tym uciążliwego hałasu.
Klej T-REX Gold powstał na bazie polimerów hybrydowych SMX, jest trwale elastyczny i nierozerwalnie wiąże praktycznie wszystkie materiały. Wyróżnia się ekstremalnie mocnym chwytem początkowym (do 400 kg/ m² w 1 sekundzie od dociśnięcia mocowanego elementu), jest odpowiedni zarówno dla podłoży porowatych, jak i gładkich, a ponieważ nie zawiera rozpuszczalników, ani silikonów – jest bezwonny oraz bezpieczny nawet dla delikatnych materiałów dekoracyjnych. T-REX Gold znakomicie sprawdzi się m.in. przy montażu różnego rodzaju elementów wykończeniowych (np. listew ościeżnicowych, płyt podłogowych, paneli ściennych, osłon krawędzi schodów), sztukaterii, lameli, a także luster (klej ten nie uszkadza warstwy srebrzankowej). W razie potrzeby wypełnia drobne nierówności w podłożu, a jego utwardzona spoina daje się malować wieloma typami farb.
Co więcej, T-REX Gold przeznaczony jest nie tylko do zastosowań wewnętrznych, ale również zewnętrznych. Wykazuje wysoką odporność na szeroki zakres temperatur i skrajne warunki atmosferyczne, ma także wodoodporne i wodoszczelne właściwości, dzięki czemu może być stosowany na wilgotnych podłożach. Z powodzeniem możemy go użyć np. do awaryjnej naprawy rynien, obluzowanych dachówek i innych materiałów dekarskich. Dodatkowym atutem kleju montażowego T-REX Gold jest specjalnie wyprofilowana dysza, która ułatwia aplikację kleju oraz uzyskanie pożądanego kształtu spoiny.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.