Powierzchnie nowej generacji od Neolith
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Neolith prezentuje nową, rewolucyjną generację powierzchni wytwarzanych przy użyciu technologii druku3D – Neolith Iconic Design. W oparciu o trzy filary – wzornictwo, innowacyjność i zrównoważony rozwój – Neolith przedstawia rewolucyjne powierzchnie, zachowując dotychczasową filozofię produktu oraz charakterystyczne zasady przyświecające działalności firmy. Jest to przełomowa nowość wyznaczająca nowe standardy w branży kamienia spiekanego, łącząc najnowsze trendy w dziedzinie zdobienia, technologii oraz sztuki.
Uroczysta, ekskluzywna i długo wyczekiwana premiera skierowana do najważniejszych klientów pochodzących z ponad 80 różnych krajów stanowi kolejny krok Neolith w kierunku tworzenia wyjątkowych powierzchni zapewniających kompleksowe wzornictwo w całej objętości płyty. Umożliwia to również tworzenie wyjątkowych, naturalnych reprodukcji z zastosowaniem niezliczonych rodzajów zdobienia, w tym geometrycznych rzutów, przezroczystych i półprzezroczystych form, a także szerokiego wachlarza nieprzeciętnych tekstur powierzchniowych.
Opatentowana technologia
Tworzenie imponujących modeli, bez ograniczeń i z zapewnieniem najlepszych właściwości technicznych, jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii. Jest to autorska, opatentowana i wyłączna technologia marki zrodzona z ponad dwuletnich wysiłków działu B+R+i w odpowiedzi na potrzeby profesjonalistów z branży, jak również w reakcji na opinie konsumentów, aby umożliwić dostarczenie architektom i projektantom ekskluzywnych narzędzi pozwalających na urzeczywistnienie dowolnej aranżacji bez ograniczeń dla wyobraźni.
Technologia wykorzystuje w pełni realistyczną metodę zdobienia 3D, która umożliwia wprowadzenie jeszcze bardziej ożywionych barw o jeszcze większej głębi. Również nowo opracowane tekstury zapewniają wiele nowych, dotąd niewyobrażalnych w branży możliwości. Nowe rozwiązanie zapewni klientom szeroki wachlarz zastosowań, zwłaszcza w zakresie blatów kuchennych i łazienkowych.
Ten ambitny projekt, będący owocem znaczących inwestycji w wysokości ponad trzech milionów euro, otrzymał wsparcie CDTI (hiszpański Ośrodek Przemysłowego Rozwoju Technologicznego). Jest to zarazem element planu ekspansji przemysłowej Neolith, umożliwiający stworzenie wachlarza patentów oraz zawarcie szeregu umów o współpracy z wieloma wiodącymi na świecie partnerami technologicznymi, zgodnie z planami strategicznymi firmy zakładającymi niezmienne dostarczanie najnowszych osiągnięć technologicznych i ich skuteczne wdrażanie w prowadzonej działalności.
Zrównoważona technologia 3D, 0% krzemionki w składzie
Neolith, awangardowe tworzywo pod względem wzornictwa, technologii i zrównoważonego rozwoju, wytwarzany jest w warunkach carbon neutral. Mając na uwadze niezmienne zobowiązanie firmy oraz ekologiczne DNA Neolith, obecnie należy do grona najbardziej przyjaznych materiałów dla środowiska i stanowi źródło inspiracji dla nowych trendów architektonicznych.
Wraz z premierą Neolith Iconic Design marka Neolith plasuje się na podium innowacyjności, prezentując wyjątkową powierzchnię zarówno pod względem składu, jak i walorów estetycznych. Oparta na nowym składzie technologia Neolith Iconic Design nie obejmuje użycia krzemionki, co stanowi dotychczas niespotykane osiągnięcie i najlepszy wynik w branży.
Ponadto 100% energii wykorzystywanej do produkcji tej nowej generacji powierzchni pochodzi ze źródeł odnawialnych, a całość wody potrzebnej do ich obróbki trafia do ponownego wykorzystania. Nowy proces produkcyjny, patenty i certyfikaty stanowią odpowiedź na ogromne potrzeby rynku, zapewniając nowe możliwości w zakresie projektowania i zastosowań, a przy tym upraszczając czynności montażowe.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.