Powierzchnie nowej generacji od Neolith
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Neolith prezentuje nową, rewolucyjną generację powierzchni wytwarzanych przy użyciu technologii druku3D – Neolith Iconic Design. W oparciu o trzy filary – wzornictwo, innowacyjność i zrównoważony rozwój – Neolith przedstawia rewolucyjne powierzchnie, zachowując dotychczasową filozofię produktu oraz charakterystyczne zasady przyświecające działalności firmy. Jest to przełomowa nowość wyznaczająca nowe standardy w branży kamienia spiekanego, łącząc najnowsze trendy w dziedzinie zdobienia, technologii oraz sztuki.
Uroczysta, ekskluzywna i długo wyczekiwana premiera skierowana do najważniejszych klientów pochodzących z ponad 80 różnych krajów stanowi kolejny krok Neolith w kierunku tworzenia wyjątkowych powierzchni zapewniających kompleksowe wzornictwo w całej objętości płyty. Umożliwia to również tworzenie wyjątkowych, naturalnych reprodukcji z zastosowaniem niezliczonych rodzajów zdobienia, w tym geometrycznych rzutów, przezroczystych i półprzezroczystych form, a także szerokiego wachlarza nieprzeciętnych tekstur powierzchniowych.
Opatentowana technologia
Tworzenie imponujących modeli, bez ograniczeń i z zapewnieniem najlepszych właściwości technicznych, jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii. Jest to autorska, opatentowana i wyłączna technologia marki zrodzona z ponad dwuletnich wysiłków działu B+R+i w odpowiedzi na potrzeby profesjonalistów z branży, jak również w reakcji na opinie konsumentów, aby umożliwić dostarczenie architektom i projektantom ekskluzywnych narzędzi pozwalających na urzeczywistnienie dowolnej aranżacji bez ograniczeń dla wyobraźni.
Technologia wykorzystuje w pełni realistyczną metodę zdobienia 3D, która umożliwia wprowadzenie jeszcze bardziej ożywionych barw o jeszcze większej głębi. Również nowo opracowane tekstury zapewniają wiele nowych, dotąd niewyobrażalnych w branży możliwości. Nowe rozwiązanie zapewni klientom szeroki wachlarz zastosowań, zwłaszcza w zakresie blatów kuchennych i łazienkowych.
Ten ambitny projekt, będący owocem znaczących inwestycji w wysokości ponad trzech milionów euro, otrzymał wsparcie CDTI (hiszpański Ośrodek Przemysłowego Rozwoju Technologicznego). Jest to zarazem element planu ekspansji przemysłowej Neolith, umożliwiający stworzenie wachlarza patentów oraz zawarcie szeregu umów o współpracy z wieloma wiodącymi na świecie partnerami technologicznymi, zgodnie z planami strategicznymi firmy zakładającymi niezmienne dostarczanie najnowszych osiągnięć technologicznych i ich skuteczne wdrażanie w prowadzonej działalności.
Zrównoważona technologia 3D, 0% krzemionki w składzie
Neolith, awangardowe tworzywo pod względem wzornictwa, technologii i zrównoważonego rozwoju, wytwarzany jest w warunkach carbon neutral. Mając na uwadze niezmienne zobowiązanie firmy oraz ekologiczne DNA Neolith, obecnie należy do grona najbardziej przyjaznych materiałów dla środowiska i stanowi źródło inspiracji dla nowych trendów architektonicznych.
Wraz z premierą Neolith Iconic Design marka Neolith plasuje się na podium innowacyjności, prezentując wyjątkową powierzchnię zarówno pod względem składu, jak i walorów estetycznych. Oparta na nowym składzie technologia Neolith Iconic Design nie obejmuje użycia krzemionki, co stanowi dotychczas niespotykane osiągnięcie i najlepszy wynik w branży.
Ponadto 100% energii wykorzystywanej do produkcji tej nowej generacji powierzchni pochodzi ze źródeł odnawialnych, a całość wody potrzebnej do ich obróbki trafia do ponownego wykorzystania. Nowy proces produkcyjny, patenty i certyfikaty stanowią odpowiedź na ogromne potrzeby rynku, zapewniając nowe możliwości w zakresie projektowania i zastosowań, a przy tym upraszczając czynności montażowe.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.