Komunikaty PR

Postępy na budowie osiedla Rodzinne Podolany

2020-07-13  |  09:00
Biuro prasowe

Osiedle Rodzinne Podolany zmienia się z dnia na dzień – przekonać się o tym mogli uczestnicy Dni Otwartych, które na początku czerwca zorganizował na placu budowy deweloper, Sky Investments. Potencjalni przyszli właściciele mogli zobaczyć, jak oferowane lokale wyglądają w rzeczywistości.

Dni Otwarte cieszyły się dużym zainteresowaniem. – Mimo niepewnej pogody, gości na placu budowy pojawiło się naprawdę wielu. To spotkanie miało na celu pokazanie potencjalnym zainteresowanym jak inwestycja prezentuje się na żywo. Z myślą o naszych stałych klientach organizujemy cotygodniowe spotkania na placu budowy, by mogli oni obejrzeć i zweryfikować postępy prac – mówi Małgorzata Walczak-Łondka ze Sky Investments. Postępy obejmują między innymi prace w ramach szeregu A, który jest już blisko ukończenia: obecnie trwa montaż balustrad oraz osprzętu elektrycznego. Prace nad szeregami B, D i G aktualnie przede wszystkim związane są z tynkami zewnętrznymi (tworzenie struktury tynku i wykończenie płytkami – cegiełką klinkierową, która jest obecnie modnym rozwiązaniem); w szeregu G wylewane są również posadzki. W szeregu E zakończono pierwszy etap elewacji: obecnie trwa instalacja styropianu oraz wylewanie posadzek wewnątrz lokali.

Rodzinne Podolany to osiedle, które wyróżnia przede wszystkim korzystna lokalizacja – przy ul. Heleny Rzepeckiej w Poznaniu. Łączy ona komfort mieszkania w centrum miasta ze spokojem i ciszą, której doświadczyć można na przedmieściach. – Miejsce naszej inwestycji to zdecydowanie jeden z jej największych atutów. Lokalizację projektu wybraliśmy z precyzją, myśląc o przyszłych mieszkańcach. Zadbaliśmy o to, by na Rodzinnych Podolanach czuli się dobrze zarówno ci, którym zależny na szybkiej komunikacji z centrum, jak i zwolennicy ustronnych osiedli – dodaje Małgorzata Walczak-Łondka.

W ramach osiedla Rodzinne Podolany deweloper proponuje mieszkania dwupoziomowe o powierzchni około 76 - 79 mkw. wraz z tarasami na dachu o powierzchni ok. 18 mkw. oraz domy o powierzchni 91 – 105 mkw. z prywatnymi ogrodami. – ­Jak mówi nazwa osiedla – chcemy na nim stworzyć prawdziwie rodzinną atmosferę, gdzie każdy będzie czuł się dobrze. Dlatego ważne było dla nas to, aby w ofercie znalazły się zarówno mieszkania jak i domy, odpowiadające na potrzeby każdego nabywcy. – podkreśla Małgorzata Walczak-Łondka. Z myślą o komforcie mieszkańców zaplanowano m.in. elementy małej architektury. Oddanie lokali A, B i D odbędzie się 15 września 2020 r. Finalizację etapu II – szeregów C oraz F – zaplanowano na koniec października 2021 r. Obecnie w sprzedaży pozostały ostatnie domy w szeregach E i G – o powierzchni ok. 91 m2, z przestronną częścią dzienną i trzema pokojami na piętrze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.