Popularny dzwonek z wizjerem EZVIZ DP2C teraz dostępny w złotym kolorze
Marka EZVIZ, lider w dziedzinie rozwiązań dla inteligentnego domu, wprowadza na rynek nową wersję kolorystyczną swojego kultowego dzwonka do drzwi z wizjerem DP2C. Teraz dostępny w luksusowym złotym kolorze, łączy w sobie nowoczesny design z najnowszymi technologiami, oferując estetykę i funkcjonalność w jednym. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą, aby ich dom był nie tylko bezpieczny, ale także stylowy.
Kultowy dzwonek z wizjerem i ekranem DP2C w modnej wersji kolorystycznej
EZVIZ daje Ci możliwość wyboru idealnego urządzenia do ochrony Twojego domu, dbając przy tym o jego estetykę już na samym progu. Teraz bezprzewodowy dzwonek z wizjerem DP2C jest dostępny w dwóch atrakcyjnych kolorach sezonu – srebrnym i złotym. Te eleganckie odcienie, inspirowane nurtem old money, doskonale komponują się z każdymi drzwiami wejściowymi, zapewniając nie tylko wyższy poziom bezpieczeństwa, ale także komfort i styl.
Nowa odsłona została zaprojektowana z myślą o tych, którzy cenią sobie elegancję i nowoczesny design. Złoty odcień doskonale komponuje się z różnymi stylami wnętrz, dodając im luksusowego charakteru. Dzięki temu urządzenie nie tylko spełnia swoje podstawowe funkcje, ale również staje się elementem dekoracyjnym, który podkreśla indywidualny styl mieszkańców.
Inteligentne funkcje dla większego bezpieczeństwa
Wyposażony w duży, kolorowy ekran o przekątnej 4,3 cala, wideodomofon DP2C umożliwia podgląd na żywo oraz dwukierunkową komunikację z gośćmi. Ponadto współgra z dedykowaną aplikacją EZVIZ, która natychmiast wysyła Ci powiadomienia o wykrytych przed drzwiami ludziach. Czułość wykrywania można dostosować samodzielnie tak, aby sprawdzała się zarówno w apartamentowcu z wąskimi korytarzami, jak i na ganku przed domem.
Co więcej, dzwonek DP2C charakteryzuje się przyjemnym dźwiękiem oraz możliwością połączenia wideo po jego naciśnięciu. Dzięki temu możemy szybko i bezpiecznie sprawdzić, kto stoi przed drzwiami, nawet nie wstając z kanapy. Urządzenie rejestruje wyraźny obraz HD z wizją nocną o zasięgu 5 metrów. DP2C automatycznie przełącza się między trybami obrazu dziennym i nocnym, eliminując potrzebę ręcznego dostosowywania ustawień przez użytkownika.
Dostępność dwóch wersji kolorystycznych pozwala dopasować urządzenie do wnętrza, a inteligentne rozwiązania stanowią gwarancję bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.