Popularny dzwonek z wizjerem EZVIZ DP2C teraz dostępny w złotym kolorze
Marka EZVIZ, lider w dziedzinie rozwiązań dla inteligentnego domu, wprowadza na rynek nową wersję kolorystyczną swojego kultowego dzwonka do drzwi z wizjerem DP2C. Teraz dostępny w luksusowym złotym kolorze, łączy w sobie nowoczesny design z najnowszymi technologiami, oferując estetykę i funkcjonalność w jednym. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą, aby ich dom był nie tylko bezpieczny, ale także stylowy.
Kultowy dzwonek z wizjerem i ekranem DP2C w modnej wersji kolorystycznej
EZVIZ daje Ci możliwość wyboru idealnego urządzenia do ochrony Twojego domu, dbając przy tym o jego estetykę już na samym progu. Teraz bezprzewodowy dzwonek z wizjerem DP2C jest dostępny w dwóch atrakcyjnych kolorach sezonu – srebrnym i złotym. Te eleganckie odcienie, inspirowane nurtem old money, doskonale komponują się z każdymi drzwiami wejściowymi, zapewniając nie tylko wyższy poziom bezpieczeństwa, ale także komfort i styl.
Nowa odsłona została zaprojektowana z myślą o tych, którzy cenią sobie elegancję i nowoczesny design. Złoty odcień doskonale komponuje się z różnymi stylami wnętrz, dodając im luksusowego charakteru. Dzięki temu urządzenie nie tylko spełnia swoje podstawowe funkcje, ale również staje się elementem dekoracyjnym, który podkreśla indywidualny styl mieszkańców.
Inteligentne funkcje dla większego bezpieczeństwa
Wyposażony w duży, kolorowy ekran o przekątnej 4,3 cala, wideodomofon DP2C umożliwia podgląd na żywo oraz dwukierunkową komunikację z gośćmi. Ponadto współgra z dedykowaną aplikacją EZVIZ, która natychmiast wysyła Ci powiadomienia o wykrytych przed drzwiami ludziach. Czułość wykrywania można dostosować samodzielnie tak, aby sprawdzała się zarówno w apartamentowcu z wąskimi korytarzami, jak i na ganku przed domem.
Co więcej, dzwonek DP2C charakteryzuje się przyjemnym dźwiękiem oraz możliwością połączenia wideo po jego naciśnięciu. Dzięki temu możemy szybko i bezpiecznie sprawdzić, kto stoi przed drzwiami, nawet nie wstając z kanapy. Urządzenie rejestruje wyraźny obraz HD z wizją nocną o zasięgu 5 metrów. DP2C automatycznie przełącza się między trybami obrazu dziennym i nocnym, eliminując potrzebę ręcznego dostosowywania ustawień przez użytkownika.
Dostępność dwóch wersji kolorystycznych pozwala dopasować urządzenie do wnętrza, a inteligentne rozwiązania stanowią gwarancję bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.