Pobiedziska od Agrobexu po raz drugi
Pobiedziska zachęcają swoją ciszą i spokojem. Przyciągają malowniczym krajobrazem i bogactwem otaczającej przyrody. Tu naprawdę dobrze się żyje. Spółka Agrobex znów postawiła na to miasto i wprowadziła do sprzedaży projekt mieszkaniowy Nowe Pobiedziska 2.
Korki czy smog, sprawiają, że często mamy ochotę wyjechać poza poznańską metropolię i zregenerować się w otoczeniu pięknej przyrody. W Pobiedziskach mamy to na wyciągnięcie ręki. Miasto dużą wagę przykłada do dbałości o ochronę klimatu i zachowania istniejącej zieleni, a jego włodarze podkreślają, że przyszłość to innowacyjność szanująca naturalne środowisko i dziedzictwo kulturowe oraz stwarzanie jak najlepszych warunków dla życia mieszkańców. A miasto i gmina do zaoferowania mają bardzo wiele. W pobliżu znajdują się dwa parki krajobrazowe: Puszcza Zielonka i Promno. Atrakcją jest również duża liczba jezior (m. in. Stęszewskie, Wronczyńskie, Kowalskie, Biezdruchowo, Dębiniec, Brzostek). Nie brakuje także lasów, ścieżek pieszych, czy tras rowerowych. Ponadto, w ramach projektu „Zielono-niebieskie Pobiedziska” rewitalizacji ulegną tereny wokół jeziora Małego. Powstaną m.in.: parki malucha i dla młodych, ścieżki edukacyjne oraz promenada. Wszystko z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii. Właśnie w takim otoczeniu, w miejscu przyjaznym zarówno dla osób, które szukają spokoju, jak i dla ludzi aktywnych powstaje najnowsza inwestycja Agrobexu – Nowe Pobiedziska 2. Na dodatek zostanie zrealizowana w sąsiedztwie wcześniejszych inwestycji spółki. Jako pierwszy do sprzedaży trafił budynek wielorodzinny z 65 komfortowymi mieszkaniami o powierzchni od 37 do 56 mkw., a wśród nich kawalerki oraz lokale 2- i 3-pokojowe. Do każdego z mieszkań przypisana zostanie komórka lokatorska. Będą również windy, przydomowe ogródki dla lokali na parterze oraz tarasy i przestronne balkony. Zmotoryzowani mieszkańcy osiedla będą mogli korzystać z garaży lub miejsc postojowych naziemnych. Agrobex dużą aktywność wykazuje w obszarze ekobudownictwa. Dlatego, podobnie jak przy innych projektach dewelopera, mieszkańcy osiedla będą czerpać korzyści płynące z zamontowania paneli fotowoltaicznych. Budowa projektu już trwa, a planowane zakończenie realizacji pierwszego budynku to koniec III kwartału przyszłego roku. Docelowo w ramach inwestycji powstaną 2 budynki wielorodzinne, a niedługo kolejny trafi do oferty. Ceny dostępnych mieszkań rozpoczynają się od 6950 zł za mkw.
Z Poznania do Pobiedzisk można dotrzeć w 25 minut pociągiem lub 35 minut samochodem. Dlatego projektem interesują się zarówno mieszkańcy najbliższej okolicy, jak również osoby z różnych części Poznania. Na dodatek bardzo dobrze rozwinięta infrastruktura handlowo-usługowa miasta pozwala na komfort życia i realizację wszystkich potrzeb na miejscu.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.