Płytki ścienne Monoblock od Opoczno w kolorach roku 2021.
Zgodnie z nominacją przyznaną przez ekspertów Instytutu Pantone, w 2021 roku wnętrzarską modą rządzić będą szary Ultimate Grey oraz energetyczny żółcień o nazwie Illuminating. Opoczno, polski producent materiałów do wnętrz, proponuje płytki ceramiczne w najmodniejszych kolorach roku w ramach kolekcji Monoblock, którą charakteryzuje nowoczesne wzornictwo oraz atrakcyjny format.
Już po raz dwudziesty drugi Instytut Pantone wskazał kolory, które wyznaczą trendy na najbliższych dwanaście miesięcy. Odcienie Ultimate Grey oraz Illuminating, wybrane przez ekspertów jako wiodące w 2021 roku, to „uspokajająca szarość, która przypomina stabilne, betonowe fundamenty i spokojne kamieniste plaże oraz słoneczny żółcień niosący nadzieję, pozytywne myślenie i wiarę w lepszy czas w przyszłości”. W ten sposób swoje tegoroczne wybory opisuje Instytut Pantone. Kolory roku 2021 nie tylko wywołują emocje, ale także inspirują do wprowadzenia zmian w najbliższym otoczeniu. Ten trendowy duet sprawdzi się zarówno w kuchni, łazience jak i salonie. Odcienie szarości, na przykład pod postacią płyt gresowych o grafice betonu lub naturalnego kamienia, to doskonały wybór na podłogę. Szarej sofie wigoru dodadzą poduszki dekoracyjne w żółtym odcieniu. Całości dopełnią dodatki w słonecznym kolorze. Mogą to być szklane wazony, grafiki ścienne albo zasłony.
Jak odpowiada na to swoją ofertą Opoczno? Polski producent płytek ceramicznych i gresowych proponuje kolekcję Monoblock o nowoczesnym wzornictwie, zainspirowaną układanką, którą można dowolnie kształtować. Bogata oferta starannie dobranych kolorów pozwala na stworzenie na ścianach różnorodnych kompozycji. Wśród kilkunastu barwnych propozycji z kolekcji Monoblock w tym roku na pierwszy plan wysuwają się płytki w kolorach Grey oraz Yellow.
Płytki Monoblock Grey będę świetną bazą aranżacji. Modne od kilku już sezonów szarości są efektowne, ale też niezwykle uniwersalne. Z satysfakcją sięgną po nie zarówno zwolennicy wnętrz nowoczesnych, jak i urządzonych w klimacie retro czy vintage. Z kolei żółte kafle Monoblock Yellow zapewnią efektowny kontrast, rozjaśnią i ożywią wnętrze. Płytki w słonecznym kolorze można zastosować do wyróżnienia konkretnej strefy we wnętrzu lub wyeksponowania wybranego fragmentu ściany. W kuchni idealnym miejscem dla nich będzie ściana nad blatem roboczym, w łazience z kolei może to być ściana nad wanną lub w strefie prysznica. Taka ceramiczna kompozycja będzie pięknie harmonizować ze wszystkimi popularnymi materiałami stosowanymi we wnętrzach, a więc drewnem, kamieniem naturalnym oraz szkłem. Zarówno szare, jak i żółte płytki z kolekcji Monoblock, dobrze odnajdą się w towarzystwie dominujących we współczesnych aranżacjach bieli oraz czerni. Ten inspirujący, żółto-szary duet kolorystyczny z portfolio Opoczno, pomoże wnieść do wnętrza dobrą energię.
Cechą szczególną oferowanej przez Opoczno serii Monoblock jest uniwersalny charakter, co daje niezwykle szerokie możliwości zastosowania tych płytek we wnętrzach w różnych stylach i o innym przeznaczeniu. Można ich używać zarówno w pomieszczeniach prywatnych, jaki i przestrzeniach publicznych. Ich oryginalny format 20x20 cm, nawiązujący do wymiarów tradycyjnych kafli, ciekawie współgra z nowoczesnym designem kolekcji, bazującym na sile koloru. Efekt wzmacnia wykończenie powierzchni: matowe lub połyskujące. Te niewielkie, kwadratowe płytki dają możliwość tworzenia różnorodnych kompozycji, nawet na mniejszych fragmentach ścian. To sprawia, że kolekcja Monoblock doskonale sprawdzi się w łazienkach i kuchniach. Płytki ścienne z tej serii doskonale prezentują się również w monochromatycznych zestawach. Stanowią trafny wybór dla osób poszukujących sposobu na spersonalizowanie wnętrza za pomocą koloru.
Więcej informacji na temat kolekcji znajduje się na stronie https://www.opoczno.eu/.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.