Płytki inspirowane drewnem od Opoczno
Święta to czas radości, oczekiwania i rodzinnych spotkań, a wszystko to w domowym zaciszu. Przytulny klimat we wnętrzu, który tak cenimy zwłaszcza w Święta, tworzą nie tylko bożonarodzeniowe dekoracje i światełka, ale także materiały oraz kolory wykorzystane w aranżacji.
Świąteczna atmosfera, to przede wszystkim dom pełen ciepła. Tego, które dają nam nasi bliscy i tego, które kreujemy za pomocą światła, kolorów i dodatków. Odpowiednio dobrane barwy, miękkie tkaniny i naturalne materiały, to podstawa aranżacji przytulnego wnętrza. Nic nie działa tak dobrze na odbiór pomieszczenia jak drewno. Jego naturalna uroda, rysunek słojów i miłe dla oka odcienie sprawiają, że w domu od razu czujemy przyjemny klimat. Szczególny urok ma drewniana podłoga, nieodłącznie kojarząca się z atmosferą rodzinnego domu.
Dziś, wybierając materiały do wnętrz zwracamy coraz większą uwagę na aspekty ekologiczne. Dlatego świetną alternatywą dla tradycyjnych desek są nowoczesne płytki gresowe z serii Wood Concept marki Opoczno, które w wyjątkowy sposób łączą estetyczne walory drewna z wysoką trwałością i odpornością. Co więcej, wiernie odwzorowują strukturę i usłojenie naturalnego drewna. W bogatej palecie wzorów znajdziemy teraz nowe odcienie, które zachwycą miłośników naturalnych materiałów i wielbicieli dobrego designu. Kolekcja Opoczno Passion Oak utrzymana jest w najnowszych trendach kolorystycznych. Płytki przekonują naturalnym wyglądem, dzięki unikatowej strukturze podkreślającej charakter dębu. Taka podłoga jest również odporna na ścieranie i zaplamienia oraz antypoślizgowa, dlatego doskonale sprosta nie tylko codziennym wymaganiom, ale zda egzamin także podczas świątecznych spotkań.
Odpowiednio dobrane kolory, materiały i dodatki także pomogą nam w kreowaniu przytulnej, świątecznej atmosfery w mieszkaniu. Obok ciepłych beżów i brązów oraz innych odcieni z palety barw ziemi, które znajdziemy na podłodze z płytek Opoczno, przytulności dodadzą także modne głębokie barwy, jak bordo, butelkowa zieleń czy trendowy odcień granatu Classic Blue. Temperaturę wnętrza podniesie również klasyczna, świąteczna czerwień. Nie zapominajmy o przytulnych, miękkich tkaninach. Dekoracyjne poduszki nie tylko ozdobią kanapę, ale dodadzą wnętrzu ciepła, podobnie jak wełniany koc o pięknym splocie, który w grudniu zawsze warto mieć pod ręką. Niebagatelną rolę odgrywa światło. Zadbajmy więc o to, aby w naszym domu miało ono ciepłą barwę. Nastrojowe oświetlenie oraz dekoracyjne lampki stworzą na Święta wyjątkową świetlną oprawę naszym czterem kątom. Całości dopełnią aromaty pierniczków, pomarańczy i jodłowych gałązek. Tak przygotowany dom już od progu zaprosi do wspólnego świętowania, zabawy i odpoczynku w rodzinnej atmosferze.
Więcej informacji o serii Wood Concept na stronie: https://www.opoczno.eu/

Linearstone – kolekcja płytek inspirowana skałami wybrzeża Portugalii

Weź udział w ankiecie, zgarnij pakiet gadżetów

Marka Cersanit z nagrodami w konkursie Perły Ceramiki UE 2020
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka
Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.
Robotyka i SI
Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.