Piękny uśmiech ze szczoteczką Tesla!

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Dzięki technologii ultradźwiękowej szczoteczka wytwarza wibracje o wysokiej częstotliwości, które umożliwiają wnikanie pasty w głąb przestrzeni międzyzębowych. Za to prędkość obrotowa 42 000 oscylacji na minutę zapewnia dokładne i skuteczne czyszczenie.
Ładowanie raz w miesiącu
Ultradźwiękowa szczoteczka do zębów wyłącza się po dwóch minutach od włączenia, a po 30 sekundach wskazuje na zmianę strony mycia. Jest to duże ułatwienie - nie musisz myśleć ani się zastanawiać, czy minęły już dwie minuty. Żywotność baterii to 30 dni, czyli ładujesz szczoteczkę co miesiąc.
Jak szczoteczka ułatwi Ci życie?
Szczoteczka do zębów TESLA TS200 jest idealna dla każdego użytkownika. Dzięki czterem różnym trybom możesz wybrać jeden z nich, aby zapewnić pielęgnację zębów, dokładnie taką, która najlepiej odpowiada twoim potrzebom.
Wybierz tryb, który Ci pasuje:
-
standardowy do codziennego użytku,
-
lekki dla wrażliwych zębów,
-
pielęgnacji dziąseł,
-
wybielania – do usuwania płytki nazębnej i kamienia nazębnego.
Oczywiście, szczoteczkę można połączyć przez Bluetooth z aplikacją Tesla Smart, dostępnej w języku polskim. Znajdziesz tam informacje o konieczności regularnej pielęgnacji oraz znaczenia wymiany główek szczoteczki.
Pod kolor Twojego życia
Dostępne są cztery kolory szczoteczki. Wybór ten pozwala dopasować szczoteczkę do własnych upodobań. Jaki kolor preferujesz:
-
klasyczny biały,
-
elegancki czarny,
-
zielonkawy,
-
czy może delikatny róż?
Obserwuj nas na Facebook’u - https://www.facebook.com/teslasmartpl
i Instagramie - @teslasmartpl
Więcej o produkcie: https://www.teslasmart.com/pl/tesla-smart-toothbrush-sonic-ts200

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.