Piękny uśmiech ze szczoteczką Tesla!

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Dzięki technologii ultradźwiękowej szczoteczka wytwarza wibracje o wysokiej częstotliwości, które umożliwiają wnikanie pasty w głąb przestrzeni międzyzębowych. Za to prędkość obrotowa 42 000 oscylacji na minutę zapewnia dokładne i skuteczne czyszczenie.
Ładowanie raz w miesiącu
Ultradźwiękowa szczoteczka do zębów wyłącza się po dwóch minutach od włączenia, a po 30 sekundach wskazuje na zmianę strony mycia. Jest to duże ułatwienie - nie musisz myśleć ani się zastanawiać, czy minęły już dwie minuty. Żywotność baterii to 30 dni, czyli ładujesz szczoteczkę co miesiąc.
Jak szczoteczka ułatwi Ci życie?
Szczoteczka do zębów TESLA TS200 jest idealna dla każdego użytkownika. Dzięki czterem różnym trybom możesz wybrać jeden z nich, aby zapewnić pielęgnację zębów, dokładnie taką, która najlepiej odpowiada twoim potrzebom.
Wybierz tryb, który Ci pasuje:
-
standardowy do codziennego użytku,
-
lekki dla wrażliwych zębów,
-
pielęgnacji dziąseł,
-
wybielania – do usuwania płytki nazębnej i kamienia nazębnego.
Oczywiście, szczoteczkę można połączyć przez Bluetooth z aplikacją Tesla Smart, dostępnej w języku polskim. Znajdziesz tam informacje o konieczności regularnej pielęgnacji oraz znaczenia wymiany główek szczoteczki.
Pod kolor Twojego życia
Dostępne są cztery kolory szczoteczki. Wybór ten pozwala dopasować szczoteczkę do własnych upodobań. Jaki kolor preferujesz:
-
klasyczny biały,
-
elegancki czarny,
-
zielonkawy,
-
czy może delikatny róż?
Obserwuj nas na Facebook’u - https://www.facebook.com/teslasmartpl
i Instagramie - @teslasmartpl
Więcej o produkcie: https://www.teslasmart.com/pl/tesla-smart-toothbrush-sonic-ts200

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.