Piękno inspirowane życiem – nowy koncept LIFE DESIGNED od marki Cersanit
Życie inspiruje nas każdego dnia – zapierająca dech w piersiach natura, żywiołowość wielkiego miasta, momenty spędzone z rodziną – wszystko to dostarcza nam impulsu do zmian wyrażonych w naszych czterech ścianach. Nowy koncept LIFE DESIGNED od Cersanit zachwyca przemyślanym designem. Czerpiąc inspirację z codzienności oraz najnowszych trendów wnętrzarskich powstały kolekcje gresów wpisujące się w szereg zastosowań oraz aranżacji. Płytki dekoracyjne i bazowe, organiczne wzory oraz minimalistyczne formy wprowadzą do naszej przestrzeni zmiany, które będą cieszyć oko przez długie lata i staną się bazą do kreowania wnętrza w naszym indywidualnym stylu.
Nasz dom powinien być prawdziwym azylem – miejscem relaksu oraz źródłem inspiracji. Koncept gresowy LIFE DESIGNED od marki Cersanit bierze najważniejsze i najbardziej wyjątkowe elementy naszej codzienności i przenosi je na multiformatowe płytki, które zachwycają mnogością rozwiązań, stylów i funkcjonalności. Bazując na latach doświadczenia, kreatywności projektantów, a także zmieniających się potrzebach konsumentów, marka Cersanit stara się, aby każda nowa kolekcja oddawała to, co w każdym z nas najpiękniejsze – indywidualny charakter oraz osobistą filozofię. Otwierając swój świat na gresy z konceptu LIFE DESIGNED możemy być pewni jakości pochodzącej z życia – z otaczającej nas natury, industrialnych motywów wielkiego miasta, sztuki czy rustykalnej harmonii. Teraz swoim wnętrzem możesz pokazać to, co cenisz w sobie i swoich bliskich najbardziej.
- „Otaczający nas świat jest niezwykle zmienny, inspirujący, składa się z wielu elementów na pierwszy rzut oka różniących się od siebie, ale budujących jedną, wspólną całość. Tak też jest z naszym nowym konceptem gresowym LIFE DESIGNED. W zaprojektowanych przez nas kolekcjach chcieliśmy pokazać różnorodność: różne elementy i różne oblicza płytek. Czerpaliśmy inspirację z wielu źródeł – naturalnej struktury kamienia, architektury, ponadczasowych i powracających trendów, jak i tych, które dopiero zaczynają pojawiać się na rynku – kolekcje stanowią bazę dla różnych stylów, a jednocześnie opowiadają one jedną historię – piękna, harmonii, wspólnej przestrzeni. Wśród kolekcji prawdziwe perełki znajdą nie tylko miłośnicy klasycznych wnętrz, mamy także coś dla fanów wyrazistych, niecodziennych aranżacji. Jesteśmy niezwykle dumni z naszej pracy i nie możemy doczekać się reakcji naszych Klientów, to w końcu z myślą o nich tworzyliśmy ten koncept.” - mówi Małgorzata Krajewska-Szaruch, Brand Marketing Manager Cersanit.
Propozycje dla całej rodziny
Wśród oferowanych w ramach konceptu LIFE DESIGNED kolekcji znajdziemy wzory, które trafią w gusta zarówno miłośników modernistycznych projektów, jak i fanów nieprzemijającej klasyki. Kolekcja MARENGO pozwoli na kojące obcowanie z naturą wewnątrz swoich czterech ścian. Organiczna struktura kamienia łupkowego oraz subtelne kolory ziemi, (szarości, beże, grafity) wpisują się w wizję klasycznego wnętrza w nowoczesnym wydaniu, które z każdym dniem dostarczać będzie niczym niezakłóconego relaksu. DIVERSO z kolei, to z pozoru surowy beton, złagodzony subtelnymi przetarciami i rysunkiem przywodzącym na myśl delikatną tkaninę odbijającą blask księżyca. Różnorodna kolorystyka oraz cały wachlarz dostępnych formatów pozwolą stworzyć przestrzeń według swojej własnej, nieograniczonej wyobraźni, a dzięki wysokim parametrom antypoślizgowości możemy być spokojni o bezpieczeństwo naszych najbliższych. Poszukujący nuty artyzmu na pewno zachwycą się kolekcją CRAZY MINT, która przenosi modernistyczne paterny na powierzchnię płytki w rozmiarze 60x60. Surowość przecieranego betonu współgra z chłodnym, turkusowym kolorem tworząc efekt końcowy, który komponować będzie się z pełnym szyku, wysublimowanym mieszkaniem. Niebanalnym dodatkiem będzie również płytka dekoracyjna z motywem odbitego w betonie wzoru będąca sposobem na ożywienie przestrzeni. Kolekcja BOLT bierze na warsztat ponadczasowy wdzięk kamienia, wzbogacając go o nowoczesny sznyt wyrażony w neutralnych odcieniach szarości, beżu oraz brązu. Będzie to świetny wybór dla osób, które w swojej przestrzeni poszukują sposobu na ucieczkę do własnej oazy. Tutaj również zadbano o wysokie parametry antypoślizgowości, zapewniając tym samym niezwykły komfort użytkowania. Kolejną kolekcją, która zachwyca swoim organicznym charakterem przeniesionym na grunt nowoczesnego designu jest COLOSAL - potęga naturalnego kamienia. Matowa powierzchnia, lekkie, dodające naturalności przebarwienia oraz delikatna struktura dają mnóstwo możliwości aranżacyjnych zarówno wewnątrz domu jak i na tarasie czy na fasadzie budynku. Stonowane szarości podkreślą drewniane podłogi, pobudzą zieloną roślinność lub uzupełnią taras o nuty minimalistycznego piękna.
Na tym jednak nie kończy się niezwykły koncept LIFE DESIGNED od Cersanit. Znajdziemy w nim także: inspirowane delikatnością marmuru kolekcję CALACATTA PRESTIGIO oraz CARRARA SOFT, zaprojektowane na bazie ponadczasowego kamienia lastryko HIKA i TWISTER. Swoim drapieżnym charakterem zaczaruje nas industrialna kolekcja RUSTY, a GRANDVILLE, SHADOW DANCE oraz VELVET CONCRETE sprawdzą się wnętrzach osób poszukujących betonowych inspiracji. Nowoczesną monochromatyczną szarość uzyskamy przy pomocy kolekcji SHELBY, GAIA oraz BELIZE. PRIMERO na pewno ożywi każdą przestrzeń swoim portugalskim wzorem, kiedy stonowana kolekcja MORENCI zapewni harmonijny spokój. Stawkę zamyka kolekcja PURE STONE oferująca całe piękno ofiarowane przez matkę naturę – zamknięte w płytce o niezwykłej prostocie i elegancji.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.