Piątkowska 103, czyli inwestycja ukierunkowana poprzez doświadczenie.
Czym charakteryzuje się inwestycja Piątkowska 103? Czy doświadczenie dewelopera
wpłynęło na jej specyfikę? Jakie inne projekty prowadzi Quadro Development? Odpowiedzi
na te pytania w dalszej części artykułu.
Piątkowska 103 to projekt firmy Quadro Development, położony na poznańskich Winiarach. Składa się on z pięciokondygnacyjnego budynku jednorodzinnego z 42 mieszkaniami o zróżnicowanym metrażu. Do oferty trafiły kawalerki oraz mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe o powierzchni od 27 do 72 m. kw. Jest to inwestycja zlokalizowana w samym środku miasta, przy ulicy Piątkowskiej. Lokalizacja gwarantuje dojazd do każdej części Poznania samochodem oraz miejskimi środkami transportu. Niedaleko budynku dostępne są udogodnienia: placówki edukacyjne; rozległe tereny rekreacyjne i liczne ścieżki rowerowe, dostępne w Parku Sołackim czy Parku Cytadela.
- Połączenie spokojnej okolicy z łatwym dostępem do miejskiej infrastruktury sprawia, że nasza inwestycja wpasowuje się w tkankę miasta, nie zatracając swojego kameralnego charakteru.
Zaprojektowana z myślą o synergii tych rozwiązań jest ofertą dla klientów wymagających bliskiej komunikacji z miastem, z jednoczesnym odpoczynkiem od jego zgiełku. - informuje Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development. Piątkowska 103 jest aktualnie w budowie, w części kondygnacji jest wstawiana stolarka okienna. Planowany termin realizacji całości inwestycji to druga połowa 2021 roku.
Quadro Development to doświadczony inwestor, który prowadzi jednocześnie Rezydencję Winiary. Najnowszy projekt dewelopera zlokalizowany jest przy ulicy Wyłom, niedaleko Piątkowskiej 103. W ramach inwestycji przygotowywany jest pięciokondygnacyjny budynek wielorodzinny, w którym znajdzie się 31 mieszkań, o metrażu zaczynającym się od 27 i kończącym na 106 m. kw. Przyszli nabywcy mają do wyboru kawalerki, mieszkania 2- oraz 3-pokojowe, a także apartament 105,6 m kw. - To druga tego typu inwestycja, którą realizujemy. Z jednej strony pozwala na korzystanie z atutów dużego miasta, z drugiej zaś zapewnia miejsce do życia w cichej okolicy. W podobnym stylu zrealizowaliśmy już osiedla Bosa 7 i Sielska 14, również w Poznaniu
- dodał Marek Smogór. - Dzięki pracy nad poprzednimi projektami nabraliśmy doświadczenia, które obecnie wykorzystujemy podczas prowadzenia poznańskich inwestycji. Wiemy czego wymaga współczesny klient i z tą świadomością budujemy projekty odpowiadające na ich potrzeby. - podsumowuje przedstawiciel Quadro Development.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.