Piątkowska 103, czyli inwestycja ukierunkowana poprzez doświadczenie.
Czym charakteryzuje się inwestycja Piątkowska 103? Czy doświadczenie dewelopera
wpłynęło na jej specyfikę? Jakie inne projekty prowadzi Quadro Development? Odpowiedzi
na te pytania w dalszej części artykułu.
Piątkowska 103 to projekt firmy Quadro Development, położony na poznańskich Winiarach. Składa się on z pięciokondygnacyjnego budynku jednorodzinnego z 42 mieszkaniami o zróżnicowanym metrażu. Do oferty trafiły kawalerki oraz mieszkania 2-, 3- i 4-pokojowe o powierzchni od 27 do 72 m. kw. Jest to inwestycja zlokalizowana w samym środku miasta, przy ulicy Piątkowskiej. Lokalizacja gwarantuje dojazd do każdej części Poznania samochodem oraz miejskimi środkami transportu. Niedaleko budynku dostępne są udogodnienia: placówki edukacyjne; rozległe tereny rekreacyjne i liczne ścieżki rowerowe, dostępne w Parku Sołackim czy Parku Cytadela.
- Połączenie spokojnej okolicy z łatwym dostępem do miejskiej infrastruktury sprawia, że nasza inwestycja wpasowuje się w tkankę miasta, nie zatracając swojego kameralnego charakteru.
Zaprojektowana z myślą o synergii tych rozwiązań jest ofertą dla klientów wymagających bliskiej komunikacji z miastem, z jednoczesnym odpoczynkiem od jego zgiełku. - informuje Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development. Piątkowska 103 jest aktualnie w budowie, w części kondygnacji jest wstawiana stolarka okienna. Planowany termin realizacji całości inwestycji to druga połowa 2021 roku.
Quadro Development to doświadczony inwestor, który prowadzi jednocześnie Rezydencję Winiary. Najnowszy projekt dewelopera zlokalizowany jest przy ulicy Wyłom, niedaleko Piątkowskiej 103. W ramach inwestycji przygotowywany jest pięciokondygnacyjny budynek wielorodzinny, w którym znajdzie się 31 mieszkań, o metrażu zaczynającym się od 27 i kończącym na 106 m. kw. Przyszli nabywcy mają do wyboru kawalerki, mieszkania 2- oraz 3-pokojowe, a także apartament 105,6 m kw. - To druga tego typu inwestycja, którą realizujemy. Z jednej strony pozwala na korzystanie z atutów dużego miasta, z drugiej zaś zapewnia miejsce do życia w cichej okolicy. W podobnym stylu zrealizowaliśmy już osiedla Bosa 7 i Sielska 14, również w Poznaniu
- dodał Marek Smogór. - Dzięki pracy nad poprzednimi projektami nabraliśmy doświadczenia, które obecnie wykorzystujemy podczas prowadzenia poznańskich inwestycji. Wiemy czego wymaga współczesny klient i z tą świadomością budujemy projekty odpowiadające na ich potrzeby. - podsumowuje przedstawiciel Quadro Development.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.