Pewne i energooszczędne ogrzewanie na lata
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Wybierając projekt i podejmując decyzję o tym jak będzie wyglądał wymarzony dom, niewielu inwestorów zastanawia się nad jego „sercem” czyli… ogrzewaniem. A to duży błąd! Dlaczego? Po pierwsze - od tego zależy zarówno koszt samej instalacji, jak i szybkość wykonania budowy i jej wykończenia. Po drugie - ze względu na rosnące koszty gazu i prądu warto już na tym etapie pomyśleć o wyborze efektywnych rozwiązań dopasowanych do projektu. Co należy brać pod uwagę i jakie opcje będą najlepsze w konkretnych sytuacjach? – zapytaliśmy ekspertów firmy Purmo, lidera rynkowego wśród producentów grzejników płytowych, posiadającego najszersze na rynku portfolio rozwiązań grzewczych (takich jak ogrzewanie podłogowe, grzejniki łazienkowe, dekoracyjne, konwektorowe, kolumnowe oraz klimakonwektory - efektywnego rozwiązania zapewniającego ogrzewanie i chłodzenie w jednym).
Przede wszystkim musimy pamiętać, że kosztem jest nie tylko źródło ciepła, ale także instalacja grzewcza, która zapewni efektywność energetyczną i ekonomiczną całego przedsięwzięcia, a nie tylko ogrzewanie podłogowe zapewni energooszczędne ogrzewanie domu. Odpowiednio dobrane grzejniki płytowe i klimakonwektory mogą być tak samo efektywnym rozwiązaniem. „Jedno jest pewne, o ogrzewaniu musimy pomyśleć już na etapie wyboru projektu. Jest to bardzo ważne nie tylko ze względu na koszty całego przedsięwzięcia, ale także możliwości jakie oferuje nam dany koncept architektoniczny – na przykład inne decyzje będziemy podejmować kiedy w krótkim czasie budujemy dom „pod klucz”, inne kiedy będziemy remontować dom, inne kiedy wybierzemy projekt domu piętrowego i inne w przypadku domu parterowego. Z pewnością w każdym przypadku warto wybrać sprawdzone rozwiązania, takich producentów jak Purmo, które skutecznie ogrzewają polskie domy już od ponad 60 lat. Co ważne - grzejniki Purmo produkowane są w polskiej fabryce w Rybniku od 30 lat, co zapewnia dostępność części i serwisu. To z pewnością gwarancja nie tylko skuteczności, ale także bezpieczeństwa dla inwestorów” – podsumowuje Piotr Krzemiński, menedżer technicznego wsparcia sprzedaży w firmie Purmo.
Najważniejsze wskazówki od ekspertów Purmo dla inwestorów wybierających projekt domu i podejmujących decyzję o wyborze rozwiązań grzewczych „w pigułce”:
- Jednym z najbardziej skutecznych i chętnie wybieranych źródeł ciepła przez inwestorów są niskotemperaturowe pompy ciepła – w takiej sytuacji z pewnością na parterze i w łazienkach najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie ogrzewanie podłogowe Purmo w połączeniu z grzejnikami łazienkowymi i klimakonwektorami (np. Vido S2) w pomieszczeniach, w których zależy nam także na chłodzeniu podczas upałów (np. w sypialniach czy na poddaszu);
- Skutecznym, ekonomicznym i zapewniającym niższe rachunki rozwiązaniem będą także grzejniki płytowe Purmo szczególnie w sytuacji kiedy mamy do czynienia z istniejącym domem piętrowym (gdzie pierwszym wyborem w sypialni na piętrze będą właśnie grzejniki płytowe)’
- Grzejniki płytowe sprawdzą się także doskonale w sytuacji kiedy zdecydujemy się na kocioł gazowy lub kiedy mamy mało czasu i chcemy szybko wykończyć dom lub wyremontować istniejący obiekt bez dodatkowych wysokich kosztów związanych z remontem posadzki (w ofercie producenta znajdziemy rozwiązania renowacyjne w przypadku wymiany starych grzejników)
- Warto także pamiętać o klimakonwektorach, które są stosunkowo nowym rozwiązaniem na rynku – zapewniającym zarówno skuteczne ogrzewanie, jak i chłodzenie oraz nowoczesnych grzejnikach łazienkowych, które doskonale sprawdzą się w małych łazienkach, a dodatkowo ze względu na niebanalny design stanowią ważny element wystroju wnętrza (np. nowa kolekcja grzejników łazienkowych Figuresse marki Purmo).
Więcej informacji na temat marki Purmo oraz energooszczędnych rozwiązań i produktów dostępnych jest na stronie: www.purmo.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.