Paged współtwórcą mebli dziecięcych na cele charytatywne. Powstaną na żywo podcz
W dniach 12-15 września 2023 r. w Poznaniu, podczas Targów DREMA, jednego z ważniejszych wydarzeń dla przedstawicieli przemysłu drzewnego i meblarskiego w Europie Środkowo-Wschodniej, ze sklejki Paged wyprodukowane będą meble, które zostaną później przekazane dzieciom z domów dziecka i ośrodka dla młodzieży.
Dzięki tej inicjatywie zostanie wytworzonych m.in. 120 sztuk szafek, 100 łóżek, 20 kompletów mebli dziecięcych i 20 kompletów mebli młodzieżowych oraz 20 kompletów sensorycznych frontów meblowych dla najmłodszych w ramach projektu „KidsLikeUs”. To specjalne fronty sensoryczne, które pozwalają dzieciom dotykać gwiazd i przesuwać planety - stanowią funkcję edukacyjną, kreatywną, rozwijają umiejętności motoryczne i uspokajają. Meble zostały zaprojektowane przez studentów Wydziału Leśnego i Technologii Drewna kierunku Projektowanie Mebli Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Wszystko powstanie dzięki kompletnej linii produkcyjnej, która będzie pracować na terenie Targów DREMA w trakcie ich trwania. Po zakończeniu wydarzenia meble zostaną przekazane dla ukraińskich dzieci przebywających w wybranych domach dziecka oraz dla podopiecznych polskiego ośrodka dla młodzieży w Łobżenicy. Grupa Paged to jedna z firm, która oferując swoją sklejkę, przyłączyła się do tej szlachetnej akcji.
Uczestnictwo Grupy Paged w wydarzeniu to nie tylko aktywna współpraca przy wytwarzaniu dziecięcych i młodzieżowych mebli w ramach akcji DREMA Dzieciom. To także merytoryczny udział Prezesa Grupy Paged, który został gościem Ogólnopolskiego Kongresu Meblarskiego i wystąpi w panelu pt.: Konkurencja z producentami z Azji na rynkach zagranicznych. Panel odbędzie się 13 września br. o godz. 10:45 – 11:30 w hali nr 10 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W trakcie dyskusji zostaną poruszone tematy związane m.in. z wyzwaniami, z jakimi zmagają się europejskie firmy produkcyjne, a eksperci omówią kierunki zmian i trendy w branży drzewnej i meblarskiej. Ogólnopolski Kongres Meblarski odbywa się podczas Targów DREMA i jest organizowany przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Producentów Mebli.
O Paged:
Założony ponad 90 lat temu Paged jest obecnie jednym z pięciu największych producentów sklejki i trzecim największym producentem krzeseł drewnianych w Unii Europejskiej. Zatrudnia ponad 2 tys. osób i posiada łącznie siedem zakładów produkcyjnych w Polsce i Estonii. Oferuje innowacyjne rozwiązania i produkty, które znajdują zastosowanie w wielu branżach, takich jak: projektowanie wnętrz i wyposażenie wnętrz, budownictwo, transport i opakowania na blisko osiemdziesięciu rynkach na całym świecie.
Od 2019 roku Paged rozwija i wdraża innowacje technologiczne i produktowe w oparciu o unikalne kompetencje własnego centrum badawczo-rozwojowego Paged LabTech.
Spółki należące do Paged: Paged Pisz, Paged Morąg, Paged Eesti, Paged Trade, Paged Meble, Paged LabTech, Paged Deutschland oraz BUK Ltd. to część Grupy Thumos, prywatnego, polskiego konsorcjum przemysłowo-inwestycyjnego.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.