Ostatnie duże mieszkania przy Piątkowskiej 103
Inwestycja Piątkowska 103 realizowana na poznańskich Winiarach cieszy się dużym zainteresowaniem. W sprzedaży pozostają ostatnie lokale. Wyróżniają się większe metraże, a właśnie takich dziś szuka klient na rynku mieszkaniowym. Jednocześnie budynek wielorodzinny regularnie powiększa się.
Poznańskie Winiary stają się bardzo popularne dla nabywców nowych mieszkań. Deweloperzy rzecz jasna dostrzegają ten trend, realizując kolejne inwestycje. Kameralna zabudowa wielorodzinna, w atrakcyjnej lokalizacji to bardzo dobra propozycja dla osób szukających własnego M. A wybierając przestrzeń powyżej 60 m kw., staje się alternatywą dla domu. – Aktualnie realizujemy projekt mieszkaniowy Piątkowska 103. W ramach osiedla w sprzedaży zostało ostatnie siedem mieszkań. Wśród nich są dostępne większe powierzchnie 56-71 m kw. Rodzina, która marzy o przestrzeni, może wybrać miasto pełne udogodnień, a jednocześnie czuć komfort. Nasza propozycja w tym kontekście wyróżnia się – mówi Marek Smogór, reprezentujący Quadro Development.
3 lub 4 pokoje dostępne przy Piątkowskiej 103
Ponadto ważne jest, aby wykorzystać przestrzeń efektywnie, z korzyścią dla mieszkańców.
- W powierzchni powyżej 50 m kw. zaprojektowaliśmy trzy pokoje, a dla lokali powyżej 70 m kw. standardem powinny być cztery takie pomieszczenia. Wówczas możemy mówić o funkcjonalnym rozkładzie, dzięki któremu każdy ma swoje miejsce. Taka myśl nam przyświecała, tworząc Piątkowską 103 – podkreśla Marek Smogór. Na komfort przyszłych mieszkańców wpływają dodatkowe, ciekawe detale projektowe. – Mieszkanie na parterze, o powierzchni 67 m kw. wyróżnia się tarasem ponad 10 m kw. Jedna z sypialni ma dwa duże okna, które wyjątkowo doświetlają to pomieszczenie. Natomiast jeden z lokali na trzecim piętrze posiada balkon 14 m kw. Nasi projektanci postawili na rozwiązania dedykowane do architektury każdego mieszkania, co z pewnością ucieszy klientów. Mieszkanie powinno podobać się nabywcy w każdym detalu – zaznacza nasz rozmówca.
Piątkowska 103 w budowie
Inwestycja przy ulicy Piątkowskiej jest realizowana od wiosny tego roku. Aktualnie budowlańcy kończą wykonanie stropu nad podziemną halą garażową, gdzie będzie miejsce na 32 auta. Następne zostaną postawione ściany parteru budynku wielorodzinnego. Powstaną tutaj łącznie 42 mieszkania o zróżnicowanej powierzchni, 27 - 71 m kw. Lokale na parterze zostaną wyposażone w ogródki lub tarasy, a na wyższych kondygnacjach w balkony lub loggie. Ponadto inwestor przewidział dziesięć naziemnych miejsc parkingowych i stojaki na rowery. Zakończenie prac w inwestycji Piątkowska 103 planowane jest według harmonogramu na II kwartał 2021 roku.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.