Ostatnie 3 domy na Osiedlu Przy Jeziorach
Poznańskie Osiedle Przy Jeziorach cieszy się od dawna niesłabnącą popularnością. Przy ulicy Golęczewskiej deweloper More Place wybudował już 44 lokale bliźniacze i wszystkie znalazły swoich nabywców. W aktualnie realizowanym etapie inwestycji zostały tylko trzy domy, więc warto się decydować, zwłaszcza, że po wakacjach zwykle klientów na rynku nieruchomości przybywa.
Od premiery w 2019 roku Osiedle Przy Jeziorach stało się bardzo ciekawym punktem na inwestycyjnej mapie w Poznaniu, ale i w Wielkopolsce. Klienci poszukujący własnego domu chętnie wybrali propozycję dewelopera More Place, by zamieszkać w okolicy poznańskich jezior, tj. Strzeszyńskiego, Kierskiego, Kierskiego Małego oraz Rusałki. – Cieszymy się, że nasza oferta przypadła do gustu klientom. Nasze biuro sprzedaży do dziś spotyka się z wieloma pozytywnymi opiniami. Nasze portfolio jako dewelopera tworzą 44 wybudowane lokale na Osiedlu Przy Jeziorach oraz udane inwestycje w podpoznańskich Złotnikach – mówi Tomasz Pietrzyński, członek zarządu firmy More Place.
O sporym sukcesie sprzedażowym inwestycji zlokalizowanej w zachodniej części Poznania zdecydowało z pewnością kilka czynników. Większa przestrzeń mieszkalna, miejsca postojowe w cenie nieruchomości, duża działka gwarantująca aranżację ogrodu oraz lokalizacja w spokojnym, zacisznym miejscu to podstawowe atuty Osiedla Przy Jeziorach. Każdy dom ma ponad 100 mkw., z klasycznym podziałem na strefę dzienną na parterze oraz strefę nocną na piętrze. W tej pierwszej przestrzeni znajduje się salon, osobna kuchnia, toaleta oraz dwa pokoje. Z kolei na poziomie pierwszym do dyspozycji przyszłych mieszkańców są: dwa przestronne pokoje, oddzielna garderoba, toaleta oraz dodatkowe pomieszczenie np. na pralnio-suszarnię. – Ponadto nabywcy chętnie wybierają opcje dodatkowe, np. wiatę garażową z bramą segmentową, panele fotowoltaiczne, czy taras z kostki brukowej. Widać, że są to klienci doceniający klasyczną architekturę naszych domów, a jednocześnie stawiający mocno na poczucie komfortu. Jako deweloper odpowiadamy na te potrzeby – podkreśla przedstawiciel firmy More Place.
Wiele wskazuje na to, że zainteresowanie domami znów wzrasta. Pokazują to dane zgromadzone w raporcie „Szczęśliwy dom 2024”, który Otodom wydał wraz ze swoimi partnerami oraz szerokim gronem ekspertów. Z przygotowanego zestawienia możemy wywnioskować między innymi, że Polacy wstrzymują się z decyzją zakupu mieszkania, ponieważ liczą na zapowiadany nowy program dopłat do kredytów. W praktyce to oznacza, że popyt na lokale mieszkalne w II kwartale 2024 nieco zmalał. Z drugiej strony, ta tendencja nie dotyczy domów. - Z danych Otodom Analytics wynika, że od maja do czerwca na siedmiu głównych rynkach sprzedano prawie 1,7 tys. domów deweloperskich. To o 5 proc. więcej niż w pierwszym kwartale roku i o jedną trzecią więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku – czytamy na portalu forsal.pl, który na początku sierpnia mocno przeanalizował dane z Otodom Analytics oraz wspomnianego raportu.
W świetle informacji płynących z rynku, warto zdecydować się na własny dom, zwłaszcza, jeśli mamy do dyspozycji ofertę sprawdzonego, rzetelnego dewelopera. Dotychczasowe realizacje, opinie w Internecie, czy nawet wizyta na inwestycji z pewnością ułatwią podjęcie właściwej decyzji. – Nasi klienci przed zakupem chętnie odwiedzają Osiedle Przy Jeziorach. Dzięki temu mogą zauważyć, że realizujemy inwestycję kompleksowo, zapewniając drogę wewnętrzną do każdego lokalu, chodniki, miejsca postojowe, czy bramę wjazdową z kontrolą dostępu. Tak prezentuje się standard naszego osiedla od samego początku i tego konsekwentnie się trzymamy – zauważa Tomasz Pietrzyński. W aktualnie realizowanym etapie pozostały tylko trzy lokale bliźniacze, każdy o powierzchni 111,47 mkw. Działka przynależna do każdego z nich posiada około 490 mkw. Domy będą gotowe na początku przyszłego roku. - Co ważne, po okresie wakacyjnym, zawsze zainteresowanie nieruchomościami jest większe. Pokazuje to praktyka naszej pracy w branży deweloperskiej. Jedynie poprzednie wakacje były bardziej gorące pod kątem popytu, ale wynikało to z faktu, że wówczas został uruchomiony. Nie zmienia to faktu, że ta jesień będzie ciekawa, a klienci poszukujący domu już nie odkładają decyzji – podsumowuje Tomasz Pietrzyński.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.