Osiedle Zielone Rabowice II po raz V
- Gdy zaczynaliśmy projekt Zielonych Rabowic miejscowości położone od wschodniej strony Poznania powoli zyskiwały na popularności. Przygotowując się do nowej inwestycji, zawsze analizujemy zarówno szanse, jak i potencjalne zagrożenia. Rabowice to lokalizacja, w której zauważyliśmy duży potencjał, mimo że wymagała od nas wielu kroków rozwojowych. Z pewnością było warto, ponieważ ponad 100 rodzin odebrało już klucze do swoich domów, które my jako firma deweloperska, wybudowaliśmy - podkreśla Hanna Brygier specjalista ds. reklamy w firmie Greenbud Development.
V etap Zielonych Rabowic II, podobnie jak poprzednie, jest odpowiedzią na oczekiwania tych, którzy chcą komfortowo łączyć życie zawodowe z potrzebą spokoju i wytchnienia w życiu domowym, prywatnym. Projekt domów zakłada większy niż do tej pory metraż, dzięki czemu każdy członek rodziny odnajdzie w nim własną przestrzeń. Na parterze mieszkańcy będą mogli cieszyć się częściami wspólnymi - zamkniętą lub połączoną z salonem kuchnią, salonem z jadalnią w dodatkowej przestrzeni z dużym oknem oraz łazienką. Piętro przeznaczone będzie na tzw. strefę prywatną, czyli trzy sypialnie, a także kolejną łazienkę. Klienci będą mieli możliwość modyfikacji powyższego układu na miarę swoich potrzeb.
- Mamy nadzieję, że przyszli mieszkańcy docenią nie tylko większą powierzchnię do zagospodarowania, ale także projekt architektury zewnętrznej budynków. Stawiamy na sprawdzoną, klasyczną bryłę oraz barwy grafitu i bieli, które będą aktualne bez względu na obowiązujące trendy. Dodatkowo duże ogrody, jakie oddamy do ich dyspozycji pozwolą im na zaplanowanie strefy wypoczynkowej, jak i kącika dla dzieci. To pozwoli zbudować wyjątkowy klimat na wyciągnięcie ręki - mówi przedstawicielka firmy. Każdy z lokali zostanie wybudowany na dużej przestronnej działce o powierzchni od 539 do 686 m kw., w zależności od wybranego wariantu.
Rabowice, czyli miejscowość usytuowana w gminie Swarzędz mogą pochwalić się dobrze rozwiniętą siatką połączeń komunikacji miejskiej, a także kolejowej. Także infrastruktura drogowa zapewnia łatwy dojazd do stolicy Wielkopolski, czy Swarzędza. Jest to niezwykle cenne zwłaszcza dla tych, którzy swoje życie zawodowe toczą w najbliższych od Rabowic ośrodkach miejskich. W pobliżu mieszkańcy mają do dyspozycji pełne zaplecze handlowo-usługowe (m.in. Swarzędzkie centrum handlowe ETC), a także edukacyjne. Od niedawna na terenie Rabowic działa również prywatny żłobek.
- Przypominamy, że ze względu na obecną sytuację epidemiologiczną nasze biuro zmieniło tryb pracy na zdalny. Wprowadziliśmy możliwość mailowej bądź telefonicznej obsługi klienta, dzięki czemu każdy zainteresowany V etapem Zielonych Rabowic II uzyska odpowiednie informacje bez wychodzenia z domu – dodaje Hanna Brygier.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.