Odkryj swobodę wyboru dzięki kolekcji kolorów GROHE z nową powłoką Phantom Black
Świat jest różnorodny, tak jak różnorodne są potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o przestrzeń mieszkalną. Szczególnie osobistą strefą jest łazienka – to tam poświęcamy czas dla siebie i oddajemy się rytuałom self-care. W tym szczególnym, przeznaczonym tylko nam miejscu, chcemy odzwierciedlić naszą osobowość i wyrazić indywidualność. W przypadku armatury ponadczasowość oraz jakość odgrywają główną rolę przy wyborze kolorowych rozwiązań.
„Obserwujemy, że wśród konsumentów stale rośnie świadomość dotycząca designu. Szukają oni rozwiązań łazienkowych, które odpowiadają ich potrzebom nie tylko pod względem wygody i funkcjonalności, ale także odzwierciedlają ich zamiłowanie do designu. Konsumenci Ci powinni mieć zatem możliwość dopasowania produktów do osobistego gustu. Dzięki naszej kolekcji kolorów GROHE, a także nowości jaką jest odcień czerni Phantom Black, dostępny w produktach z portfolio GROHE Professional, dajemy konsumentom i profesjonalistom z branży dobrze dobraną paletę barw, która pozwoli im na swobodne wyrażenie swojej kreatywności. Jednocześnie mogą oni mieć pewność, że będą cieszyć się swoją łazienką przez długi czas dzięki powłokom naprawdę wysokiej jakości.” – mówi Benjamin Kraus, Leader, Categories, LIXIL EMENA.
Swoboda wyboru na lata: kolekcja kolorów GROHE
Baterie są jednym z najczęściej używanych produktów w domu. Dlatego marka GROHE, jako czołowy światowy producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zwraca szczególną uwagę na trwałość powłok armatury, aby upewnić się, że przetrwają próbę czasu. W przypadku pięknych, a jednocześnie klasycznych produktów, dostępnych w całej gamie kolorów, od SuperSteel, poprzez Cool Sunrise i Warm Sunset, aż po Hard Graphite, marka postawiła na technologię pochodzącą z przemysłu lotniczego: Physical Vapour Deposition (PVD). W pierwszym etapie baterie poddawane są starannemu oczyszczeniu i obróbce cieplnej w piecu, gdzie komponenty plastikowe przechodzą proces odgazowywania. W drugim etapie nakładana jest powłoka PVD. Proces ten odbywa się w wysokiej próżni i sam w sobie składa się z trzech części: po pierwsze podłoże jest ponownie oczyszczone, następnie następuje nałożenie podkładu oraz powłoki malarskiej.
Powłoka PVD sprawia, że wykończenie jest trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia ocynkowane. Ponadto, proces ten pozwala marce GROHE na zaoferowanie szerszego wachlarza kolorów.
Najbardziej elegancki nie-kolor: matowa czerń Phantom Black
Jako idealne przeciwieństwo błyszczącej bieli i chromu w łazience, powłoka w matowej czerni nadaje przestrzeni wyrafinowanej elegancji. Marka GROHE wprowadziła do swojego portfolio nowy, modny odcień czerni o nazwie Phantom Black, dostępny w produktach portfolio GROHE Professional. Dzięki technice powlekania lakierem, wszystkie produkty GROHE w kolorze Phantom Black zostały wzmocnione pod względem trwałości, a także są bardziej odporne na korozję, blaknięcie i zarysowania niż wersje czarne pokryte powłoką proszkową. Ponadto, na debiutującym odcieniu o wiele trudniej o zostawienie odcisków palców. Dlatego wymaga mniej czyszczenia i jest łatwy w pielęgnacji – sprawdzi się więc idealnie chociażby w przestrzeniach hotelowych.
Kolekcja kolorów GROHE, wraz z nową czernią Phantom Black, jest dostępna we wszystkich kategoriach produktów łazienkowych - bateriach, prysznicach, termostatach, przyciskach spłukujących (dostępnych również jako warianty w połyskliwej czerni) oraz akcesoriach, aby zapewnić spójny koncept projektowy, który przetrwa lata.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.