Nowy konfigurator oświetlenia od Lena Lighting
Lena Lighting stworzyła konfigurator, umożliwiający szybkie i łatwe dostosowanie linii świetlnych do indywidualnych wymagań. Użytkownicy mogą wybierać spośród sześciu różnych lamp wielkopolskiego producenta i precyzyjnie zaplanować ich rozlokowanie w pomieszczeniu. To rozwiązanie dla osób poszukujących intuicyjnych narzędzi do planowania przestrzeni.
Konfigurator oświetlenia od Lena Lighting to nowoczesne rozwiązanie, pozwalające na rozlokowanie lamp na planie pomieszczenia. W ten sposób użytkownik, który chce zamontować lampy Lena Lighting, może dokładnie opracować miejsca instalacji tak, by odpowiadały jego indywidualnym potrzebom i preferencjom, a także by dokładnie doświetlały wybrany obszar.
Proces konfiguracji jest prosty i intuicyjny, ponieważ stworzenie szczegółowego schematu wnętrza pozwala na odpowiednie rozmieszczenie lamp na planie. Dwie płaszczyzny rzutu odzwierciedlają faktyczny rozkład produktów z różnych perspektyw, dzięki czemu użytkownik zyskuje wiedzę, gdzie zamontować lampy, by jak najlepiej spełniały one swoje funkcje. Dodatkową opcją jest dobór akcesoriów takich jak zwiesia i klosze, które system sugeruje automatycznie po przeniesieniu lamp na pole robocze.
Konfigurator oświetlenia jest niezwykle intuicyjny. Pierwszym krokiem jest stworzenie schematu pomieszczenia, do którego mają trafić lampy. Następnie określenie preferowanych parametrów lamp. Ostatni etap polega na przeniesieniu produktu na tak zwany obszar roboczy, aby zyskać dostęp do opcji kreowania linii świetlnych, korzystając z różnorodnych dostępnych łączników, w tym tych typu L, X, T a nawet V.
- Nasz nowy konfigurator oświetlenia zapewnia szerokie możliwości rozlokowania produktów Lena Lighting w pomieszczeniu. Bardzo zależało nam na tym, by był on prosty w obsłudze, zapewniając komfort procesów personalizacyjnych na każdym poziomie użytkowania. Dzięki tego rodzaju rozwiązaniom klient jest w stanie stworzyć wnętrze w pełni odpowiadające na jego potrzeby. Niezwykle interesującą opcją jest łączenie pojedynczych produktów w znacznie bardziej złożone linie świetlne, o dowolnym układzie. Jesteśmy pewni, że narzędzie to zadowoli naszych odbiorców. – mówi Dawid Wdowczyk, Digital Marketing Manager w Lena Lighting.
Konfigurator oświetlenia Lena Lighting, po zalogowaniu na bieżąco generuje informacje na temat cen wybranych komponentów. Dodatkowo użytkownik ma dostęp do panelu klienta, w którym może zarządzać swoimi projektami. Natomiast po zakończeniu konfiguracji, użytkownicy mogą skorzystać z funkcji skontaktowania się z obsługą klienta, wysyłając szczegółowe zapytanie ofertowe.
Użytkownicy mają do wyboru sześć linii lamp marki, między innymi Terrano oraz Baris 52 LED.
Zachęcamy do zapoznania się z działaniem programu tutaj: https://konfigurator.lenalighting.pl/creator/layout
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.