Nowy konfigurator oświetlenia od Lena Lighting
Lena Lighting stworzyła konfigurator, umożliwiający szybkie i łatwe dostosowanie linii świetlnych do indywidualnych wymagań. Użytkownicy mogą wybierać spośród sześciu różnych lamp wielkopolskiego producenta i precyzyjnie zaplanować ich rozlokowanie w pomieszczeniu. To rozwiązanie dla osób poszukujących intuicyjnych narzędzi do planowania przestrzeni.
Konfigurator oświetlenia od Lena Lighting to nowoczesne rozwiązanie, pozwalające na rozlokowanie lamp na planie pomieszczenia. W ten sposób użytkownik, który chce zamontować lampy Lena Lighting, może dokładnie opracować miejsca instalacji tak, by odpowiadały jego indywidualnym potrzebom i preferencjom, a także by dokładnie doświetlały wybrany obszar.
Proces konfiguracji jest prosty i intuicyjny, ponieważ stworzenie szczegółowego schematu wnętrza pozwala na odpowiednie rozmieszczenie lamp na planie. Dwie płaszczyzny rzutu odzwierciedlają faktyczny rozkład produktów z różnych perspektyw, dzięki czemu użytkownik zyskuje wiedzę, gdzie zamontować lampy, by jak najlepiej spełniały one swoje funkcje. Dodatkową opcją jest dobór akcesoriów takich jak zwiesia i klosze, które system sugeruje automatycznie po przeniesieniu lamp na pole robocze.
Konfigurator oświetlenia jest niezwykle intuicyjny. Pierwszym krokiem jest stworzenie schematu pomieszczenia, do którego mają trafić lampy. Następnie określenie preferowanych parametrów lamp. Ostatni etap polega na przeniesieniu produktu na tak zwany obszar roboczy, aby zyskać dostęp do opcji kreowania linii świetlnych, korzystając z różnorodnych dostępnych łączników, w tym tych typu L, X, T a nawet V.
- Nasz nowy konfigurator oświetlenia zapewnia szerokie możliwości rozlokowania produktów Lena Lighting w pomieszczeniu. Bardzo zależało nam na tym, by był on prosty w obsłudze, zapewniając komfort procesów personalizacyjnych na każdym poziomie użytkowania. Dzięki tego rodzaju rozwiązaniom klient jest w stanie stworzyć wnętrze w pełni odpowiadające na jego potrzeby. Niezwykle interesującą opcją jest łączenie pojedynczych produktów w znacznie bardziej złożone linie świetlne, o dowolnym układzie. Jesteśmy pewni, że narzędzie to zadowoli naszych odbiorców. – mówi Dawid Wdowczyk, Digital Marketing Manager w Lena Lighting.
Konfigurator oświetlenia Lena Lighting, po zalogowaniu na bieżąco generuje informacje na temat cen wybranych komponentów. Dodatkowo użytkownik ma dostęp do panelu klienta, w którym może zarządzać swoimi projektami. Natomiast po zakończeniu konfiguracji, użytkownicy mogą skorzystać z funkcji skontaktowania się z obsługą klienta, wysyłając szczegółowe zapytanie ofertowe.
Użytkownicy mają do wyboru sześć linii lamp marki, między innymi Terrano oraz Baris 52 LED.
Zachęcamy do zapoznania się z działaniem programu tutaj: https://konfigurator.lenalighting.pl/creator/layout

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.