Komunikaty PR

NOWOŚĆ! TRA LALA – ekologiczny płyn uniwersalny do mycia różnych powierzchni

2020-07-31  |  14:07
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 Gama produktów marki ZAA-ZOO-LAA powiększyła się o kolejną nowość – ekologiczny, uniwersalny płyn o uroczej nazwie TRA LALA. Nowy produkt przeznaczony jest do czyszczenia i pielęgnacji wodoodpornych powierzchni takich jak: meble, blaty czy płytki. ZAA-ZOO-LAA to nowa, polska marka oferująca gamę nowoczesnych, ekologicznych produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne, wegańskie środki czyszczące stworzone w 100% ze składników ekologicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia organicznego.

               Ekologiczny, wegański płyn TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA przeznaczony jest do codziennego mycia i pielęgnacji powierzchni. Produkt ma silne właściwości czyszczące, dlatego idealnie sprawdzi się podczas sprzątania blatów, mebli z MDF, impregnowanego drewna, podłóg, płytek, wszelkich wodoodpornych powierzchni i wielu innych. Płyn TRA LALA stworzony został w 100% ze składników pochodzenia organicznego, zawiera wyłącznie roślinne związki powierzchniowo czynne i jest całkowicie biodegradowalny.  Ekologiczny płyn TRA LALA jest wydajny, skutecznie wyczyści nawet mocno zabrudzone powierzchnie, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i najwyższego komfortu użytkowania.  TRA LALA to produkt RAW, nie zawiera sztucznych kompozycji zapachowych, jest więc hipoalergiczny, czego potwierdzeniem jest duński ALLERGY CERTIFIED - jeden z najbardziej restrykcyjnych i cenionych przez alergików certyfikatów w Europie. Nie uczula, nie wywołuje alergii, nie podrażnia oczu i skóry, jest bezpieczny dla środowiska i zwierząt. Bezpieczny skład wegańskiego płynu TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA pozwala używać go nie stosując rękawiczek ochronnych. Szczególnie polecany jest dla alergików, astmatyków oraz osób o wrażliwej skórze ze skłonnościami do podrażnień.

               Produkt dostępny jest w wygodnym opakowaniu, wyposażonym w innowacyjny, opatentowany atomizer, umożliwiający regulację aplikacji produktu od punktowego strumienia, do lekkiej mgiełki o dużym zasięgu. Co ważne, opakowanie po zużyciu płynu można śmiało wykorzystać w ramach upcyclingu - organiczny, biodegradowalny wsad nie osadza się wewnątrz opakowania po jego zużyciu i daje się całkowicie wypłukać podczas zwykłego mycia. Wyjątkowo atrakcyjny wygląd opakowania i urocza postać na etykiecie sprawią, że płyn doskonale zaprezentuje się w każdym wnętrzu. Kolor butelki, LIVING CORAL, podkreśla dbałość marki ZAA-ZOO-LAA o naturę – jest to kolor promowany w roku 2019 przez firmę Pantone celem zwrócenia uwagi na ochronę ginących raf koralowych. Uniwersalny płyn czyszczący TRA LALA jest nie tylko wspaniałym i skutecznym pomocnikiem podczas domowych porządków, ale także efektownym i modnym dodatkiem w domu.

 

     

 

Produkt NIE ZAWIERA:

· SLS, SLES, NTA, EDTA
· parabenów, sztucznych barwników

· kompozycji zapachowych
· chloru, wybielaczy optycznych
· PEG, substancji petrochemicznych
· fosforanów, siarczanów
· formaldehydu, boranu, benzoesanu sodu

 

www.zaazoolaa.com

Marka: ZAA-ZOO-LAA

Pojemność: 350 ml

Cena: ok 20 zł

 

Produkty marki ZAA-ZOO-LAA dostępne są w sprzedaży stacjonarnej oraz internetowej. Obecnie cały asortyment można nabyć stacjonarnie w sieciach:

  • Drogerie Sekret Urody
  • Drogerie Jaśmin
  • Drogerie Natura

 

 Oraz w e-sklepach:

  • Cocolita.pl
  • kosmetykizameryki.pl
  • eKobieca.pl
  • 3XK.pl

 

*ZAA-ZOO-LAA to nowa polska marka stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w kreowaniu i produkcji najwyższej jakości naturalnych kosmetyków ekologicznych. ZAA-ZOO-LAA jest godną zaufania marką oferującą gamę innowacyjnych, ekologicznych, wegańskich produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki  ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne środki czyszczące, stworzone w 100% ze składników organicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia roślinnego. Wszystkie produkty marki bazują na nowatorskich recepturach opartych na enzymach, kwasach i octach owocowych oraz warzywnych. Nie uczulają, nie powodują alergii, nie stanowią zagrożenia dla oczu lub skóry, są całkowicie biodegradowalne i neutralne dla środowiska naturalnego oraz organizmów żywych. Asortyment marki idealnie sprawdzi się w domu astmatyków, alergików, małych dzieci oraz osób z nadwrażliwością i chorobami skóry. Misją marki ZAA-ZOO-LAA jest ochrona zdrowia ludzi i zwierząt oraz szacunek i dbałość o środowisko poprzez zapewnienie klientom możliwości funkcjonowania w całkowicie bezpiecznym domu, wolnym od szkodliwych produktów chemicznych. Markę ZAA-ZOO-LAA w szczególności docenią konsumenci stawiający na produkty naturalne, ekologiczne, hipoalergiczne, bezpieczne dla zdrowia, oraz osoby świadome potrzeby dbania o siebie i bliskich, ale także o swoje otoczenie oraz środowisko naturalne.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać? Biuro prasowe
2024-04-16 | 13:15

Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?

Rozpoczynając przygodę z inwestycją mieszkalną, droga do sukcesu może być pełna pułapek i wyzwań. Dlatego też warto skorzystać z wiedzy ekspertów, którzy dzielą się
Dom Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
2024-04-16 | 13:10

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych
Dom Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas
2024-04-04 | 11:00

Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas

Decydując się na własny dom, mamy świadomość wagi tej decyzji, ponieważ często traktujemy taką nieruchomość jako już docelową, gdzie osiądziemy na dłużej. Coraz więcej firm

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.