NOWOŚĆ! TRA LALA – ekologiczny płyn uniwersalny do mycia różnych powierzchni
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Gama produktów marki ZAA-ZOO-LAA powiększyła się o kolejną nowość – ekologiczny, uniwersalny płyn o uroczej nazwie TRA LALA. Nowy produkt przeznaczony jest do czyszczenia i pielęgnacji wodoodpornych powierzchni takich jak: meble, blaty czy płytki. ZAA-ZOO-LAA to nowa, polska marka oferująca gamę nowoczesnych, ekologicznych produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne, wegańskie środki czyszczące stworzone w 100% ze składników ekologicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia organicznego.
Ekologiczny, wegański płyn TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA przeznaczony jest do codziennego mycia i pielęgnacji powierzchni. Produkt ma silne właściwości czyszczące, dlatego idealnie sprawdzi się podczas sprzątania blatów, mebli z MDF, impregnowanego drewna, podłóg, płytek, wszelkich wodoodpornych powierzchni i wielu innych. Płyn TRA LALA stworzony został w 100% ze składników pochodzenia organicznego, zawiera wyłącznie roślinne związki powierzchniowo czynne i jest całkowicie biodegradowalny. Ekologiczny płyn TRA LALA jest wydajny, skutecznie wyczyści nawet mocno zabrudzone powierzchnie, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i najwyższego komfortu użytkowania. TRA LALA to produkt RAW, nie zawiera sztucznych kompozycji zapachowych, jest więc hipoalergiczny, czego potwierdzeniem jest duński ALLERGY CERTIFIED - jeden z najbardziej restrykcyjnych i cenionych przez alergików certyfikatów w Europie. Nie uczula, nie wywołuje alergii, nie podrażnia oczu i skóry, jest bezpieczny dla środowiska i zwierząt. Bezpieczny skład wegańskiego płynu TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA pozwala używać go nie stosując rękawiczek ochronnych. Szczególnie polecany jest dla alergików, astmatyków oraz osób o wrażliwej skórze ze skłonnościami do podrażnień.
Produkt dostępny jest w wygodnym opakowaniu, wyposażonym w innowacyjny, opatentowany atomizer, umożliwiający regulację aplikacji produktu od punktowego strumienia, do lekkiej mgiełki o dużym zasięgu. Co ważne, opakowanie po zużyciu płynu można śmiało wykorzystać w ramach upcyclingu - organiczny, biodegradowalny wsad nie osadza się wewnątrz opakowania po jego zużyciu i daje się całkowicie wypłukać podczas zwykłego mycia. Wyjątkowo atrakcyjny wygląd opakowania i urocza postać na etykiecie sprawią, że płyn doskonale zaprezentuje się w każdym wnętrzu. Kolor butelki, LIVING CORAL, podkreśla dbałość marki ZAA-ZOO-LAA o naturę – jest to kolor promowany w roku 2019 przez firmę Pantone celem zwrócenia uwagi na ochronę ginących raf koralowych. Uniwersalny płyn czyszczący TRA LALA jest nie tylko wspaniałym i skutecznym pomocnikiem podczas domowych porządków, ale także efektownym i modnym dodatkiem w domu.
Produkt NIE ZAWIERA:
· SLS, SLES, NTA, EDTA
· parabenów, sztucznych barwników
· kompozycji zapachowych
· chloru, wybielaczy optycznych
· PEG, substancji petrochemicznych
· fosforanów, siarczanów
· formaldehydu, boranu, benzoesanu sodu
www.zaazoolaa.com
Marka: ZAA-ZOO-LAA
Pojemność: 350 ml
Cena: ok 20 zł
Produkty marki ZAA-ZOO-LAA dostępne są w sprzedaży stacjonarnej oraz internetowej. Obecnie cały asortyment można nabyć stacjonarnie w sieciach:
- Drogerie Sekret Urody
- Drogerie Jaśmin
- Drogerie Natura
Oraz w e-sklepach:
- Cocolita.pl
- kosmetykizameryki.pl
- eKobieca.pl
- 3XK.pl
*ZAA-ZOO-LAA to nowa polska marka stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w kreowaniu i produkcji najwyższej jakości naturalnych kosmetyków ekologicznych. ZAA-ZOO-LAA jest godną zaufania marką oferującą gamę innowacyjnych, ekologicznych, wegańskich produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne środki czyszczące, stworzone w 100% ze składników organicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia roślinnego. Wszystkie produkty marki bazują na nowatorskich recepturach opartych na enzymach, kwasach i octach owocowych oraz warzywnych. Nie uczulają, nie powodują alergii, nie stanowią zagrożenia dla oczu lub skóry, są całkowicie biodegradowalne i neutralne dla środowiska naturalnego oraz organizmów żywych. Asortyment marki idealnie sprawdzi się w domu astmatyków, alergików, małych dzieci oraz osób z nadwrażliwością i chorobami skóry. Misją marki ZAA-ZOO-LAA jest ochrona zdrowia ludzi i zwierząt oraz szacunek i dbałość o środowisko poprzez zapewnienie klientom możliwości funkcjonowania w całkowicie bezpiecznym domu, wolnym od szkodliwych produktów chemicznych. Markę ZAA-ZOO-LAA w szczególności docenią konsumenci stawiający na produkty naturalne, ekologiczne, hipoalergiczne, bezpieczne dla zdrowia, oraz osoby świadome potrzeby dbania o siebie i bliskich, ale także o swoje otoczenie oraz środowisko naturalne.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.