NOWOŚĆ! TRA LALA – ekologiczny płyn uniwersalny do mycia różnych powierzchni
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Gama produktów marki ZAA-ZOO-LAA powiększyła się o kolejną nowość – ekologiczny, uniwersalny płyn o uroczej nazwie TRA LALA. Nowy produkt przeznaczony jest do czyszczenia i pielęgnacji wodoodpornych powierzchni takich jak: meble, blaty czy płytki. ZAA-ZOO-LAA to nowa, polska marka oferująca gamę nowoczesnych, ekologicznych produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne, wegańskie środki czyszczące stworzone w 100% ze składników ekologicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia organicznego.
Ekologiczny, wegański płyn TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA przeznaczony jest do codziennego mycia i pielęgnacji powierzchni. Produkt ma silne właściwości czyszczące, dlatego idealnie sprawdzi się podczas sprzątania blatów, mebli z MDF, impregnowanego drewna, podłóg, płytek, wszelkich wodoodpornych powierzchni i wielu innych. Płyn TRA LALA stworzony został w 100% ze składników pochodzenia organicznego, zawiera wyłącznie roślinne związki powierzchniowo czynne i jest całkowicie biodegradowalny. Ekologiczny płyn TRA LALA jest wydajny, skutecznie wyczyści nawet mocno zabrudzone powierzchnie, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i najwyższego komfortu użytkowania. TRA LALA to produkt RAW, nie zawiera sztucznych kompozycji zapachowych, jest więc hipoalergiczny, czego potwierdzeniem jest duński ALLERGY CERTIFIED - jeden z najbardziej restrykcyjnych i cenionych przez alergików certyfikatów w Europie. Nie uczula, nie wywołuje alergii, nie podrażnia oczu i skóry, jest bezpieczny dla środowiska i zwierząt. Bezpieczny skład wegańskiego płynu TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA pozwala używać go nie stosując rękawiczek ochronnych. Szczególnie polecany jest dla alergików, astmatyków oraz osób o wrażliwej skórze ze skłonnościami do podrażnień.
Produkt dostępny jest w wygodnym opakowaniu, wyposażonym w innowacyjny, opatentowany atomizer, umożliwiający regulację aplikacji produktu od punktowego strumienia, do lekkiej mgiełki o dużym zasięgu. Co ważne, opakowanie po zużyciu płynu można śmiało wykorzystać w ramach upcyclingu - organiczny, biodegradowalny wsad nie osadza się wewnątrz opakowania po jego zużyciu i daje się całkowicie wypłukać podczas zwykłego mycia. Wyjątkowo atrakcyjny wygląd opakowania i urocza postać na etykiecie sprawią, że płyn doskonale zaprezentuje się w każdym wnętrzu. Kolor butelki, LIVING CORAL, podkreśla dbałość marki ZAA-ZOO-LAA o naturę – jest to kolor promowany w roku 2019 przez firmę Pantone celem zwrócenia uwagi na ochronę ginących raf koralowych. Uniwersalny płyn czyszczący TRA LALA jest nie tylko wspaniałym i skutecznym pomocnikiem podczas domowych porządków, ale także efektownym i modnym dodatkiem w domu.
Produkt NIE ZAWIERA:
· SLS, SLES, NTA, EDTA
· parabenów, sztucznych barwników
· kompozycji zapachowych
· chloru, wybielaczy optycznych
· PEG, substancji petrochemicznych
· fosforanów, siarczanów
· formaldehydu, boranu, benzoesanu sodu
www.zaazoolaa.com
Marka: ZAA-ZOO-LAA
Pojemność: 350 ml
Cena: ok 20 zł
Produkty marki ZAA-ZOO-LAA dostępne są w sprzedaży stacjonarnej oraz internetowej. Obecnie cały asortyment można nabyć stacjonarnie w sieciach:
- Drogerie Sekret Urody
- Drogerie Jaśmin
- Drogerie Natura
Oraz w e-sklepach:
- Cocolita.pl
- kosmetykizameryki.pl
- eKobieca.pl
- 3XK.pl
*ZAA-ZOO-LAA to nowa polska marka stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w kreowaniu i produkcji najwyższej jakości naturalnych kosmetyków ekologicznych. ZAA-ZOO-LAA jest godną zaufania marką oferującą gamę innowacyjnych, ekologicznych, wegańskich produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne środki czyszczące, stworzone w 100% ze składników organicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia roślinnego. Wszystkie produkty marki bazują na nowatorskich recepturach opartych na enzymach, kwasach i octach owocowych oraz warzywnych. Nie uczulają, nie powodują alergii, nie stanowią zagrożenia dla oczu lub skóry, są całkowicie biodegradowalne i neutralne dla środowiska naturalnego oraz organizmów żywych. Asortyment marki idealnie sprawdzi się w domu astmatyków, alergików, małych dzieci oraz osób z nadwrażliwością i chorobami skóry. Misją marki ZAA-ZOO-LAA jest ochrona zdrowia ludzi i zwierząt oraz szacunek i dbałość o środowisko poprzez zapewnienie klientom możliwości funkcjonowania w całkowicie bezpiecznym domu, wolnym od szkodliwych produktów chemicznych. Markę ZAA-ZOO-LAA w szczególności docenią konsumenci stawiający na produkty naturalne, ekologiczne, hipoalergiczne, bezpieczne dla zdrowia, oraz osoby świadome potrzeby dbania o siebie i bliskich, ale także o swoje otoczenie oraz środowisko naturalne.
Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?
Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
Zakup czy budowa domu? Jak wybrać, oszczędzając czas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.