NOWOŚĆ! TRA LALA – ekologiczny płyn uniwersalny do mycia różnych powierzchni
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Gama produktów marki ZAA-ZOO-LAA powiększyła się o kolejną nowość – ekologiczny, uniwersalny płyn o uroczej nazwie TRA LALA. Nowy produkt przeznaczony jest do czyszczenia i pielęgnacji wodoodpornych powierzchni takich jak: meble, blaty czy płytki. ZAA-ZOO-LAA to nowa, polska marka oferująca gamę nowoczesnych, ekologicznych produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne, wegańskie środki czyszczące stworzone w 100% ze składników ekologicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia organicznego.
Ekologiczny, wegański płyn TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA przeznaczony jest do codziennego mycia i pielęgnacji powierzchni. Produkt ma silne właściwości czyszczące, dlatego idealnie sprawdzi się podczas sprzątania blatów, mebli z MDF, impregnowanego drewna, podłóg, płytek, wszelkich wodoodpornych powierzchni i wielu innych. Płyn TRA LALA stworzony został w 100% ze składników pochodzenia organicznego, zawiera wyłącznie roślinne związki powierzchniowo czynne i jest całkowicie biodegradowalny. Ekologiczny płyn TRA LALA jest wydajny, skutecznie wyczyści nawet mocno zabrudzone powierzchnie, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i najwyższego komfortu użytkowania. TRA LALA to produkt RAW, nie zawiera sztucznych kompozycji zapachowych, jest więc hipoalergiczny, czego potwierdzeniem jest duński ALLERGY CERTIFIED - jeden z najbardziej restrykcyjnych i cenionych przez alergików certyfikatów w Europie. Nie uczula, nie wywołuje alergii, nie podrażnia oczu i skóry, jest bezpieczny dla środowiska i zwierząt. Bezpieczny skład wegańskiego płynu TRA LALA marki ZAA-ZOO-LAA pozwala używać go nie stosując rękawiczek ochronnych. Szczególnie polecany jest dla alergików, astmatyków oraz osób o wrażliwej skórze ze skłonnościami do podrażnień.
Produkt dostępny jest w wygodnym opakowaniu, wyposażonym w innowacyjny, opatentowany atomizer, umożliwiający regulację aplikacji produktu od punktowego strumienia, do lekkiej mgiełki o dużym zasięgu. Co ważne, opakowanie po zużyciu płynu można śmiało wykorzystać w ramach upcyclingu - organiczny, biodegradowalny wsad nie osadza się wewnątrz opakowania po jego zużyciu i daje się całkowicie wypłukać podczas zwykłego mycia. Wyjątkowo atrakcyjny wygląd opakowania i urocza postać na etykiecie sprawią, że płyn doskonale zaprezentuje się w każdym wnętrzu. Kolor butelki, LIVING CORAL, podkreśla dbałość marki ZAA-ZOO-LAA o naturę – jest to kolor promowany w roku 2019 przez firmę Pantone celem zwrócenia uwagi na ochronę ginących raf koralowych. Uniwersalny płyn czyszczący TRA LALA jest nie tylko wspaniałym i skutecznym pomocnikiem podczas domowych porządków, ale także efektownym i modnym dodatkiem w domu.
Produkt NIE ZAWIERA:
· SLS, SLES, NTA, EDTA
· parabenów, sztucznych barwników
· kompozycji zapachowych
· chloru, wybielaczy optycznych
· PEG, substancji petrochemicznych
· fosforanów, siarczanów
· formaldehydu, boranu, benzoesanu sodu
www.zaazoolaa.com
Marka: ZAA-ZOO-LAA
Pojemność: 350 ml
Cena: ok 20 zł
Produkty marki ZAA-ZOO-LAA dostępne są w sprzedaży stacjonarnej oraz internetowej. Obecnie cały asortyment można nabyć stacjonarnie w sieciach:
- Drogerie Sekret Urody
- Drogerie Jaśmin
- Drogerie Natura
Oraz w e-sklepach:
- Cocolita.pl
- kosmetykizameryki.pl
- eKobieca.pl
- 3XK.pl
*ZAA-ZOO-LAA to nowa polska marka stworzona przez ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w kreowaniu i produkcji najwyższej jakości naturalnych kosmetyków ekologicznych. ZAA-ZOO-LAA jest godną zaufania marką oferującą gamę innowacyjnych, ekologicznych, wegańskich produktów przeznaczonych do czyszczenia oraz pielęgnacji różnych powierzchni. Produkty marki ZAA-ZOO-LAA to wysoce skuteczne, hipoalergiczne środki czyszczące, stworzone w 100% ze składników organicznych, zawierające związki powierzchniowo czynne wyłącznie pochodzenia roślinnego. Wszystkie produkty marki bazują na nowatorskich recepturach opartych na enzymach, kwasach i octach owocowych oraz warzywnych. Nie uczulają, nie powodują alergii, nie stanowią zagrożenia dla oczu lub skóry, są całkowicie biodegradowalne i neutralne dla środowiska naturalnego oraz organizmów żywych. Asortyment marki idealnie sprawdzi się w domu astmatyków, alergików, małych dzieci oraz osób z nadwrażliwością i chorobami skóry. Misją marki ZAA-ZOO-LAA jest ochrona zdrowia ludzi i zwierząt oraz szacunek i dbałość o środowisko poprzez zapewnienie klientom możliwości funkcjonowania w całkowicie bezpiecznym domu, wolnym od szkodliwych produktów chemicznych. Markę ZAA-ZOO-LAA w szczególności docenią konsumenci stawiający na produkty naturalne, ekologiczne, hipoalergiczne, bezpieczne dla zdrowia, oraz osoby świadome potrzeby dbania o siebie i bliskich, ale także o swoje otoczenie oraz środowisko naturalne.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.