Nowość - Print Radaway, czyli kolorowy nadruk na szkle

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Kabina z kolorowym nadrukiem na szkle - brzmi ciekawie i tak też wygląda! Radaway wprowadził właśnie do oferty nową usługę, która jest w stanie odmienić nie tylko strefę prysznicową, ale całą łazienkę. Klienci marki mogą zamawiać produkty z wielobarwnym wzorem na szybie.
To, że kabina prysznicowa przestała być wyłącznie elementem wyposażenia łazienki wiemy nie od dziś. Przykładem ilustrującym tę zmianę jest chociażby dostępność modeli w kilku kolorach okuć i profili oraz możliwość ich personalizacji. Do tej pory Klienci Radaway mogli korzystać m.in. z usługi laserowego grawerowania na szkle. Dzięki niej wygrawerowany wzór na szybie dodawał kabinie niepowtarzalnego charakteru. Dziś indywidualizacja produktów marki weszła na kolejny poziom. Print Radaway umożliwia naniesienie na szklane tafle kabin prysznicowych, drzwi wnękowych oraz parawanów nawannowych dowolnego motywu w pełnej kolorystyce.
- Print Radaway pozwala stworzyć niezwykłą aranżację łazienki, gdzie główną rolę odgrywać będzie kabina prysznicowa. Najwyższej jakości kolorowy nadruk doda wnętrzu oryginalności oraz dopełni jego wystrój. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja przypadnie do gustu klientom i stanie się równie popularna, co grawer na szkle – przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
W jaki sposób powstaje nadruk na szkle?
Radaway wykorzystuje nowoczesną technologię, która za pomocą specjalistycznej drukarki cyfrowej umożliwia naniesienie na szkło wzoru o dowolnej kolorystyce. Na stronie producenta dostępna jest baza grafik o różnej tematyce, co pozwoli wybrać projekt pasujący do charakteru łazienki. Na szybę nakładana jest termoutwardzalna farba ceramiczna, która razem ze szkłem poddawana zostaje procesowi hartowania. Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykłą trwałość. Scalony z powierzchnią szyby motyw nie zetrze się i nie zblednie pomimo upływu lat. Podobnie, jak w przypadku graweru, nadruk powstaje po zewnętrznej stronie szkła, co ułatwia utrzymanie kabiny w czystości. Print Radaway może być zastosowany we wszystkich produktach marki wykonanych ze szkła przejrzystego, UltraClear®, brązowego i grafitowego o grubościach do 10 mm. Klienci będą mieli więc szansę wybrać z oferty model dopasowany do ich potrzeb pod każdym względem. Atutem technologii jest również krótki termin realizacji. Od złożenia zamówienia czas oczekiwania na produkt wynosi około 10 dni roboczych.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.