Nowość - Print Radaway, czyli kolorowy nadruk na szkle

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Kabina z kolorowym nadrukiem na szkle - brzmi ciekawie i tak też wygląda! Radaway wprowadził właśnie do oferty nową usługę, która jest w stanie odmienić nie tylko strefę prysznicową, ale całą łazienkę. Klienci marki mogą zamawiać produkty z wielobarwnym wzorem na szybie.
To, że kabina prysznicowa przestała być wyłącznie elementem wyposażenia łazienki wiemy nie od dziś. Przykładem ilustrującym tę zmianę jest chociażby dostępność modeli w kilku kolorach okuć i profili oraz możliwość ich personalizacji. Do tej pory Klienci Radaway mogli korzystać m.in. z usługi laserowego grawerowania na szkle. Dzięki niej wygrawerowany wzór na szybie dodawał kabinie niepowtarzalnego charakteru. Dziś indywidualizacja produktów marki weszła na kolejny poziom. Print Radaway umożliwia naniesienie na szklane tafle kabin prysznicowych, drzwi wnękowych oraz parawanów nawannowych dowolnego motywu w pełnej kolorystyce.
- Print Radaway pozwala stworzyć niezwykłą aranżację łazienki, gdzie główną rolę odgrywać będzie kabina prysznicowa. Najwyższej jakości kolorowy nadruk doda wnętrzu oryginalności oraz dopełni jego wystrój. Jesteśmy przekonani, że nasza propozycja przypadnie do gustu klientom i stanie się równie popularna, co grawer na szkle – przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
W jaki sposób powstaje nadruk na szkle?
Radaway wykorzystuje nowoczesną technologię, która za pomocą specjalistycznej drukarki cyfrowej umożliwia naniesienie na szkło wzoru o dowolnej kolorystyce. Na stronie producenta dostępna jest baza grafik o różnej tematyce, co pozwoli wybrać projekt pasujący do charakteru łazienki. Na szybę nakładana jest termoutwardzalna farba ceramiczna, która razem ze szkłem poddawana zostaje procesowi hartowania. Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykłą trwałość. Scalony z powierzchnią szyby motyw nie zetrze się i nie zblednie pomimo upływu lat. Podobnie, jak w przypadku graweru, nadruk powstaje po zewnętrznej stronie szkła, co ułatwia utrzymanie kabiny w czystości. Print Radaway może być zastosowany we wszystkich produktach marki wykonanych ze szkła przejrzystego, UltraClear®, brązowego i grafitowego o grubościach do 10 mm. Klienci będą mieli więc szansę wybrać z oferty model dopasowany do ich potrzeb pod każdym względem. Atutem technologii jest również krótki termin realizacji. Od złożenia zamówienia czas oczekiwania na produkt wynosi około 10 dni roboczych.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.