Komunikaty PR

Nowe rozwiązanie dla profesjonalistów – GROHE Professional

2022-06-29  |  15:00

Obecnie branża sanitarna staje przed dużym wyzwaniem. Z powodu problemów środowiskowych i zmian demograficznych rosną oczekiwania konsumentów w zakresie designu oraz funkcjonalności w przestrzeni domowej. To z kolei wiąże się z wyborem bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań, których montaż może być bardziej czasochłonny. Średnio 65%[1] firm instalacyjnych traci zlecenia z powodu zbyt małej liczby pracowników, a instalatorzy nie są w stanie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na swoje usługi. Rosną także oczekiwania konsumentów wobec architektów oraz projektantów wnętrz. Dlatego właśnie marka GROHE stworzyła subbrand GROHE Professional, którego celem będzie ułatwienie pracy wszystkim profesjonalistom poprzez dostosowanie oferty produktowej i usług do ich potrzeb. To przede wszystkim dedykowane portfolio, które obejmuje kultowe już rozwiązania marki, w tym wydajne w instalacji rozwiązania podtynkowe. Dodatkowo w nowej ofercie GROHE znalazły się również usługi i szkolenia obejmujące przede wszystkim program GROHE GIVE, stworzony z myślą o młodych ludziach zainteresowanych wyborem zawodu instalatora jako ścieżki swojej kariery. GROHE Professional jest sposobem producenta rozwiązań sanitarnych do kuchni i łazienki na to, by pozostawać o krok przed konkurencją i torować drogę do przyszłości branży. A wszystko to w ramach codziennego wsparcia dla partnerów marki: instalatorów, architektów, projektantów wnętrz oraz salonów sprzedaży i inwestorów.

„Dzięki GROHE Professional podkreślamy nasze zaangażowanie w utrzymanie jak najlepszych relacji z partnerami branżowymi. Bazując na doświadczeniu i wiedzy, stworzyliśmy kompleksowy pakiet produktów i usług, który zapewnia rozwiązania dla branży sanitarnej, stojącej obecnie w obliczu wielu wyzwań. Instalatorzy są podstawą naszej branży, więc dla nas, jako wiarygodnego partnera, rzeczą oczywistą jest pomaganie im w codziennej pracy najlepiej jak tylko potrafimy” - mówi Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG.

Kultowe bestsellery i ukryte perełki: portfolio GROHE Professional

Aby codzienna praca instalatorów była tak łatwa i wydajna, jak to tylko możliwe, w ofercie GROHE Professional znajdują się funkcjonalne rozwiązania: od wszechstronnej kolekcji GROHE Eurosmart, przez armaturę termostatyczną GROHTHERM po systemy do montażu podtynkowego jak GROHE Rapido SmartBox lub GROHE Rapid SLX. Portfolio, cenione przez ekspertów na całym świecie, opiera się na czterech filarach marki: niezawodnej jakości, ponadczasowym designie, innowacyjnej technologii (której przyświeca cel łatwej i szybkiej instalacji), a także – co równie ważne, zrównoważonym rozwoju od produkcji do użytkowania. Te cechy nie tylko ułatwiają pracę instalatorom, ale także przyczyniają się do zadowolenia klientów, a tym samym do bardziej udanych i długoterminowych relacji biznesowych. Kolejną zaletą oferty GROHE jest koncepcja Perfect Match: ekspert od kuchni i łazienek oferuje całościowe rozwiązania, które są idealnie dopasowane pod względem formy i funkcji. To nie tylko upraszcza proces konsultacji, ale także daje możliwość rozszerzenia projektu na stworzenie zupełnie nowej kuchni lub łazienki. 

Przyszłość jest teraz: szkolenia dla następnego pokolenia

Niedobór wykwalifikowanej kadry pracującej w branży sanitarnej to wyzwanie, któremu firma GROHE postanowiła sprostać. Marka opracowała ofertę szkoleniową dla profesjonalistów przyszłej generacji. Poprzez swój program GIVE („GROHE Installer Vocational Training and Education”) firma GROHE wspiera instytucje kształcenia zawodowego w regionie EMENA, a po ukończeniu edukacji dba, by absolwenci mogli zdobywać doświadczenie zawodowe.

Wspólne starania, by spełniać rosnące oczekiwania względem ekologii

Zarówno właściciele nieruchomości, jak i deweloperzy coraz częściej traktują zrównoważony rozwój jako priorytet. Jest on także istotnym elementem nowej strategii marki GROHE, która dąży do owocnej współpracy ze swoimi partnerami biznesowymi. Firma chce nie tylko realizować globalne cele zrównoważonego rozwoju, ale także dostosowywać się do zmieniających się wymagań klientów dotyczących względów ekonomicznych. Dzięki zastosowaniu w rozwiązaniach marki GROHE technologii oszczędzających wodę, architekci, projektanci wnętrz oraz deweloperzy mogą dokonać zielonej transformacji w nieruchomościach, łącząc kreatywną wizję z ekologią. Jest to proces przekształcania się z partnerów biznesowych w liderów wpływu, którzy są gotowi na wyzwania jutra już dziś.

 


[1] USP, Raport European Mechanical Installation Monitor, Q4 2019, 2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Na Zawadach od Quadro Development Biuro prasowe
2022-08-03 | 12:00

Na Zawadach od Quadro Development

Poznańskie Zawady to lokalizacja najnowszego projektu dewelopera Quadro Development. Powstaje kameralny budynek wielorodzinny, w którym finalnie znajdzie się 47 mieszkań o
Dom Zamieszkać przy jeziorach
2022-08-03 | 10:30

Zamieszkać przy jeziorach

Bliskość jezior i terenów rekreacyjnych to zwłaszcza latem atuty mieszkania w takiej okolicy. Dostępność przyrody, plaż nad jeziorami, czy licznych ścieżek spacerowych i rowerowych
Dom KM Building – deweloper z doświadczeniem
2022-07-31 | 15:00

KM Building – deweloper z doświadczeniem

Duża konkurencja na rynku nieruchomości sprawia, że jednym z czynników decydujących o zakupie domu czy mieszkania jest doświadczenie dewelopera. To, ile lat działa na rynku, jakie

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Miejsc parkingowych ubywa, bo miasta chcą wypchnąć ruch samochodów z centrum. Technologia pomoże lepiej wykorzystywać istniejące parkingi

Zaparkowanie samochodu w centrum Warszawy, Wrocławia czy Krakowa to poważne wyzwanie. Statystyki przytaczane przez NaviParking wskazują, że zagęszczenie ruchu w centralnych dzielnicach nawet w 30 proc. jest spowodowane przez kierowców poszukujących miejsca parkingowego. To zaś oznacza nie tylko większe korki, ale też większy hałas, dodatkową emisję spalin i duży stres u kierowcy. Tworzenie nowych parkingów nie jest dziś priorytetem miast – dążą raczej do tego, żeby wypchnąć ruch z centrów. Dlatego potrzebne są lepsze zachęty, by kierowcy wybierali inne środki komunikacji, np. autobusy, tramwaje czy mikromobilność, a także nowe sposoby na skuteczniejsze wykorzystanie istniejących parkingów.

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

Edukacja

Rzeź Woli to jedna z najmniej znanych kart historii Powstania Warszawskiego. Powstaje nowy projekt edukacyjny w wirtualnej rzeczywistości

Rusza drugi etap rewitalizacji placu Męczenników Warszawskiej Woli. To jedno z ważniejszych miejsc pamięci Powstania Warszawskiego, gdzie w sierpniu 1944 roku wymordowano mieszkańców Woli i Ochoty. Fundacja PGE i opiekujący się placem ojcowie redemptoryści stworzą tutaj ścieżkę edukacyjną z multimedialnymi lekcjami w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR), dzięki czemu z wiedzą o tragicznych wydarzeniach sprzed 78 lat łatwiej będzie dotrzeć do młodych odbiorców. Mimo wielu dekad prac badaczy szczegóły rzezi Woli nadal pozostają nieodkryte.

Edukacja

Liczba aniołów biznesu rośnie, ale wciąż jest ich za mało. 40 proc. z nich jest na rynku maksymalnie trzy lata

Polski rynek aniołów biznesu wciąż jest wielokrotnie mniejszy od tych z Europy Zachodniej, o Stanach Zjednoczonych nie wspominając, i stosunkowo młody. Jednak zainteresowanie tą formą pomnażania kapitału i dzielenia się doświadczeniem szybko rośnie. Największa obawa osób, które chcą dołączyć do grupy aniołów biznesu, dotyczy tego, czy będą umiały realistycznie ocenić szanse danego przedsięwzięcia. Platforma Polish Angels ma ułatwić przepływ know-how i finansowania między doświadczonymi inwestorami i pomysłodawcami start-upów.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.