Nowe Ogrody – sprawdź aktualną ofertę
- Ulica Meissnera na poznańskich Jeżycach, to adres który łączy wiele zalet. Podczas planowania naszej inwestycji priorytetem było stworzenie przestrzeni, z której mieszkańcy będą się cieszyć każdego dnia. Stąd w każdym z naszych budynków znalazły się lokale, które gwarantują szybką możliwość zaspokojenia podstawowych potrzeb – mówi Marlena Zapalska, prezes spółki Proxin Investment. Niewątpliwą zaletą są również liczne tereny zielone i rekreacyjne – Rusałka, Ogród Botaniczny, korty tenisowe oraz ścieżki rowerowe, te wszystkie elementy mieszkańcy osiedla mają na wyciagnięcie ręki. Całość uzupełnia sprawna komunikacja miejska, funkcjonująca również na terenie osiedla. Z pętli tramwajowe, zlokalizowanej 5 min od osiedla, można w szybko dotrzeć na Stary Rynek, dworzec PKP czy Stare Miasto.
Proxin Investment aktualnie prowadzi sprzedaż mieszkań w dwóch etapach. Numer IV, który został przekazany w ręce klientów na początku bieżącego roku oferuje ostatnie 11 mieszkań. Powierzchnie wahają się 62,57 do 80,80 mkw. w układach 3 – lub 4-pokojowych. Dodatkowo wybrane lokale osiadają aż 2 balkony. W ramach V etapu, który jest obecnie w budowie, inwestor również przygotował mieszkania o zróżnicowanych metrażach i układach dopasowanych do indywidualnych potrzeb nabywców. Klienci mogą wybierać pomiędzy powierzchniami od 30,77 do 88,67 mkw., w tym kawalerki oraz lokale 2-,3- oraz 4-pokojowe. Zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacja tego etapu zostanie zakończona z końcem 2020 roku. Po zakończeniu prac powstanie drugi dziedziniec z zaaranżowaną zielenią, małą architekturą oraz placem zabaw. Dodatkowo budynek będzie wyposażony w 8 lokali usługowych (z możliwością prowadzenia lokali gastronomicznych), 168 miejsc postojowych oraz 40 boksów rowerowych.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.