Komunikaty PR

Nowe grzejniki Yali Plus – inteligentna oszczędność energii

2023-10-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Jak skutecznie obniżyć koszty ogrzewania? To jedno z największych wyzwań stojących obecnie przed projektantami, instalatorami i inwestorami. Nieprzewidywalne ceny prądu czy gazu nie ułatwiają tego zadania, ponieważ trudno jednoznacznie odpowiedzieć jaki system będzie najbardziej energooszczędny w dłuższej perspektywie czasu. W tej sytuacji rozwiązaniem mogą okazać się inteligentne grzejniki dopasowujące się do temperatury otoczenia oraz potrzeb użytkowników w celu maksymalnego ograniczenia zużycia energii takie jak nowość - Yali Plus wprowadzone na rynek przez firmę Purmo.

Grzejniki elektryczne ze względu na wysokie koszty ogrzewania przez długi czas były traktowane jako rozwiązanie alternatywne, stosowane głównie w sytuacjach kiedy trzeba było dogrzać pomieszczenie (pomieszczenia użytkowane czasowo) lub braku możliwości zamontowania pełnej instalacji grzewczej (np. kosztowny remont itp.). Nowe rozwiązanie na rynku – grzejniki z serii Yali Plus (Yali Digital Plus – klasyczny z perforowaną płytą, Yali Parada Plus – gładka przednia płyta i Yali Ramo Plus – płaska przednia płyta z delikatnymi poziomymi przetłoczeniami), zaprojektowane przez ekspertów Purmo, całkowicie zmieniają tę definicję. Zamieniają one każdy wat energii elektrycznej w ciepło, bez generowania strat, a dodatkowo – inteligentnie zarządzają ogrzewaniem. Koncepcja tego rozwiązania spełnia definicję zrównoważonego rozwoju i energooszczędności - od etapu produkcji do funkcji użytkowych. Przede wszystkim z punktu widzenia użytkowników – grzejniki Yali Plus mogą pracować z odnawialnym źródłem energii takim jak panele słoneczne czy energia wiatrowa, które generuje tani prąd, co już na wstępie diametralnie obniża koszty ogrzewania. W przypadku grzejników elektrycznych niewątpliwą zaletą jest także fakt, że wystarczy podłączyć je pod źródło prądu, bez konieczności wykonania kosztownej instalacji. Grzejniki elektryczne Yali Plus firmy Purmo mają jednak jeszcze dodatkową przewagę – to rozwiązanie inteligentne, dostosowujące się do potrzeb użytkowników. Zintegrowany termostat elektroniczny gwarantuje precyzyjne ustawienie temperatury w zależności od warunków zewnętrznych, a wszystkie nastawy są bardzo czytelne dzięki ciekłokrystalicznemu wyświetlaczowi umieszczonemu dyskretnie na osłonie bocznej. Dodatkowo w przypadku grzejników Yali Plus producent daje możliwość integracji z aplikacją mobilną Unisenza Plus instalowaną w telefonie poprzez dodatkowe akcesorium – bramkę Gateway, co umożliwia zarządzanie ogrzewaniem przez bezprzewodową łączność wifi (np. można obniżyć temperaturę podczas nieobecności, a podwyższyć przed powrotem do domu). Co więcej - aplikacja pozwala na cyfrową wizualizację zużycia energii przez grzejniki, dzięki czemu można łatwo monitorować i regulować zużycie energii w dowolnym miejscu i czasie. Każdy grzejnik z serii Yali Plus może być sterowany oddzielnie, ogrzewając tylko pomieszczenia, z których faktycznie korzystają domownicy, zamiast niepotrzebnego ogrzewania całej przestrzeni użytkowej, co także znacznie minimalizuje to straty energii i ogranicza koszty ogrzewania.

W trosce o środowisko naturalne grzejniki elektryczne Yali Plus wykonane są z materiałów nadających się do recyklingu, a także wypełnione biodegradowalnym olejem roślinnym, dzięki czemu szybko się rozgrzewają i długo utrzymują temperaturę. W rezultacie doskonale emitują ciepło, nawet gdy są wyłączone. Producent deklaruje zgodność z europejskim oznakowaniem CE i dyrektywą ECO Design. Gwarantuje to, że spełniają wszystkie wymagania ekologiczne i mają ograniczony wpływ na środowisko przez cały cykl życia produktu. Nie bez znaczenia jest także najwyższa jakość wykonania, co jest gwarancją trwałości i skuteczności przez wiele lat użytkowania.

Więcej informacji na temat marki Purmo oraz energooszczędnych rozwiązań i produktów dostępnych jest na stronie: www.purmo.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.