Komunikaty PR

Nowe funkcjonalności w aplikacji BauApp odpowiedzią na potrzeby rynku

2022-10-27  |  14:00

Rosnące stopy procentowe, szalejąca inflacja, wzrost kosztów pracy i materiałów budowlanych, spodziewane radykalne podwyżki cen energii, czy wreszcie decyzje KNF o sposobie obliczania zdolności kredytowej sprawia, że deweloperzy intensywniej niż kiedykolwiek szukają metod podwyższania efektywności i optymalizacji kosztów. BauApp uważnie śledzi rynek i odpowiada na potrzeby na bieżąco rozwijając swoją aplikację o nowe, jeszcze bardziej użyteczne funkcjonalności. Właśnie wprowadzono 20. wersję oprogramowania.

Aplikacja BauApp to nieskomplikowane i intuicyjne narzędzie do digitalizacji procesów na budowie. Wspiera przedsiębiorstwa z sektora budowlanego na różnych etapach realizacji inwestycji, od projektowania przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. Innowacyjne, a jednocześnie niezwykle proste w obsłudze oprogramowanie, pozwala optymalizować procesy na budowie, skracając ich czas i pozwalając na oszczędności. Wprowadzana obecnie 20. wersja oprogramowania powstała w ciągu około 6 tygodni od wdrożenia poprzedniej. Świadczy to o intensywności prac i uważności, z jaką BauApp podchodzi do wyzwań i potrzeb rynku. Należy przy tym podkreślić, że wszystkie nowo wprowadzane funkcjonalności powstają w wyniku bliskiej współpracy BauApp z klientami i wynikają z ich potrzeb.  

Dwudziesta wersja oprogramowania wprowadza 7 nowych funkcjonalności:

  • zarządzanie zdarzeniami w wersji webowej, co oznacza, że cały proces rejestracji zdarzeń odbywa się już nie tylko na urządzeniach mobilnych, ale też poprzez stronę internetową po zalogowaniu się do oprogramowania
  • oznaczenie priorytetowych zdarzeń wg 3 kryteriów: wysoki, normalny 
    i niski, przy czym wysoki ma dodatkowe oznaczenie w postaci ikony w kolorze czerwonym, co znacznie zwiększa przejrzystość komunikatu
  • uszczegółowienie informacji o zdarzeniach poprzez zwiększenie możliwości filtrowania, dodawania komentarzy, czy też informacji o sposobie utworzenia zdarzenia
  • przyspieszenie procesu rejestracji zdarzeń poprzez wprowadzenie blokady terminu
  • otwieranie plików PDF w wersji webowej - plik otwiera się jako nowa strona bez konieczności ściągania dodatkowego oprogramowania, ani pobierania rysunków na urządzenie
  • udoskonalono raporty dzięki czemu są być bardziej czytelne i przejrzyste – ujednolicono kolor czcionki i wprowadzono separatory oddzielające poszczególne zdarzenia
  • dodano możliwość importowania zdjęć o większej rozdzielczości - 
    3-krotnie wyższej w raporcie pdf i aż 10-krotnie wyższej w aplikacji webowej

Przypomnijmy, że w wersji 19. wprowadzono łącznie 9 nowych funkcjonalności, spośród których kluczowe znaczenie miała zwłaszcza „rola inspektora nadzoru”. Rozwiązanie to wzbogaciło proces zarządzania zdarzeniami o nową rolę ze specjalnymi uprawnieniami. Zdarzenie (np. usterka) nie może zostać zamknięte bez zatwierdzenia go przez inspektora nadzoru. Odpowiednio zaprojektowany proces umożliwia włączenie zewnętrznej firmy do sprawowania roli inspektora nadzoru, a oprogramowanie od samego początku jest dostępne dla podwykonawców współpracujących z klientami BauApp bezpłatnie.

- W naszej pracy koncentrujemy się na tym, by rzeczywiście wspomagać naszych klientów w optymalizacji procesów i budowaniu przewag konkurencyjnych, tak koniecznych w obecnej, trudnej sytuacji rynkowej. Dlatego z uwagą śledzimy sygnały płynące od deweloperów i generalnych wykonawców. Obserwujemy rynki – tendencje i nowości technologiczne, które się na nich pojawiają, ale także prawo budowlane, by w ten sposób jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów i wspierać ich sukcesy - mówi Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp. – Warto też dodać, że nasze oprogramowanie jest dostępne zarówno w polskiej wersji językowej, jak i wielu innych językach. Wdrożenie oprogramowania jest natychmiastowe i przynosi wymierne korzyści, szczególnie w zakresie oszczędności czasu i pieniędzy - dodaje.

Aplikację BauApp wdrożyło już ponad 100 firm deweloperskich i generalnych wykonawców. Wśród nich m.in. Cavatina, Cordia, PHN czy Unidevelopment. Technologia BauApp pomogła zrealizować około 2000 projektów, zarówno mieszkaniowych jak i komercyjnych 

***

BauApp jest twórcą aplikacji do digitalizacji procesów w inwestycjach budowlanych. Produkty BauApp zostały zaprojektowane i są̨ tworzone specjalnie z myślą̨ o firmach budowlanych z Europy Środkowo-Wschodniej. Rozwiązania BauApp pozwalają w nowoczesny i wydajny sposób zarządzać pracą na budowie. Moduły odpowiadające m.in. za zarządzanie dokumentami, przygotowywanie list zadań dla podwykonawców czy kontrolę jakości umożliwiają zaoszczędzenie przeciętnie nawet miliona złotych w trakcie realizacji większego projektu. Stosowanie aplikacji BauApp w trakcie procesu usterkowego pozwala skrócić czas likwidacji każdej usterki o półtorej godziny. BauApp oferuje unikalne i najlepiej dopasowane rozwiązania dostępne na rynku, które tworzone są w oparciu o lata doświadczeń i co najważniejsze przy bliskiej współpracy z przedstawicielami branży budowlanej. 

W 2021 r. rozwiązania BauApp zostały uznane za najlepszą technologię dla nieruchomości, zwyciężając konkurs PropTech Festival zorganizowany w ramach Property Forum. Od 2021 r. BauApp jest także członkiem PropTech HUB. BauApp jest twórcą raportów PropTech 2022 - „Innowacyjne technologie w polskim przemyśle budowlanym” oraz PropTech 2020 - „Innowacje w budownictwie”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.