Nowa Murowana powiększa się zgodnie z planem
Murowana Goślina, zlokalizowana około 15 km od Poznania będzie idealnym wyborem dla osób, które chcą być blisko miasta, a jednocześnie cenią sobie spokój. Powstaje tutaj kolejny etap inwestycji Nowa Murowana – nieduży budynek wielorodzinny z 26 mieszkaniami.
Do tej pory inwestor osiedla Nowa Murowana zrealizował przy ulicy Tartacznej w Murowanej Goślinie pięć budynków wielorodzinnych, w których znalazło się łącznie 91 lokali mieszkalnych o zróżnicowanym metrażu. Inwestycja powstała z pełną infrastrukturą, do której zaliczają się: wewnętrzne alejki, miejsca parkingowe, czy oświetlenie. Wszystkie lokale mieszkalne znalazły swoich nabywców. W związku z tym, że zainteresowanie lokalami mieszkalnymi w Murowanej Goślinie nadal jest duże, następuje spodziewana kontynuacja tego projektu deweloperskiego i znajdzie się tuż obok. W ramach inwestycji Nowa Murowana 2 zrealizowane zostaną 2 kameralne budynki trzykondygnacyjne. Aktualnie trwają prace w budynku A, stanowiącym już szósty etap całego przedsięwzięcia deweloperskiego. - Do końca października osiągnęliśmy stan surowy, nastąpił także montaż stolarki okiennej w lokalach na wszystkich kondygnacjach. Trwa realizacja kolejnych zadań, w tym m.in. konstrukcja i pokrycie dachu, instalacje elektryczne i wod-kan. Wszystkie prace przebiegają zgodnie z założonym przez nasz dział inwestycyjny harmonogramem, co oznacza, że w połowie przyszłego roku mieszkania będą do odbioru – informuje Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana 2.
W budynku A znajdzie się 26 mieszkań o powierzchni od 26 do 73 mkw. Tym samym na klientów czekają kawalerki oraz lokale 2-, 3- i 4-pokojowe. Do lokali na parterze będą przynależeć ogródki od 26 do 69 m kw., a na piętrze – przestronne balkony. Ponadto dostępne będą bezpłatne komórki lokatorskie. Podobnie jak w inwestycji wcześniejszej, w nowym projekcie wszystkie lokale będą oddawane w standardzie deweloperskim, z roletami zewnętrznymi dla mieszkań parterowych. Deweloper zadbał także o miejsca postojowe oraz małą architekturę.
Nowa Murowana 2 będzie również dobrym miejscem dla rodziny, ponieważ tuż obok inwestycji są placówki oświatowe – ważne dla rozwoju młodszych mieszkańców. W Murowanej Goślinie znajduje się 12 żłobków, przedszkoli oraz punktów przedszkolnych, 5 szkół podstawowych i 2 gimnazja, a także Zespół Szkół, w którego skład wchodzą technikum i szkoła zawodowa.
- W ofercie mieszkaniowej budynku A znajdują się już ostatnie lokale 3-pokojowe. Widok zieleni za oknem i bezpośredni dostęp do ogrodu ucieszy rodziny, które chętnie zamieniają Poznań na Murowana Goślinę – podkreśla Patrycja Pilarczyk. Osiedle powstaje w Murowanej Goślinie, blisko ul. Tartacznej i Kolejowej, skąd odjeżdża szynobus do Poznania. Ta część osiedla, z 26 mieszkaniami, będzie gotowa w połowie 2021 roku i oddana w ręce mieszkańców. Blisko połowa lokali znalazła już swoich nabywców.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.