Nowa Murowana 2 – mieszkania z budynku B w sprzedaży
Do sprzedaży oddany został wielorodzinny budynek B inwestycji Nowa Murowana 2 w Murowanej Goślinie pod Poznaniem, stanowiący jednocześnie już VII etap całego przedsięwzięcia deweloperskiego. W tej części osiedla znajdzie się 36 mieszkań o powierzchni rozpoczynającej się od 30 i kończącej na 71 m kw. Budynek stanowić będą dwie kawalerki oraz mieszkania 2- i 3-pokojowe. - Etap VII to projekt łączący ze sobą komfortowe wnętrza z układem dostosowanym do potrzeb naszych klientów. Wyjątkową ofertą są lokale umieszczone na parterze, do których przynależą ogródki o zróżnicowanym metrażu. Ta dodatkowa przestrzeń pozwala na zaaranżowanie tarasu oraz trawnika na ogrodzie jednocześnie. – informuje Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana 2. Wszystkie lokale VII etapu wykonane zostaną w standardzie deweloperskim, który zapewnia m.in. kaloryfery, parapety wewnętrzne, kontakty, włączniki, domofon, piec kondensacyjny dwufunkcyjny, a także rolety zewnętrzne dla mieszkań parterowych. Dostępne będą również bezpłatne komórki lokatorskie, stanowiące nowoczesną formę zastąpienia piwnicy.
Inwestycja Nowa Murowana 2 jest kontynuacją zakończonego projektu, który od momentu premiery w listopadzie 2017, cieszył się sporym zainteresowaniem. W Nowej Murowanej powstało łącznie 91 mieszkań w pięciu budynkach wielorodzinnych. Obie inwestycje znajdują się obok siebie, w miejscowości Murowana Goślina, 20 km na północ od Poznania. Jest to nowoczesna okolica położona wśród licznych szlaków pieszych i rowerowych, które liczą ponad 500 km, jest obszarem stawiającym na zdrowy tryb życia wśród przyrody. Nowa Murowana 2 ma zapewnione pełne zaplecze handlowo-usługowe, placówki edukacyjne oraz zakłady pracy. W odległości niecałych 300 m. od inwestycji znajduje się stacja kolejowa, pozwalająca na dojazd do m.in. stolicy Wielkopolski. - Nasza inwestycja jest tworzona w sposób wykorzystujący udogodnienia do kreowania jej charakteru. Przykładem jest układ dużych okien, który wyróżnia budynek spośród innych i jednocześnie sprawia, że do mieszkania dociera dużo światła. Natomiast układ pomieszczeń jest przygotowany, aby pokoje były jak największe i wzmacniały efekt tego oświetlenia. - dodaje Patrycja Pilarczyk.
Budynek A inwestycji Nowa Murowana 2 jest w trakcie prac budowlanych. - Budowa idzie zgodnie z harmonogramem: obecnie ukończony został montaż stolarki okiennej w lokalach na wszystkich kondygnacjach, wykonano pokrycie dachu oraz instalację sieci elektrycznej i wodno- kanalizacyjnej. - podsumowuje Patrycja Pilarczyk. Ukończenie prac budynku A jest planowane na czerwiec 2021. Ponadto, właśnie rozpoczyna się realizacja budynku B, którego mieszkania premierowo trafiły do sprzedaży. Zostały już wykopane fundamenty. Ta część osiedla będzie gotowa pod koniec przyszłego roku.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.